Hiustenhoidon laiminlyöminen

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

En ole päiväkausiin harjannut hiuksia ja viimeksi olen laittanut niitä ennen huhtikuun alkua  ;). Huomenna ajattelin muhitella ja laittaa peräti jätettävää hoitoainetta. Pitäis kyllä värjätäkin piakkoin kunhan saisi aikaiseksi.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Aijai! Olin viikon rantalomalla, enkä jaksanut panostaa hiuksiini. Nyt hiukseni ovat haalistuneet ja pörröiset. Tänään täytyy hieman skarpata ja muhitella öljyllä. Toivottavasti ei tarvitse leikata taas latvoja. Otin myös aurinkoa pitkästä aikaa ja oikein tunnen kuinka rypyt lisääntyivät (=psyykkistä ryppyfobiaa havaittavissa). Nyt takaisin ruotuun!
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Minulla on nyt kyllä ollut viime kuukaudet aikamoista laiminlyöntiä! Tai siis olen ihan normaalisti pessyt, hoitanut jne. mutta en ole sitä mitenkään kummemmin ajatellut. Tässä ajassa tukka onkin kasvanut jo rintojen alapuolelle, oho... latvat ovat hieman ohuemmat ja kaipaisivat leikkaamista, mutta syksymmällä sitten! Tästä alkaa nyt sitten hiustenhoidon aika. ;D
1a F ii
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Olen tehnyt kemiallisia käsittelyitä, rääkännyt, jättänyt suojaamatta, suoristanut ja repinyt muovikammalla. Nyt viimeisimmän vaalennusrääkkäyksen jälkeen värjään vain juurikasvua ja sävytän suoravärillä. Ja latvat tuli leikattua, vaikka malli ei sovikaan naamalleni mutta tästä on hyvä kasvattaa tasaisesti. :) Nyt päässä muhii kookosöljy, IHT ja MOP hydrating. Kyllä tämä tästä!
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Horros »

Alan taas uskoa muhitteluun. Josko tämä tästä!  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Olen käyttänyt nyt aika huonoja hoitoaineita. Ei ole nyt varaa ostaa tehokkaampaa ja olen kulutellut kaapin perukoilta purkkeja  :P
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Äsh... Melkeen puolen vuoden jälkeen mut puhuttiin ympäri käyttämään shampoota. Oli onneks Ruohonjuuren palashampoota, eli ei varmaan mikään suuri synti, mut harmittaa silti. Nyt reilun viikon jälkeen ei onneks enää hiukset tunnu pahalta, mutta just pesun jälkeen nää tuntu ihan ällöiltä. Jotenkin tahmasilta ja LIIAN puhtailta.

Ei enää tollasta pitkään aikaan, kiitos...
Varjotar

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Pipsa kirjoitti:
pitäis käyttää mahd. harvoja kampoja & harjoja
suihkun jälkeen hiukset saa harjata vasta kun on laittanut jätettävän eikä toisinpäin (niinkun olen tähän asti tehnyt siinä pelossa, että jätettävä lähmääntyy päänahkaan, jos sen laittaa ennen harjausta  ::))
Oho, mä oon sitten ihan tietämättäni tehnyt oikein. Mä en koskaan harjaa hiuksia ennen jätettävän laittamista, koska ne on niin takussa. Eli parempi laittaa aine ensin  hyvin ja harjata sitten, ei joudu repimään ja raastamaan, harja levittelee ainetta vielä mukanaan lisää.
Vastaa Viestiin