Tuotteet ja vinkit värjättyjen hiusten värin ylläpitämiseen

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pikkudevil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 20 Loka 2006, 04:36

Vs: Parhaat niksit kiiltävän ruskean värin ylläpitoon

Viesti Kirjoittaja pikkudevil »

Mulla on Biozellin suoraväriä jota saa ihan päivittäistavarakaupasta. Sitä laitan kerran viikkoon ja se pitää värin kyllä hyvänä. Eli tämä tuote kyseessä: http://www.biozell.fi/intensiivisavytteet.html. Käytän itse suklaanruskeaa. Sitä voi käyttää sellaisenaan tai sekoittaa hoitoaineeseen.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Tuotteet ja vinkit värjättyjen hiusten värin ylläpitämiseen

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Minullakin on tuota Biozell sukaanruskea-sävytettä, on pigmenttistä kyllä. Levittämisessä pitää olla tarkkana, koska ainakin minulla jättää kunnon värieroa muuten. Sekoitan hoitoaineeseen, koska tuo ei ole kovin hoitavaa. Purkki on kestänyt hyvin.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tuotteet ja vinkit värjättyjen hiusten värin ylläpitämiseen

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Voikohan noitakin sekoittaa keskenään, kuten color maskia? Vähän epäilyttää onko tuo lämmin punainen ihan se mitä haen.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Tuotteet ja vinkit värjättyjen hiusten värin ylläpitämiseen

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Aridith kirjoitti: Voikohan noitakin sekoittaa keskenään, kuten color maskia? Vähän epäilyttää onko tuo lämmin punainen ihan se mitä haen.
Voi tietääkseni sekoittaa keskenään, saman sarjan tuotteita kun muutenkin ovat  :)
Ja haalistuuhan se sitten pois, ja vaikka syväpuhdistavilla pesuilla.
Mehiläinen

Blondit :)

Viesti Kirjoittaja Mehiläinen »

Miten vaaleatukkaiset ja erityisesti hiuksia vaalentavat hoidatte tukkaanne? Hyviä hiustenhoitovinkkejä ja tuotteita kaipaisin, varsinkin sellaisia, jotka hoitaa mutta ei kellastuta tukkaa.. Hopeashampoo kuivattaa tosi paljon, mutta ilman sitä on kamala keltainen pehko :S Eli parhaita hoitiksia, shampoita, öljyjä jne. En löytänyt vastaavaa ketjua vielä :)
kraula
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Elo 2009, 16:25

Vs: Tuotteet ja vinkit värjättyjen hiusten värin ylläpitämiseen

Viesti Kirjoittaja kraula »

Tästä aiheesta on harmittavan vähän näin kootusti keskustelua - toki muista ketjuista löytyy tiedonmurusia kun jaksaa selata :)

Värjäsin (tai siis raidoitin) piiiitkästä aikaa kampaajalla hiukset, ja kampaaja ohjeisti käyttämään värjättyjen hiustentuotteita. Hain XZ Tyrnit nyt käyttöön, uskon että ne on ihan hyvät ainakin näin alkuun, ennen kuin ehdin tutkia tarkemmin juuresten mielipiteitä värjättyjen hiusten hoitamisesta. Sen olen jo selvittänyt, että Fudgen hopeashampoo on kai aika must, kun vaaleista hiuksista siis kyse ja tarkoitus välttää keltaisuutta. Väri päässä on siis sellainen, että raidat on tehty vaalennusaineella ja päälle laitettiin koko päähän vielä sävyte, eli sitä sävytettä ehkä lähinnä olen suojaamassa.

Pohdintaa herättää nykyinen hiustuotearsenaali - shampoona olen pääasiassa käyttänyt Desert Essencen kookosshampoota, jossa ei ole "super-sulfaatteja", mutta on sodium coco sulfatea ja paljon eri öljyjä, osaisikohan joku arvioida että kuluttaako tämä väriä? Sulfaattia on kyllä myös tuossa XZ Tyrnissä. Lisäksi joissain hoitoaineissani on myös pitkät listat öljyjä, kai niitä uskaltaa kuitenkin käyttää? Miten syväpuhdistavan shampoon kanssa - olisiko syytä harventaa käyttöväliä ettei se kuluta väriä? Tällä hetkellä ehkä kerran kuussa syväpuhdistan.

Saatan olla vähän liian täpinöissäni näiden tuotepohdintojen kanssa, mutta en tosiaan moneen vuoteen ole kampaajalla värjännyt, ja haluaisin nyt tehdä asiat oikein ;D

Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.
Vastaa Viestiin