"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Cailapin on minusta hyvälaatuisia, Tiimarin versiot tosi jämäköitä ja Name itin ehkä hieman huonolaatuisempia, yksi on mennyt poikki kun oli huono se liitoskohta. Mutta onneksi ovat halpoja :)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulla on noita Cailapin johtopompuloita, ja ne on jo hyvin satunnaisessa käytössä venynyt tosi paljon. Ei vaikuta kyllä käyttöön millään tavalla, lopputulos näyttää samalta.  :)

Läpinäkyvistä johtoponnareista muuten pieni varoituksen sana, ei pysy kauaa läpinäkyvinä. Tarttuu kaikki hiusvärit/sävytteet/suoravärit tosi rumasti siihen pintaan kiinni eikä lähde pesemällä, lopputuloksena siis sellainen likaisen "läpinäkyvä".
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kävin tänään Tiimarissa katsomassa noita paljon puhuttuja silikonisia johtoponkkareita ja oli siellä vielä muutama jäljellä. Ostin sitten yhden kokeiluun ja kyllä tämä vaan on kätevä :D . Pysyy paljon jämäkämmin hiuksissa kuin tavallinen ponkkari, antaa tuuheutta ja tekee nutturan teosta helpomman sekä suuremman näköisen. Nyt häätyy vain yrittää löytää jotain säädyllisen värisiä johtoponkkareita, sillä ostamani yksilö on sekoitus sinistä, oranssia ja läpikuultavaa johtoa, eli ei mikään kivan näköinen yksilö.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Mä tykkään kanssa johtopompuloista. Tekevät tosiaan ponnarista tuuheamman näköisen, mikä on aina plussaa.

Eilen tuli Trendin välissä Glitterin mainos-/ohjevihkonen, jossa esiteltiin kampauksia ja niihin tarvittavia välineitä.Silmiin osui muutamakin kiva juttu, esimerkiksi nutturalassot, joita täytyy mennä tutkimaan tarkemmin.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja nukka »

^Kiinnostaisi muuten nuo nutturalassolla tehtävät kampaukset kun sellaisen omistan, mutta en juurikaan osaa sillä mitään tehdä.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Lila »

Hei, olisiko juureksilla näkemystä siihen, mikä olisi hellävaraisin tapa sitoa hiukset poninhännälle? Johtopompula?

Olen jo vuosia käyttänyt metalliliitoksettomia ponnarilenkkejä, mutta nyt kun pituutta on jo melko lailla, tajusin että hiusten pinnassa on ihan näkyvästi katkeilleita ja "venähtäneitä" hiuksia. Ja nämä mokomat alkavat tuosta hiusten kiinnipitokohdasta, eli ponnarikampausten on pakko olla syypää.

Olen nyt vaihtanut yökampaukseksi letin ja kotona kun tarvitsen arkista hiusten kiinni pitoa, sutaisen tuohonkin käyttöön letin. Kampauspuolellakin yritän radikaalia muutosta - tukka useammin auki, nuttura- ja lettikampauksia, joissa ei kumilenkkejä kaivata

En kuitenkaan kokonaan haluaisi ponnareista luopua... ...ideoita? Tukka on vielä melko liukas...
Viimeksi muokannut Lila, 04 Loka 2012, 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Marni »

Iberolta on tullu metallittomia hiusklipsejä, pakettikin mainostaa klipsien olevan hiuksille hellävaraisia. Ostin heti molempia, on isoja ja vähän pienempiä, väreinä musta ja läpinäkyvähkö ruskeahko (wau mikä selitys). Ovat sellasen tavallisen nipsautettavan pinnin muotosia, mutta muovia. Ei ihan niin tukevasti tunnu pysyvän päässä kuin metalliset versiot, mutta ainakin isommalla pysyy lyhyessä tukassa otsis hyvin sivussa. Löysin omani Citymarketista, eiköhän niitä pikkuhiljaa ala olla kaikissa Iberoa myyvissä (ainakin isommissa) kaupoissa :)
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Paha, paha kuume saada hair chain. Oon pähkäillyt, että jos pidän hiukset polkkamitassa tai ylipäänsä niin, että on otsatukka enkä pahemmin muuten laita tukkaa niin hiusketju olisi kätevä saada tukasta nopsaan laitetumman näköinen. Haluaisin löytää vintagetyylisen, art decoa henkivän tai pilvireunaisen ketjun.  :)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä ostin marketista Janina F johtopompuloita, aiemmin ollut cailapin. Cailapin johtopompulat on paljon paksumpia ja venyi käytössä paljon, nämä Janinan on ohuempia ja vaikka pompulat venyykin yhtä paljon, ne palautuu takaisin siihen muotoonsa eikä jää muodottomiksi. Se venyminen ei kyllä vaikuttanut käyttöön mitenkään. Vaikutti todennäköisesti vain siihen, että pompulat sitten meni poikki katki melko nopeasti.  :-\

Cailapin johtopompuloista mulla on mennyt ne kaikki poikki (3kpl oli paketissa), toivottavasti nämä Janinan kestää paremmin. Näillä tukan saa paljon nätimmin perusponnarille, jotenkin se paksumpi pompula oli liian "raskas" vaikkakin lopputulos myös ihan kiva.

Johtopompulat on mulla lähinnä pikanutturakäytössä, näillä saa sen perus "pikkumyy" nutturankin kierrettyä kivemmin kun lopputulos on muhkeampi ja vähän sotkuinen. Pidemmässä tukassa nutturan saa varmaan tosi muhkeaksi, mulla on vähän yli leukapituinen polkka niin tällä tukan pituudella ei mitään jättinutturaa tai ponnaria saa.

Johtopompulat sitten jäi mun käyttöön, vaikka aluksi en tykännytkään. Pysyy hyvin tukassa ja ponnari näyttää ihan kivalta, mitä pidemmäksi mun tukka kasvaa niin sen paremmalta ponnarikin näyttää kun kerrostukset ei sojota niin jokasuuntaan.  :D Pikanutturan tekoon johtopompulat on kyllä ihan huippuja koska ne pysyy hyvin paikoillaan vaikka sen koko päivän ja nutturasta tulee muhkeampi.
Viimeksi muokannut wilma, 10 Joulu 2012, 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Ostin lokakuiselta Lontoon matkalta spin pinit, mutta en mä niitä ole saanut toimimaan omissa hiuksissani. Jonkun youtube-videonkin katsoin, mutta en vain kai osaa pyöritellä niitä omiin hiuksiini tarkoitetulla tavalla. Ostin myös tälläisen samalta firmalta:
http://www.goody.com/Products/Hair%20Accessories/Simple%20Styles%20Modern%20Updo
Tuolla saa nätin nutturan, mutta sen pysyvyydessä on vähän haastetta.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja piste »

http://aijaa.com/vCrQ3s
(Turvauduin käsipyyhkeeseen, kun en voi siirtää koneelle kuvia puhelimelta ja puhelimella en voi sutata naamaa... ;D)
Mutta siis, näyttääkö tosi hölmöltä? Tein tän ite virkkaamalla. Kertokaa rehellinen mielipiteenne. :) On toi ehkä vähän liian tyttömäinen mulle...
Kleio: heheh, kiitti :D Jos haluat niin tässä on ohje miten tein. Lanka oli Seitsemän veljestä ja koukku kokoa 3½. Tein 100 ketjusilmukkaa (mutta purin 8, kun se oli vähän turhan iso). On nimittäin joustava. En kuitenkaan tehnyt tästä mitään tiukkaa, tää on aika löysä mutta silti pysyy päässä hyvin. Sitte yhdistin ketjusilmukkapötkön piilosilmukalla renkaaksi. Sitte päättelin. Aloin tehdä pyörylää niin että tein ekaks 6 ketjusilmukkaa ja sitte taas yhdistin piilosilmukalla, sitte vaan virkkasin eteenpäin. Sit ompelin neulalla kiinni tohon lenksuun. :) Tosi helppoa. Ja et kyllä pyytänyt ohjetta ja ehkä olisit tän osannut päätelläkin, mutta kerroin silti :D Meinasin aluks tehä kukan mut en sit tehny.
Viimeksi muokannut piste, 24 Tammi 2013, 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Soma kuin mikä, eikä liian tyttömäinen, kun tukka ei ole vaalea ja kiharainen tms. Suorastaan pirteä ja hauska. Voisin itsekin väsätä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Lila »

^^Minustakin näyttää tosi kivalta, hyvä pari tuolle mustavalkoiselle raitapaidalle!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja piste »

^ Hihi, kiitti. ;D Tein eilen toisenkin, valkoisesta seiskaveikasta. En tehnytkään koristeeksi tollasta pyörylää vaan kaks erillistä (iso ja pienempi), jotka sit ompelin yhteen -> näytti kivemmalta (vähän kukalta). Olen kyllä ennen virkannut neljä kukkaa, mutta ilman ohjetta siitä pukkaa tulemaan jotain... mielenkiintoista :O
edit. Vois myös tehdä turkoosin (sopii hyvin mun rillien väriin! ;))
Viimeksi muokannut piste, 26 Tammi 2013, 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Redsea

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Redsea »

Heippa! Osaako joku auttaa minua täällä? Sain ystävältäni puusta tehdyn kaksipiikisen hiustikun (?) Miten ihmeessä tämän saa pysymään hiuksissa? Miten se laitetaan?  0_0 Sori jos tuli väärään ketjuun ohjatkaa oikeeseen :D
Vastaa Viestiin