Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
ainokainen

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ostin toistamiseen Garnier Fructis Bamboo Flexihold -hiulakan, vaikka muistelin, että tämä on huonoa. No huonoa se on edelleen! Tätä saa suihkia puoli pulloa, ja silti tuntuu, kuin tukassa ei olisi mitään. Hiukset jäävät sähköisiksi ja lentäviksi, ei mitään pitoa. Suihke myös tuntuu tulevan pullosta epätasaisesti roiskuen, ei tasaisena suihkeena. Floppi!  :-\

Nykyinen suosikkini on Dermosilin Structure & Volume -lakka, joka on aivan mahtavaa. Loistava pito eikä edes haise millekään. Muuta en enää osta!
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Margot »

Onko joku kokeillut näitä Elnett-lämpösuojia? Onko noissa alkoholia?

Kuva
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jeppu »

^ Mua kiinnostaisi myös, ja olisi kiva kuulla varsinkin tuoksusta. Ettei olisi vaan se hirveä elnett-tuoksu..
1c M ii BSL
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Lähikaupassa tutkailin noita Elnetin uutuuksia, enkä löytänyt incistä kuivattavaa alkoholia. Tarkemman syynäyksen alla oli Volume-pullo, vilkaisin myös Straight-pullon, mutta tuota kolmatta (oranssia etiketissä) ei ollut. Mikähän se on? Tuoksua en testannut, kuten en muutenkaan tee.

Kiinnostaa kyllä, erityisesti volumeversio. Hakusessa olisi hyvä lämpösuojatuote ilman alkoholia kiharruksen alle, eli pitoa saa olla. Näissä näyttää olevan suoja 230 asteeseen asti, vrt. Tresemme tai Frank Provost 170 astetta.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Muakin alkoi nuo Elnetin uutuudet kiinnostamaan, jos ei ole alkoholia. Mulla on ollut tosi huono tuuri kalliidenkin lämpösuojien kanssa, vaikka kampoomoliikkeessä nimenomaan kerroin, että edellinen lämpösuoja kuivattaa korpuksi hiukset. Silti ne aina myy mulle tuotteen, joka vetää hiukset niin jäykiksi kuin ois purkin lakkaa suihkuttanut päähän :/
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Huomasin muuten ilokseni, että XZ tyrni-muotoiluvaahdossa on lämpä- ja UV-suojat. Olin ostamassa ison pullon tyrni-lakkaa ja mukaan tarttui sitten myös muotovaahto. Pakko kokeilla kun olin niin tyytyväinen tuohon XZ lakkaan. Oli kiva löytää halvempi hiuskalla Osiksen tilalle. Kallista :(
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

^ Oletko jo testannut tuota muotovaahtoa? Olen käyttänyt nyt pari putelia Herbinan muotovaahtoa ja vaikka olen kovasti tykännyt (väriä hellivä oli ehkä hiukan parempi kuin tuuheuttava) mutta kiinnostaisi kokeilla jotain muuta välillä. Kaupassa katselin noita Tyrni-tuotteita.

Myös kokemukset Tresemme Naturals-muotovaahdosta olis kiva lukea jos joku on kokeillut!
Viimeksi muokannut RockQueen, 24 Maalis 2013, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mulla on Herbinan tuuheuttava muotovaahto käytössä, tekee hiuksista kyllä jämäkämmät muttei mitään 80's guns and roses pehko fiilistä. Mut käytän tigin bakedia enemmänkin siihen, tässä on lämpösuoja, silikoniton ja kun sitä hätäpäissäni laitoin silarisuihkeen sijaan lämpösuojaksi kun tigi+se suoja lähmää liikaa huomasin miten ihanan pehmeän ja kiiltävän tunnon antaa. Tätä laukku täyteen suomessa, tosin kokeilen väriä hellivää seuraavaksi. Ihana tuoksu! Ainoa miinus että suutin hajosi tosi helposti ja tavaran ulossanti on aika nihkeää..
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Ehdin jo ostaa XZ Tyrni-muotovaahdon. Pari kertaa käytettynä sanoisin että mummomainen tuoksu mutta kiiltoa tuntuu tuovan. Ihan toimiva vaahto.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Voitin Got2Be:n kisassa tuon uutuus spraymuotovaahdon. Saa nähdä mitä mieltä siitä tulen olemaan  ;D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Melly kirjoitti: Voitin Got2Be:n kisassa tuon uutuus spraymuotovaahdon. Saa nähdä mitä mieltä siitä tulen olemaan  ;D
Onko tämä se pinkissä pullossa oleva? Mikäli on, niin minusta tuntuu, ettei se tee ihmeitä ainakaan minun hiuksilleni. Kuvittelin sen olevan samaa kuin joskus käyttämäni Osiksen sprayvaahto. Samon kuvittelin Got2Be:n harmaassa pullossa olevan lakan olevan samaa kuin Osiksen Session-lakka, mutta Got2Be:ssa on huono pito, vaikka sen pitäisi olla voimakas.

Minulla on myös Taftin  Heidi's Heat Styles Mousse ja sekin on tuntunut olevan yhtä tyhjän kanssa. Käytän kyllä aina hiustenkuivaajaa, mikäli jotain muotoilutuotetta hiuksiini laitan, joten siitä ei toimimattomuus ole kiinni.

Edit. Kyllä tuo sprayvaahto toimii hyvin. Paremmin kuin esim. Tigin Sugar Shock.

Viimeksi muokannut Marie Corelli, 01 Touko 2013, 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Marie Corelli kirjoitti:
Melly kirjoitti: Voitin Got2Be:n kisassa tuon uutuus spraymuotovaahdon. Saa nähdä mitä mieltä siitä tulen olemaan  ;D
Onko tämä se pinkissä pullossa oleva? Mikäli on, niin minusta tuntuu, ettei se tee ihmeitä ainakaan minun hiuksilleni. Kuvittelin sen olevan samaa kuin joskus käyttämäni Osiksen sprayvaahto. Samon kuvittelin Got2Be:n harmaassa pullossa olevan lakan olevan samaa kuin Osiksen Session-lakka, mutta Got2Be:ssa on huono pito, vaikka sen pitäisi olla voimakas.

Minulla on myös Taftin  Heidi's Heat Styles Mousse ja sekin on tuntunut olevan yhtä tyhjän kanssa. Käytän kyllä aina hiustenkuivaajaa, mikäli jotain muotoilutuotetta hiuksiini laitan, joten siitä ei toimimattomuus ole kiinni.

Sieltä tulikin sitten ihan paketti eikä pelkästään vaahto. Vaahto itsessään ei pidä ilmavuutta, mutta yhdistettynä lakkaan ja hiuspuuteriin hiukset kyllä pysyivät kuivauksesta ja muotoilusta seuraavaan pesuun ilmavina. Mousse & lakka tuoksuvat Grandin vadelma mehujäälle, joten ihan mielelläni ne käytän loppuun  ;D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Nyt oli tullut Got2Be:lta suolavesisuihke. Se on samanlaisessa pullossa kuin lämpösuoja, mutta väri on sinivalkokeltainen. Ostin kokeiluun. Kokeilin jo ennen pesua sitä ja samanlaisen tuloksen antaa kuin muutkin suolavesisuihkeet. Täytyy koeilla, miten toimii föönauksen kanssa.

Edit. Toimii hiustenkuivaajan kanssa. Tulee ihanan kuohkeat hiukset j toivottavasti kestää koko päivän.

Edit2. Hatun alla tukkä lässähti vähän. Ja tarvitsee lakkaa kaveriksi, että pysyy koko päivän. Pelkkä suolavesisuike ja föönaus ei pysy.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 24 Huhti 2013, 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Kokeilin tänään viimeinkin Got2Ben Powder'fulia. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Annostelin jauheen käsien kautta ja hieroin hiustyveen ja rutistelin hieman latvoja. Hiukset pysyi pöyhkeänä koko päivän ilman lakkaa.
Tietenkin tuo pöyhkeys tulee myös siitä, että pesee hiukset pää alaspäin, mutta tuo toi pitoa ja lisätuuheutta. Täyden kympin arvoinen tuote. Muuttuu muuten käsissä jotenkin nestemäiseksi se jauhe...
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Löytyyköhän markettisarjoista tätä nykyä mitään hyväksi havaittuja kiiltosuihkeita? Mulla on ollut käytössä viime vuosina Klippotekin suihke, ja nyt vetää viimeisiään joku Seppälästä ostettu pinkki pullo. Tuota Klippotekia voisin kyllä aivan hyvin ostaa uudestaankin, mutta olisi kiva kokeilla jotain uutta. Saa toki suositella jotain kampaamotavaraakin, kunhan hinta olisi kohtuullinen. En ole ikinä kokeillut mitään kalliimpaa kiiltosuihketta, että enpä nyt sitten tiedä voiko niissä olla kovin järkyttäviä eroja.

Tuota Kilippotekiakaan en ole omasta mielestäni nähnyt myynnissä kovinkaan monessa paikassa, tai sitten ei vaan ole sattunut silmiin, kun en ole "aktiivisesti" etsinyt. :)
Vastaa Viestiin