Lämpösuoja

Leikkaukset sekä kampaukset
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Mindela »

^^ Tuote vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta mulla vähän toi "Shine" osuus kävi silmään. Käytän suoristusraudan alle nimittän Matrixin Sleek Look-sarjan suihketta, joka on kevytpitoinen ja ihan ministi öljyinen ja näin ollen jättää kiiltoakin hiuksiin;

Kuva

Nyt etsin kuitenkin kiharoiden alle voimakaspitoisempaa tuotetta (kiharat pysyy huonosti hiuksissani), joka ei ole yhtään öljyinen, ja vaikka sitä suihkisi reilumminkin niin hiuksista ei tule yhtään likaisia. Soveltuuko mielestäsi tuo tuote tähän tarkoitukseen?
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

^No jaa. Se antaa kyllä tosiaan pitoa jonkun verran, mutta en tiedä olisiko siitä kiharoiden pohjaksi. Pitääpä kokeilla joku päivä, niin voin sitten kertoa kokemuksia. Itse kiharran niin vähän hiuksia niin en osaa oikein sanoa mikä muu voisi olla siihen tarkoitukseen hyvä vaikka paljon on eri lämpösuojia tullut käytettyä. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

keesha kirjoitti: ^ Oon kokeillut vaikka mitä lämopösuojia ja ehdottomasti paras tähän mennessä kaikista on nyt marketeihin tullut Wella Pro Series Heat&Shine. Suihke on tosi hienojakoinen ja sitä ei tarvitse paljoa, joten on riittoisa. Antaa sopivasti pitoa niin, että esim. suoristettu tukka pysyy hyvänä seuraavaan pesuun. Tällä saa myös ihanan kiillon hiuksiin. <3 Ja tuoksu on todella miellyttävä markettituotteeksi. :)
Mä en tiennytkään että Wellallakin on lämpösuojasuihke! Vaikuttaa aika lupaavalta, pitää kokeilla joskus. :)

Herbinan lämpöseerumi sitten loppui. Itse tuote oli kyllä hyvä mun mielestä, miinukset tulee sitten siitä että se ei ole suihkepullossa ja isoin miinus hyvin pienestä pullosta. Toivoin että tuote olisi kestänyt kauemmin polkkapituiseen tukkaan, näin pienestä purkista tavaraa tuo on mun mielestä kyllä aika ylihinnoiteltu. En osta tällä hinnalla uudestaan, mutta jos esim. alennuksesta löytyy niin saatan ostaa koska itse tuote on kyllä hyvä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

keesha kirjoitti: ^No jaa. Se antaa kyllä tosiaan pitoa jonkun verran, mutta en tiedä olisiko siitä kiharoiden pohjaksi. Pitääpä kokeilla joku päivä, niin voin sitten kertoa kokemuksia. Itse kiharran niin vähän hiuksia niin en osaa oikein sanoa mikä muu voisi olla siihen tarkoitukseen hyvä vaikka paljon on eri lämpösuojia tullut käytettyä. :-\
Ootko jo kokeillut kiharoiden alle tuota?
Nni

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Nni »

Säilyykö lämpösuojan vaikutus seuraavaan päivään? Joskus teen niin, että föönaan hiukset pesun jälkeen illalla, mutta vasta seuraavana päivänä saatan käyttää suoristusrautaa. Joissain lämpösuojan sisältävissä tuotteissa kehoitetaan levittämään kosteisiin hiuksin.&nbsp; Sehän vie paljon aikaa, jos pesua seuraavana päivänä aletaan ensin kostuttaa hiuksia, jotta voi laittaa lämpösuojan, jonka jälkeen pitää kuivata ja sitten vasta suoristaa/kihartaa. Loogisinta olisi laittaa lämpösuoja jo heti pesun jälkeen, mutta säilyykö suoja?
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

Aa juu. Kokeilin kiharoiden alle tuota Wellan Heat&Shinea. Toimii oikein hyvin ainakin mulla. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Okei. Saako tuo hiukset lähmäisiksi jos ruiskii liikaa? Vähän epäilyttää nuo sekoitettavat tuotteet, niillä on tapana helposti lähmätä mun mielestä.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Kyllä tuolla varmasti saa lähmän jos laittaa liikaa. :-\ Antaa kuitenkin tosi paljon kiiltoa vaikka tässä pitoa onkin. Tuossa on kyllä niin hienojakoinen suihke että sitä ei oo vaikeeta laittaa eikä tarvitse paljoa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Hei, osasiko joku suositella lämpösuojaa pitkille ja paksuille luonnonkiharoille? Mies föönaa hiuksensa aina pesun jälkeen, niin ajattelin että sen voisi olla hyvä käyttää jotain lämpösuojaa niille. Itsellä kun noista ei ole mitään hajua, ihan erilainen hiuslaatu enkä fööniä käytä&nbsp; ::)
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Itse vannon TreSemmen suihkittavan lämpösuojan nimeen, löytyy marketeista noin 7-8 euron hintaan. :)
So it goes.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Onko joku kokeillut tätä Organix Ever Straight Brazilian Keratin Therapy Flat Iron Sprayta?

Kuva

"Rich formula of Brazilian cocoa nut oil and keratin proteins which help to seal and protect your hair from thermal heat styling. Sulfate and Sodium Chloride Free."

Kiinnostais kyllä kokeilla! :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ INCI-listan perusteella näyttää olevan ihan tavallista lämpösuojaa kuivattavien alkoholien ja silikonien kera :-\ .
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ No niimpä tietysti.. :-\ Pystytkö suosittelemaan mitään "hyvää" lämpösuojaa?
Kokeiltu on nämä perus marketti got 2 be, provosti, loreal ja tällä hetkellä viimesiään vetelevä tresemme.
Viimeksi muokannut peachvodka, 25 Joulu 2012, 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Ponpon

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja Ponpon »

Haluaisin lämpösuojan joka suojaa hyvin hiuksia ja jättää hiukset sellaisiksi taipuisiksi ja pehmeiksi :--)

Hiukseni ovat kevyet ja viitisen senttiä yli olkapäiden. Haluaisin käyttää hiuksiini suoristusrautaa satunnaisesti silloin kun pehkoni tuppaa taipumaan vähän mihin sattuu, ehkä kerran pari viikossa suoristelisin paria suortuvaa.
Ongelmana on se että kasvatan hiuksiani enkä halua että hiukseni vahingoittuvat. Joten tietääkö kukaan extrasuojaavaa lämpösuojaa jota saisi Suomesta? Hinta voisi olla enintään 30e :)

Onko kellään kokemusta "L'Anza Healing Smooth Thermal Defence":stä? Lookfantasticin infossa luvattiin että se eliminoisi pörröisyyttä ja toisi kiiltoa, pehmeyttä ja jättäisi hiukset terveen näköisiksi, mitä tahtoisinkin &nbsp;:)

edit. heti tuo inci-listan ensimmäinen aine, SD Alcohol 40B, on ilmeisesti kuivattavaa alkoholia? :o


Viestit yhdistetty. - ellen
Viimeksi muokannut Ponpon, 26 Joulu 2012, 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Lämpösuoja

Viesti Kirjoittaja ellen »

Pjau, en kyllä valitettavasti osaa suositella mitään hyvää lämpösuojaa, kun en itse niitä enää käytä. Silloin harvoin, kun lämpökäsittelen hiuksiani, teen sen ihan ilman mitään lämpösuojaa. Ennen käytin pelkkää kaakaovoita suoristuksen alla ja se toimi todella hyvin, kunhan vain laittoi kaakaovoita hiuksiin vain vähän. Hiukset olivat pehmeät, taipuisat ja kiiltävät, eivätkä kuivan tai karhean tuntuiset. Kaakaovoi ei tietenkään muotoile hiuksia, mutta suoristuksen ja kaakaovoin alle voi pistää muotovaahtoa tai muuta muotoilutuotetta, jos kaipaa pitoa/muotoiltavuutta.

Pon98, SD Alcohol 40B on kuivattavaa alkoholia.
Vastaa Viestiin