Yes to Carrots

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
jnnfrm

Yes to Carrots

Viesti Kirjoittaja jnnfrm »

Onko kellään kokemuksia kyseisen sarjan hiustenhoitotuotteista? http://www.yestocarrots.com/category/ha ... id=0000011

Taidan olla brändäyksen uhri, kun näytti niin herkulliselta että ihastuin ja oli pakko tilata. Itse tilasin nimenomaan nuo Yes to Carrots shampoon ja hoitiksen, mutta saatavilla on myös sarjat Yes to Cucumbers ja Yes to Tomatoes. Inci näytti noin amatöörin silmään mielenkiintoiselta, ja mainostavat että sisältää paljon luomuainesosia. Carrot hoitiksessa taisi olla yksi silikoni, mikä on omalle tukalle yleensä ihan jees, kunhan sitä ei ole liikaa. Mm. Beauty Bay myy noita, itse tilasin sieltä ja kaupan päälle sai vielä samaa sarjaa olevan huulirasvan. Sarjaan kuuluu siis myös laaja kirjo ihonhoitotuotteita, niitäkin tekisi mieli jossain vaiheessa testailla.

Googlettamalla löydetyt arvostelut oli ainakin enimmäkseen todella positiivisia. Oon nyt jo etukäteen ihan hypettynyt tästä, mutta ei pitäs nuolasta ennen kuin tipahtaa, voihan se olla ettei tähän päähän toimikaan. Ainahan nää voi lahjoittaa sitten huumorimielessä miehelle, joka sattuu olemaan ihan aidosti porkkanapää. ;D
jnnfrm

Vs: Yes to Carrots

Viesti Kirjoittaja jnnfrm »

Nyt on testailua tehty vähän enemmänkin, ja oon kyllä tosi tyytyväinen! Shampoo ei ollut hellimmästä päästä hiusvärille, vaikka pesevä ainesosa on sodium coco-sulfate eli pitäisi kai olla hellävaraisempi? Puhtaat ja ilmavat hiukset tuli, vaikka shampookin sisältää aika paljon öljyjä ym hoitavia ainesosia.
Hoitoaine onkin sitten sanalla sanoen täydellinen. Hoitaa myös päänahan kuntoon (miehen päänahka tosi herkkä hilseelle, näiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa), tekee kaiken - selvittää, kosteuttaa, vahvistaa... Oon etsinyt O&H:lle jo kauan korvaajaa ja nyt se sitten löytyi! Uskon että tämä hoitis sopii myös tosi monelle, sillä ollaan miehen kanssa molemmat tykätty ja meillä on ihan erilainen hius/ihotyyppi ja yleensä samat aineet ei meillä toimi. Toki silti varmasti on niitäkin jotka tästä ei mitään hohdokasta irti saa.

Incit löytyy täältä: http://www.yestocarrots.com/ingredients ... _id_191007
Saa valaista jos siellä jotain epäilyttävää näkyy, minä en ainakaan näe mitään mikä ois erityisesti ristiriidassa noiden organic/natural-mainospuheiden kanssa... Sinänsä en mikään piiruntarkka luomuilija kyllä olekaan, mutta plussaahan se on jos vähemmillä kemikaaleilla pärjää.

Niin ja se kaupan päälle tullut huulirasvakin on pitänyt syysflunssaisen huulet kiitettävän kosteutettuna. :)
sonjis
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 133
Liittynyt: 10 Tammi 2011, 22:10

Vs: Yes to Carrots

Viesti Kirjoittaja sonjis »

Mä olen lukenut noista paljon ylistäviä arvioita kiharapäiden foorumilta www.naturallycurly.com/curltalk, mutta en ole itse kokeillut. Kun ei niitä löydy iHerbistä (kai? muistelen ainakin etsineeni enkä tainnut löytää...) en oikein ole tiennyt, mistä niitä tilaisi ja muutenkin vähän arkailen netistä tilaamista. Miten tuo Beauty Bay toimii, onko se luotettava ja helppo asiointipaikka?
2b/c-3a/b olosuhteista, muotoilusta ym riippuen, M ii, medium/high porosity, värjäämätön
- kuiva, kuriton, pörröisyyteen taipuvainen luonnonkihara
- tavoitteena kosteutetut, silkkiset, sileät, pehmeät, raskaasti laskeutuvat ja hoidetut hiukset, vähemmän volyymia

ensitilaajan iHerb-koodi: OTE827
ansku

Vs: Yes to Carrots

Viesti Kirjoittaja ansku »

Mieli tekisi kanssa kokeilla, olen myös lukenut hyviä arvosteluita näistä. Näitä löytyy vielä Yes To Cucumbers ja Yes To Tomatoes, eri hiustyypeille vissiinkin ovat.
Feeluniquessa on myös näitä, suosittelen sitä nettipuotia lämpimästi! Eikä postikuluja vaan free shipping joka maailmankolkkaan. Rohkaistu ihmeessä tilaamaan  :)
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Yes to Carrots

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Itse olen käyttänyt kohta loppuun Yes to carrots hoitoaineen, minkä tilasin Beauty Baystä ja suosittelen ihmeessä tilaamaan sieltä! :) on hyvä, helppo ja luotettava nettikauppa, sieltä saa seurantakoodinkin paketilleen.
Mutta tuosta hoitiksesta siis, minulle se ei mitään ihmeitä valitettavasti tehnyt. Ja hajuunkin kyllästyin äkkiä :D sellainen perushoitis, "ihan kiva". Itse vaadin vähän enemmän  ;) En ehkä tätä samaa tule ostamaan uudestaan, mutta muut sarjan tuotteet kiinnostavat kyllä! Niitä kokeilen varmasti jatkossa :)
Vastaa Viestiin