Paras markettisarja?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi markettisarjoista?

XZ
212
67%
Herbina
11
3%
VO5
18
6%
Erittäin Hieno Suomalainen
10
3%
Andrew Collinge
6
2%
Freeman
6
2%
Muu, kerro mikä
15
5%
Nivea
22
7%
TreSemme
5
2%
Syoss
1
0%
Frank Provost
1
0%
LV
2
1%
Urtekram
2
1%
L'Oréal
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 316

keksi

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja keksi »

XZ lta löytyy hyvät silikonittomat shampoot ,hoitikset ja tehikset.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Lisäsin Lorealin listaan kun sitä kaipailtiin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Jee :) No mä vaihdoin nyt siihen Lorealiin ihan vaan niiden naamioiden takia, muuten en niin niistä silaripommiputeleista välitä, mutta NG ja kumppanit on huippuja. Enemmän arvostan hyvää hoitoainetta kuin shampoota, siksi vaihdoin Niveasta pois, kun Nivean hoitikset ei oikein vakuuta.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mä oon laittanut ääneni Urtekramille, mutta käytän vaan sen paria shampoota enkä muuta :D Muuten oon L'Orealin naamioiden kannalla, ne vaan on aika vahvasti tuoksuvia joten en ainakaan vielä vaihda ääntä, koska Urtekramin hajusteettomat ovat loistavia. Pitäs avan se hoitiskin testaa, kunhan LV:n tehohoito loppuu.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
scarface

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Jo pidempään olen vannonut XZ:n nimeen, kiitos öljyhoidon ja suihkutettavan hyvän tuoksuisen suklaavaniljahoidon :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Vastasin XZ, koska varmaan niiden tuotteita (suihkeita lähinnä) tulee eniten käytettyä. Yhden shampookokemuksen perusteella en ihan uskalla vielä TRESemmea suosikikseni laskea. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Varjotar

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Syoss, koska niiden silariton Shine Boost- hoitari on mun pitkäaikainen lemppari.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Mai »

XZ mm. ihanien Suklaa-Vanilja- hoitissuihkeen ja Xylitol-Hunaja-shampoon perusteella.&nbsp; <3
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

XZ sai mun äänen, sarjassa on monta hyvää shampoota jotka käy mun helposti kutisevalle päänahalle ja useita hyviä hoitoaineita joita käytän CO-pesuun ja muutenkin välillä.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Punapää
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 04 Loka 2012, 21:38

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Punapää »

Äänestin EHS:ää, sillä kyseisen merkin hoitoaineet on mulla CO-pesuissa kovassa käytössä.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

XZ sai mun äänen. Huonoon tuotteeseen en ole ko. merkiltä törmännyt, ja olen kokeillut useampaakin shampoota ja hoitoa. Tosin muotoilutuotteista ei ole kokemusta.
Hiisi

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

XZ sai minunkin äänen, koska suklaa-vanilja shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke ovat parhautta <3
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

Samoilla linjoilla edellisten vastaajien kanssa, XZ on paras sarja. Laadukkaita ja hyväntuoksuisia tuotteita joita on ilo käyttää.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja enna »

Valtavirran mukana mennään, XZ:n tuotteista oon itsekin tykännyt jo kauan. Jahka saan (ikuisuuksia kestävän!!) toisen merkin shampoon käytettyä loppuun, palaan enemmän kuin mielelläni takaisin XZ:n shampoovalikoiman pariin.&nbsp; :)
Vastaa Viestiin