Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Itellä oli tosiaan joskus muutama vuosi sitten aitohiusklipsipidennys (about 6:lla osiolla), ja lisäksi muutama synteettinen raita ja on helppo arvata, mitkä menivät roskiin muutaman käyttökerran jälkeen  :3
Olisi huisin kiva, josko jollakulla olisi kokemusta tuollaisesta yhdenosion kokopidennyksestä. Vai pitäisikö minun vaan odotella, että tää ylikasvanut a-linja olis taas piitkä.
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko tuo yhden osion pidennys siis ihan vaan pidempi paksumpi pätkä hiusnauhaa? Ompeleilla laitettaessa mulle on laitettu kahteen riviin tuplanauhat, eikä se sieltä ole kauheasti paistanut. Luulisin saman toimivan klipseilläkin.
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Siis sen ulkonäöstä tulee mieleen puoliperuukki, tai jokin sen kaltainen. Se on vähän niinkuin puolikas huppu  :D
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja SH »

Olenko ymmärtänyt oikein, että klipsit ovat ainoita pidennyksiä, jotka voi laittaa ja irrottaa itse? Siis esim. itse voisi laittaa muutaman klipsin illaksi ja ottaa ne yöksi pois. Mun tukka on niin katkeillut ja harva, että kaipaisi hieman tuuhennusta, mutta en halua esim. teippejä, koska en tykkää, että pidennystukka on koko ajan päässä.

Aitoa hiusta kannattaa ilmeisesti tilata, mutta onko paikalla väliä? Onko ne osiot eri valmistajilla eri paksuisia/ mittaisia? Saako ebaystä hyvää? Kuinka kauan satasen paketti kestää käytössä? Mun olis tarkoitus laitttaa tyylliin 2-4 pientä osiota satunnaisesti päiväksi/ illaksi päähän. Mulla on siis itellä pitkä tukka, jonka sekaan tahtoisin etenkin taakse vähän lisää tukkaa.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Sun tapauksessa klipsit taitavat olla ainoa vaihtoehto mikäli haluat vain silloin tällöin lisää volyymia hiuksiin. En ainakaan ole kuullut  mistään muista pidennyksistä jotka voisi laittaa aamulla ja ottaa illalla pois. Itse tilasin klipsipidennykset satunnaista käyttöä varten Ebaysta ja ovat laadultaan tosi hyvät! Olen käyttänyt niitä satunnaisesti nyt vuoden päivät. Ovat aitoa hiusta ja maksoivat euroissa postikuluineen muistaakseni n. 30€. Toisaalta tuo Ebaysta tilailu on vähän tuuripeliä, voi tulla ties mitä sekundaakin... Itse suhtauduin melko epäilevästi siihen, että pitkät aitoa hiusta olevat pidennykset saisi todellakin noin halvalla, mutta vaikuttavat täysin aidoilta ja kampaaja joka laittoi noita hääkampaukseeni viime kesänä oli samaa mieltä ja ihmetteli mistä olen löytänyt niin hyvät niin halvalla :) Hiuksia niistä tosin lähti jonkin verran kunnes vahvistin hiusten kiinnityskohtaa kuumaliimalla (toimii!).


Tässä linkkiä myyjän sivuille jos päädyt tilaamaan: http://stores.ebay.com/humanhair/_i.html?_nkw=clip+on+&_cqr=true&_nkwusc=klip+on&_sid=812485984&_rdc=1
Viimeksi muokannut BlueBerry, 22 Huhti 2012, 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

Ostin arkituuhennusta varten Idhairista Star Locksin aitohiusraitoja. Yksi raita on tuommoinen  nelisenttinen leveydeltään, raidassa on yksi klipsi, paketissa kaksi raitaa - ja kahdesta paketista tulee jo mukavasti paksuutta lisää ponnariin tai hieman ryhtiä aukiolevaan tukkaan.

Väripaletissa oli kolmekin hyvää maantiesävyä, päädyin numeroon #8 (Hazel) - joka on hieman kultaan taittavalle latvalleni lähes täydellinen match (mutta hieman vaaleampi ja kultaisempi kuin juuri). Olen tyytyväinen - ja Kampin putiikissa pääsee mukavasti mallailemaan värikarttaa!

Kaksi raitaa oli alle 20 € (olisiko ollut vähän yli 16 €) - isompi paketti 99€. Ja Kampin myymälässä kiva palvelu, ties vaikka jotain juureksia :D. Jos oli, niin kiitos, tytöt!
Viimeksi muokannut Lila, 16 Touko 2012, 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja SH »

^Mäkin itseasiassa ostin just noita samaa väriä ja kaksi pakettia heti viestini jälkeisinä päivinä. Mikään ei oikein mätsännyt kunnolla mun tukan sävyyn, mutta ajattelin kokeilla josko noi toimis raitoina, mutta enpäs ole tuon ostamisen jälkeen vielä pitänyt hiuksia auki muutoin kuin kiharalla. Saattaa olla, että tilaan BlueBerryn vinkkaamalta myyjältä "sokkona" jonkun paketin vaaleaa hiusta, koska paikan päällä katsottuna ei sitten kuitenkaan löytynyt mun hiusten väristä tukkaa.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Siinä on kyllä aina pieni riski että tulee vääränsävyistä kun tilailee sokkona.. Sävyistä sanottakoon, että tuon myyjän se kaikista vaalein sävy (joka näyttää kuvassa lähes valkoiselta) oli todellisuudessa melko keltainen. Sain kuitenkin sävyn taitettua hopeashampoomuhituksella ihan täydelliseksi, onneksi :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Oh my. Hairtradesta lähti tänään klipsijatkosetti ja väriraitoja (pinkki, sininen ja vihreä). Toivottavasti tuo medium blonde ei ole kovin tumma. Kuvassa näytti niin vaalealta mutta... BlueBerryn sanoin: aina riski tilata väärän väristä kun  sokkona tilaa. Väri riippuu vähän näyttöasetuksistakin jne :D
Zoppa

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Zoppa »

Suosittelen tutustumista ebayn ihmeelliseen maailmaan. Tilasin itse aikanaan clip onit, 40cm pituiset ja luonnollisen väriset.
Niitä mainostettiin aitohiuspidennyksinä. Hintaa tuli 15€ kiinasta asti.
Noh, tuote tuli ja olin todella yllättynyt. Olihan se hieman ohut, mutta en osannut arvioida painoa ja loppujen lopuksi kiinnitettynä luonnollisen näköinen. Tuntuu tosi luonnolliselta ja on kestänyt kauan hyvinä, uskon niiden olevan oikeaa hiusta. (tilasin kaverille 60€:lla micro ring pidennykset ja koukut ja pihdin)
:)
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mä haluaisin ostaa Simply Naturalin hiusnauhaa ja tehdä niistä klipsipidennykset itse.

Mutta mistä ihmeestä mä saan hankittua tuota simplyn hiusta? Kinnunen Oy ei myy kuin kampaajille, kampaajat ei kai myy hiusta suoraan asiakkaalle? Tietääkö kukaan?

Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
fantsuu

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja fantsuu »

Yritän kasvattaa hiuksia (eikä meinaa onnistua...) niin ajattelin koittaa klipsipidennyksiä. Synteettistä hiusnauhaa aion dreamhairista tilata, sävyä 6#. Nyt on lorkun castingilla värjätty, 535, niiin oiakohan ne yhtään samanvöriset. Ja jos ei nii mitä ( kevyt)väriä ehdotatte (poly color suklaa ?). Ja sitte onko vaikeeta ite ommella noi klipsit ja mite monta klipsiä tarvii yhteen päähän ? Nopee vastaus, kiitos !
Viimeksi muokannut fantsuu, 02 Elo 2012, 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Ota mieluummin aitoa hiusta, oikeasti. Synteettinen ei kestä mitään käsittelyä, et voi kihartaa etkä suoristaa ja se erottuu selvästi ellei sun oma hius ole tosi kiiltävää ja piikkisuoraa. Aitoa hiusta voi kihartaa, suoristaa ja sulautuu nätisti oman hiuksen joukkoon. Sitä voi myös varovasti sävyttää jos sävy ei osukaan ihan kohdilleen.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mäkin suosittelen aitoa hiusta  :) Itse oon käyttäny klipsipidennyksiä oman tukan seassa nyt reilun puol vuotta eikä paluuta enää ole  :l Mun omat hiukset on hennot, joten ne ei pitkinä näyttäis hyviltä ilman lisähiusta. Oon kyllä tullu tarkaksi pidennysten kunnosta, suurin osa pidennyksistä menee tosi äkkiä huonoon kuntoon, vaikkei paljoa pesis tai kihartaisi. Pehmeys ja silkkisyys katoaa aika äkkiä, riippuu kyllä paljon merkistä. Mun mielestä esim. Hairtraden halvin hius ei kestä hyvänä kuukauttakaan, kun taas esim. B-longin ja Star locksin hius on kestäny paljon paremmin, jopa sen puol vuotta, eikä mene pesusta "pilalle".

Sen oon myös huomannu, et kannattaa pestä pidennykset vain hoitoaineella ja jätettävät jättää mahdollisimman minimiin. Muuten hiuksista tulee helposti jotenkin koppuraiset ja raskaat. 
Viimeksi muokannut Elluli, 03 Elo 2012, 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
fantsuu

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja fantsuu »

Näistä ainakin sanotaan että voi kihartaa, suoristaa jne. Aidoissa tuo hinta vähä paha...
Vastaa Viestiin