Hyvä hiustenkuivaaja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Mä olen kokeillut tuota OBH Nordican punaista mallia muutaman kerran äidin luona, ja 1800w tehosta huolimatta se on tuntunut kyllä tosi tehottomalta verrattuna mulla itselläni käytössä olevaan Tigin Hardcore Professional -sarjan kuivaajaan. Noilla ilmoitetuilla wattimäärillä ei taida loppujen lopuksi olla kovin suurta merkitystä noissa marketeista saatavissa hiustenkuivaajissa, jos kuivain alkaa suunnilleen haista palaneelle ja pitää hirveää meteliä kun tehoa kääntää isommalle, eikä tukka tule silti kunnolla kuivaksi.  ::)
Viimeksi muokannut Kaisa, 03 Marras 2011, 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Retro

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Retro »

^ Taidan siis suosiolla katsella muita vaihtoehtoja. :)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^itselläni on tuo eikä se noin toimi! Kuivaa nätisti, löytyy kylmäpuhalluskin ja pysyy sopivan lämpöisenä :) Suosittelen ehdottomasti!
Retro

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Retro »

^ Kiitos Tintullekin. Kävin hiplaamassa tuota OBH Nordicaa ja paria muutakin kuivaajaa, mutta ne tuntuivat kaikki painavan aika paljon ja olivat vähän klohmon kokoisiakin, jatkan siis katselemista.  :)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Sokoksen verkkokaupassa on aika halvalla paketti jossa saa Babylissin föönin ja suoristusraudan http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/w ... 0319/10301

Mä oon koittanut opetella föönaamaan oikeaoppisesti ja en olekaan ihan toivoton. Aiemmin olen siis huiskutellut miten sattuu ja tuloksena tukkani näyttää villiintyneeltä afrolta. Kampaajani vinkkauksesta älysin kokeilla kuivata hiussuomujen suuntaisesti ja heti paljon parempi.. Tuntuu että tukasta tulee jämäkämpi ja leikkaus pääsee paremmin esiin kun hiukset kuivaa kuivaajalla, plus että takaraivolle ei kuivu mitään ärsyttäviä ylimääräisiä jakauksia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Helkkari, mun hiustenkuivain on pari kertaa aiemminkin tippunut lattialle mutta aina toiminut sen jälkeen, mutta nyt taisi saada "kuoliniskun"... Ei pihahdakaan enää!  :P Täytyy siis alkaa katselemaan uutta... Fööniä käytän tällä hetkellä vain otsatukkaan, joten toisaalta en ole valmis laittamaan kovin montaa kymppiä uuteen laitteeseen, toisaalta taas epäilen, että talvella joudun taas pituuksiakin kuivaamaan (koska ne eivät aamulla ehdi kuivua enkä sitten enää pysty lähtemään kotoa kosteilla hiuksilla niin kuin nyt vielä kesäaikaan pystyn).
Oon aivan pihalla tämän hetken malleista, joten tän illan voikin viettää tutkimalla netistä tarjontaa...
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Samma här >:( tai mun ei tippunut, mutta vedellyt jo pidempään viimeisiään ja pari päivää sitten ei enää pihahtanutkaan. Mulla on pikkuinen matkakuivaaja, jolla täytyy pärjätä kunnes saan hankittua uuden. Toi (BaByliss Expert IoniCeramic 2000) oli ihan hyvä, mutta en halua samanlaista uudelleen. Hakusessa pienempi/kevyempi.

edit. Haa! Ajattelin, että hemmetti eihän se ole kuin pari vuotta vanha kuivaaja, mutta onhan se ollut mulla 4v (löysin haulla foorumilta merkinnän hankinnastani..). Hyvä.

Bongasin tuollaisen rotaatioharjan ja foorumilta löytyi ainakin yksi kovin ylistävä viesti. Erittäin kiinnostava tuote, kun ei tarvitsisi taiteilla eriksen harjan ja puhaltimen kanssa.

Mo' edit. Tänään kokeilin huvikseni mitä kuivaaja sanoo, niin sehän toimi! Eli nyt sitten sinnittelen sen oikkujen mukaan ja mykkinä päivinä käytän matkakuivaajaa. Ja: hankin tuon rotaatioharjan tässä ehkä ensi kuun puolella!
Viimeksi muokannut Jouana, 20 Elo 2012, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Osaisiko joku suositella tehokasta ja kevyttä hiustenkuivaajaa? Vanha alkaa ylikuumeneen kesken hiustenkuivauksen, ja tarvisin jonkun jossa potku riittää pitkäänkin puhallukseen. Säädettävä lämpötila sekä puhallusvoimakkuus ja mielummin sellainen viileäpuhallus, missä ei tarvitse pitää nappia pohjassa. Hinnalla ei ole väliä.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Ostin viimeinkin uuden föönin vanhan Vidal Sassoonini tilalle. Sokoksella oli tarjous OBH Nordica Björn Axel(?) -kuivaimesta ja olen kyllä todella tyytyväinen tähän. Entinen föönini oli kömpelö, tehoton ja erittäin äänekäs! Tuossa uudessa OBH Nordican föönssä ääni on paljon miellyttävämpi, se on pienempi=kätevämpi käyttää ja puhallusteho kuivattaa hiukset todella nopeasti. En tiedä johtuuko tuosta ionisoivasta ominaisuudesta vai mistä, mutta hiukset myös tuntuvat paljon silkkisemmiltä ja kiiltävemmiltä.

Ennen en ole viitsinyt usein föönata hiuksia sillä se on tuolla vanhalla Sassoonilla kestänyt niin tuhottoman kauan ja tuntuu, että föönauksella hiukset ovat näyttäneet itseasiassa vain huonommilta. Nyt kun hiukset saa muotoiltua ja kuivattua pienessä hetkessä kivan näköisiksi, tätähän voisi alkaa harrastaa enemmänki :). Summa summarum: kyllä fööneissä on eroja!
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Ducky kirjoitti: Oliskos kokemuksia OBH Nordican Artist Breeze 1800-kuivaajasta? Uusi kuivuri tulisi tarpeeseen ja tuo näytti olevan Plussa-tarjouksessa marraskuussa...&nbsp; ;) Myös suosituksia paremmasta otetaan vastaan.
Kaisa kirjoitti: ^ Mä olen kokeillut tuota OBH Nordican punaista mallia muutaman kerran äidin luona, ja 1800w tehosta huolimatta se on tuntunut kyllä tosi tehottomalta verrattuna mulla itselläni käytössä olevaan Tigin Hardcore Professional -sarjan kuivaajaan. Noilla ilmoitetuilla wattimäärillä ei taida loppujen lopuksi olla kovin suurta merkitystä noissa marketeista saatavissa hiustenkuivaajissa, jos kuivain alkaa suunnilleen haista palaneelle ja pitää hirveää meteliä kun tehoa kääntää isommalle, eikä tukka tule silti kunnolla kuivaksi. &nbsp;::)
Mulla on myös tämä punainen fööni. Helvetinmoinen ääni, kuuma puhallus, mutta puhallustehoja ei nimeksikään. Yritän kyllä välttää föönin käyttöä, mutta joskus on pakko turvautua, että saa tukan nopeasti kuivaksi. Tuon rakkineen kanssa menee aina hermot ja varmaan joka kerta vannon hankkivani tilalle tehokkaamman. Eli en suosittele pahimmalle vihamiehellenikään.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Hilippa kirjoitti: Helkkari, mun hiustenkuivain on pari kertaa aiemminkin tippunut lattialle mutta aina toiminut sen jälkeen, mutta nyt taisi saada "kuoliniskun"... Ei pihahdakaan enää!&nbsp; :P Täytyy siis alkaa katselemaan uutta...
Pihistelin uuden ostossa koska tällä hetkellä käytän kuivaajaa vain otsatukkaan. Löytyi Mini-Manista hintaan 14,90.
Kuva
Philipsin HP8103 joka on on pieni peruskuivaaja ilman mitään ylimääräisiä hienouksia.&nbsp;
En tiedä selviänkö talvea ilman pituuksia kuivaamista (eli jaksanko aamuisin herätä niin aikaisin että pituudet ehtivät kuivua itsestään), mutta siihen asti mennään tällä. Jos on myöhemmin tarvetta ostaa joku parempi laite niin ei tämäkään kaappiin jää käyttämättömäksi, koska sitten vien tämän miesystävän luo niin loppuu multa aina siellä ollessa föönin mukana kuljettaminen :)
Myya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 12 Helmi 2010, 11:55

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Myya »

Itsellä myös hiustenkuivaajan hankinta edessä, tähän mennessä olen pärjännyt braun swing 1200, mutta arvostaisin suuresti mikäli uudella kuivaajalla saisi tukan kuivaksi vähän nopeammin&nbsp; ;D Viileäpuhallus on myös kaivattu ominaisuus. Laadusta olen valmis myös maksamaan, mutta raja menee noin 100€ paikkeilla.
Tässä muutamia vaihtoehtoja joita olen pyöritellyt, mutta kaipaisin teiltä kovasti apuja!
Babyliss D 171 E
BaByliss Pro 6615E
Braun Satin hair 7
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Mulla on uutena hankintana tämä Philips https://www.konebox.fi/tuotteet/philips-salondry-control-hp8182-hiustenkuivaaja/111899/dp.

Ero on kyllä huima verrattuna entiseen 800w (muistaakseni) Braun Swingiin, joka jätti hiukset pörröisiksi ja karkeiksi. Tuo Philips suorastaan teki mulle kampauksenkin itsestään&nbsp; ;D Hyvä hankinta, toivottavasti ei sytkähdä kovin nopeasti.
Olen myös toiveikas sen suhteen, että saisin koiran turkin föönattua tuolla paremmin.
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Herätelläänpä tätä ketjua hieman! Eli hyvä kuivaaja hakusassa, joten mitä suosittelisitte? :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Louna »

Onko kellään kokemusta Remington Silk hiustenkuivaajasta?
2c F ii
Vastaa Viestiin