Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

pikkuneiti kirjoitti: Totaah... Olisko teillä vinkkejä miten saa teipit irti hiuksista? Irrotin pidennykset ja ne lähtikin silmää räpäyttämällä, mut teipit jäi tukkaan kiinni. B*longia tais olla. Repimällä lähtee pelkkää tukkaa ja uhkailin jo että leikkaan noi teipit irti :D
Liota niitä öljyssä?
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

^Tai silikonisessa hoitoaineessa? eikös niitä käsketä välttää just sen liiman takia.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Saranna »

pikkuneiti kirjoitti: Totaah... Olisko teillä vinkkejä miten saa teipit irti hiuksista? Irrotin pidennykset ja ne lähtikin silmää räpäyttämällä, mut teipit jäi tukkaan kiinni. B*longia tais olla. Repimällä lähtee pelkkää tukkaa ja uhkailin jo että leikkaan noi teipit irti :D
Mä ostin vuosia sitten dreamhairilta tätä poistoainetta http://www.dreamhair.fi/224,teipinpoist ... touch.html
Ihan huippu! Tuoksu on sellainen sitrusmainen ja poistaa jumittuneet teippiklöntitkin hyvin.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Nyt tarvittaisiin neuvoja teippipidennyksen suhteen..

Vuosiin en ole pidennyksiä laitellut, joten olen melkein noviisi ::)

Minulla on tällä hetkellä mustaksi värjätty tukka, jossa alla vaalennuksia. Vaalennusten jälkeen sain tukan aika hyvin elpymään muhittelemalla joka pesun yhteydessä kookosöljyä ja Joicon rekkua, enää on oikeastaan vain kuiva.

Pidennyshiukset multa jo löytyy, jotkut vanhat mitkä olivat päässä vain viikon. Ihan käypäiset siis vielä, mutta teippi puuttuu. Mikä olisi paras teippi?

Kun omat hiukseni ovat kuivat, voiko käyttää aitohiuspidennyksen kanssa kosteuttavia hoitsikoita ja jätettäviä? Esim. 4 reasons Moisture mist. Voiko BC latvasuojaa käyttää?

Mitkä olisivat parhaat hoitotuotteet pidennysten kanssa?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Saranna kirjoitti: Nyt tarvittaisiin neuvoja teippipidennyksen suhteen..

Vuosiin en ole pidennyksiä laitellut, joten olen melkein noviisi ::)

Minulla on tällä hetkellä mustaksi värjätty tukka, jossa alla vaalennuksia. Vaalennusten jälkeen sain tukan aika hyvin elpymään muhittelemalla joka pesun yhteydessä kookosöljyä ja Joicon rekkua, enää on oikeastaan vain kuiva.

Pidennyshiukset multa jo löytyy, jotkut vanhat mitkä olivat päässä vain viikon. Ihan käypäiset siis vielä, mutta teippi puuttuu. Mikä olisi paras teippi?

Kun omat hiukseni ovat kuivat, voiko käyttää aitohiuspidennyksen kanssa kosteuttavia hoitsikoita ja jätettäviä? Esim. 4 reasons Moisture mist. Voiko BC latvasuojaa käyttää?

Mitkä olisivat parhaat hoitotuotteet pidennysten kanssa?
Simply Naturalin teippi on mielestäni parasta, mutta nyt minulla on päässä Super Tape-teippiä ja näköjään tämä pysyy hyvin. On ollut jo 3 viikkoa kohta ja hyvin pysyy.. Ei ole niin kallista kuin Simplyn, mutta ajaa asiansa ihan ok.

Kosteuttavat tuotteet ovat juuri hyvät pidennyshiusten kanssa, kunhan ei mene teippikohtiin hoitoaineita. Ainoastaan rakennepaikkaavat tuotteet kannattaa jättää listalta pois.

Olen huomannut, että silikonia sisältävät jätettävät suihkeet ovat pidennysteni kanssa ehdottomat, samoin öljyt.. mutta siis tietenkin latvoihin vain.
TRESémmen naamio värjätyille hiuksille isossa purkissa on hyvä, sen totesin kun ostin testiin täältä lukemani perusteella :)
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

pikkuneiti kirjoitti: Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..
Kyllä noin voi tehdä, mutta hius ei pysy kauaa kiinni.. jonkun viikon ehkä.
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Angelie kirjoitti:
pikkuneiti kirjoitti: Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..
Kyllä noin voi tehdä, mutta hius ei pysy kauaa kiinni.. jonkun viikon ehkä.
Aaa no sit se on aika huono idea.. Vaikka ajatuksena ois ihan hyvä :D Ehkä keksin jonkun vielä paremman joka vielä toimiskin
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

pikkuneiti kirjoitti:
Angelie kirjoitti:
pikkuneiti kirjoitti: Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..
Kyllä noin voi tehdä, mutta hius ei pysy kauaa kiinni.. jonkun viikon ehkä.
Aaa no sit se on aika huono idea.. Vaikka ajatuksena ois ihan hyvä :D Ehkä keksin jonkun vielä paremman joka vielä
toimiskin
Juu.. tuo hiusnauha ei tainnut ollakaan niin hyvä laittaa, kun tuli niin paksun näköinen? Halvemmaksihan se kai tulisi, kun tilaisi juuri pelkän nauhan. Tilasin nyt ebaysta teippipidennykset, jos teippi ei pysy niin vaihdan uuteen. 3 pakettia 'a 40 grammaa maksoi 46€.
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Hei! Mikä on paras hoitoaine/jätettävä teippipidennyksille?
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Ice »

Mikähän olisi tällä hetkellä hinta/laatusuhteeltaan älykkäin n.8 osion teippivaihtoehto? Rapunzelit hamppuuntuvat näköjään parissa kuukaudessa  ja haaroittuvat puolivälistä alkaen, Dreamhair nosti hintoja niin, että 50cm paketti hipoo kuuttakymppiä tarjouksellakin :-\
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Tilasin hairelegant.fi nettikaupasta teippihiusta, on tarjouksessa 44,90€ (entinen hinta 79€). Laittoivat nyt jo tilauksen postitettavaksi, nopeaa toimintaa. Kerron kokemuksia sitten, kun olen käyttänyt jonkin aikaa hiusta.

Edit. Hairelegantista ostamani hius on ollut hyvälaatuista, ei ole lähtenyt hamppuuntumaan ainakaan vielä. Ostin sieltä myös vaaleaa teippipidennyshiusta, jota vaalensin sekä tummensin, on säilynyt silti hyvässä kunnossa.
Viimeksi muokannut Kristiina, 19 Marras 2013, 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

iiks iiks. tuolla ne muhii värissä. Saas nähdä kuinka niille käy, voiko ees laittaa sitten kun saa värin pintaan ja onkohan se ees lähelläkään omaa. Onnistuispa nyt.

Lisäys: Niistä tuli ihan oman väriset. Ihan järjetön tuuri.
Viimeksi muokannut leeinsane, 20 Joulu 2013, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Nykyinen pidennys tuntuu hiukan liian lyhyeltä jos kiharran tukkaa. Jos haluaisin siitä 5-10cm pidemmän niin pitäisikö koko tukka pistää uusiksi (on aika uusi niin en sitä välttämättä viitsisi tehdä) vai riittääkö jos osan tukasta korvaa pidemmillä?


edit. Kiitos kommenteista!  :)
Viimeksi muokannut Firestarter, 26 Tammi 2014, 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Ei ole pakko pistää koko tukkaa uusiksi, voi näyttää jopa paremmalta, kun hiuksissa on hieman eri pituisia osioita. Uskoisin, että sekoittuu hyvin joukkoon.
Vastaa Viestiin