avonin hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Empero

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Empero »

Olen vielä niin uusi jäsen täällä, joten inci-tietämys on aika huono  :-\ Joten jos joku enemmän tietoisempi osaisi auttaa, että onko tämä avonin jätettävä öljy myrkkyä hiuksille vai kuulostaako hyvältä?  :)

CYCLOPENTASILOXANE
DIMETHICONE
CRAMBE ABYSSINICA SEED OIL
TRIMETHYLSILOXYPHENYL DIMETHICONE
ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL
PANTHENYL ETHYL ETHER
PHYTANTRIOL
PARFUM/FRAGRANCE
ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE
PHENOXYETHANOL
CAPRYLYL GLYCOL
DIMETHICONOL
OCTOCRYLENE
TOCOPHERYL ACETATE
ZEA MAYS (CORN) OIL
BETA-CAROTENE

Olen sitä nyt pullon verran käyttänyt ja omaan tukkaan vaikuttanut ihan hyvältä, ei lähmää latvoja ja imeytyy hyvin.
Viimeksi muokannut Empero, 26 Marras 2012, 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Tuo on lähinnä silikonia, jossa on näön vuoksi vähän jotain öljyä tipan verran. Toimii varmasti ihan hyvin latvasuojana ja silottajana. Mulla on vastaava ja ihan ok juuri tuossa tarkoituksessa, mutta mitään hoitotehoja siinä ei ole.
Empero

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Empero »

Triina kirjoitti: ^Tuo on lähinnä silikonia, jossa on näön vuoksi vähän jotain öljyä tipan verran. Toimii varmasti ihan hyvin latvasuojana ja silottajana. Mulla on vastaava ja ihan ok juuri tuossa tarkoituksessa, mutta mitään hoitotehoja siinä ei ole.
Kiitos avusta  :) Taitaa tämä jäädä kyllä latvasuojaksi, siihen tarkoitukseen ihan hyvä.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko tuo se vihreäkorkkinen AT-sarjan latvalitku? Mä käyttelin sitä yhden pullon ja tykkäsin kyllä. Nyt tilasin sen Argan Oil -jätettävän litkun, saa nähdä onko se yhtä hyvää/huonoa. :) Latvasuojana kuiviin hiuksiin mä olen noita tuon tapaisia litkuja käytellyt.
Empero

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Empero »

Mena kirjoitti: Onko tuo se vihreäkorkkinen AT-sarjan latvalitku? Mä käyttelin sitä yhden pullon ja tykkäsin kyllä. Nyt tilasin sen Argan Oil -jätettävän litkun, saa nähdä onko se yhtä hyvää/huonoa. :) Latvasuojana kuiviin hiuksiin mä olen noita tuon tapaisia litkuja käytellyt.
Kopioimani inci on juuri tuon Argan Oilin, jossa on turkoosi korkki  :)
Itse en ole vihreäkorkkista jätettävää kokeillut kun tuohon Argan oiliin olen ollut tyytyväinen.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^^ Mullakin on tuota vihreäkorkkista latvasuojana ja tykkään myös. Se ei ollenkaan samalla tavalla lähmää ja takuta latvoja kuin monet muut testaamani silikoniset latvasuojat ja tuoksuukin ihanan raikkaalle. Voisin kyllä myöskin testata seuraavaksi tuota Argan Oil -versiota. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Moriem »

Oon kokeillut lähemmäs kymmentä eri Avonin maskia ja kaikki olleet ihan älyytömän hyviä, täyttäneet lupauksensa! Shampoitakin on tullut kokeiltua (äiti on Avonin konsultti) mutta niissä tökkii se että tuoksuvat melkein kaikki samalta. Haluaisin kyllä niistäkin nostaa esille värjättyjen hiusten shampoon sekä Moroccan Oil-sarjan shampoon, sekä sne muut tuotteet. :) Pari ihan perus plaah-tuotettakin on heiltä tullut testattua mutta muuten sanoisin että ihan älyttömän hyvää tavaraa! Miinusta myös ekhä purkkien tylsyydestä. Vielä haluaisin koittaa useampia jätettäviä, joskus käytin purkillisen jotain kiiltoseerumia (ei mitään muistikuvia, muuta kuin se perus-avon-tuoksu :D ), käyttöä odottaa tällä hetkellä jokin kiiltojuttu sekä kiiltoa lupaava jätettävä.

Niin ja hintakaan ei tietääkseni?) ole paha.  :l
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja olivia »

Käytän nykyään Naturals sarjan tuotteita..nyt käytössä kiiltoshampoo joka sisältää ehkä liikaa silikonia koska lähmää hieman mitä muut Naturalsin shampoot ei tee. Ostin tuonkin vain sen takia koska kyllästyin niiden vihreiden purkkien ulkonäköön..toi siis violetti tekstinen valkoisessa purkissa. Tää kiiltohoitiskin on liian silikonista, vähän samantyyppistä kuin AT:t mitkä ei sovi kyllä ollenkaan muutenkin lähmääntyville hiuksille. Naturalsilta en ole testannut muita hoitiksia.
Kosteuttava 2 in 1 sisältää aprikoosia ja sheavoita yllätti positiivisesti,jättää hiukset puhtaiksi ja pehmeiksi. Tämä sama on myös jätettävänä, käyttäny joskus latvoissa, siihen ihan ok.

Muista Avonin tuotteista mulla on;
AT:n kiiltosuihke, ei oo ollut käyttöä..ei tee mun tukalle mitään paitsi rasvoittaa.
AT:n hiuksia raikastava suihke millä korvasin joskus kuivashampoon..tuuheuttaa jonkun verran mutta kuivattaa liikaa, jättää hyvän tuoksun.
Barbie hiuksia selvittävä suihke (itselleni ostin :D) on lopussa ja tykkäsin..en tämän jälkeen tarvinut muita jätettäviä hoitsikoita, huonoa se että suihke lätsähtää hiuksissa yhteen paikkaan, saa suihkia paljon, on vetistä. Siksi en osta uudelleen.

Naturalsin shampoita ja hoitsikoita ostan uudelleen, muita Avonin hiustuotteita varmaan en.
Breathe me.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mä tykkään tosi paljon koko argan oil sarjasta. Erityisesti tuubissa olevasta naamiosta, se tekee mun takkutukan tosi pehmeäksi! Myös se jätettävä öljy on hyvää.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja olivia »

Naturalsin avokado kosteuttava shampoo on ihanaa..kosteuttaa ja kuohkeuttaa, tuoksukin&nbsp; on&nbsp; <3 Uus shampoo suosikki.
Breathe me.
Vastaa Viestiin