Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

OK, kiitti vinkeistä.  :) Täytyy koittaa vielä joku kerta. Aattelin myös hankkia kunnollisen raudan, nyt on vain minirauta käytössä, ja sillä ei tosiaan saa edes suoristettua noita pidennyksiä kunnolla.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

Onko kukaan törmännyt koskaan aidosti maantienvärisiin klipsijatkoihin? Vinkkejä otetaan vastaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minua himottaisi taas klipsien tilaaminen, kun haluaisin niin kovasti sen pitkän tukan  :-X Tuntuu menevän vaan niin monimutkaiseksi... Pitäisi tilata jotkut vaaleanruskeat, ne pitäisi sitten värjätä punaisella kestolla, ja siihen päälle suoravärillä. Tämän lisäksi pitäisi omaa tukkaa pitää suoravärillä koko ajan saman värisenä, että eivät näytä eriväriseltä. Puuh  :P
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Lila kirjoitti: Onko kukaan törmännyt koskaan aidosti maantienvärisiin klipsijatkoihin? Vinkkejä otetaan vastaan.
Mua kiinnostaisi myös! Monet ruskean sävyt vaikuttaa punertavilta klipseissä.. Paitsi tummanruskea, jota mulla on. Suklaanruskea näyttäis olevan selkeästi lämmin ja vaaleanruskea myös aika usein ainakin netissä olevien kuvien perusteella.  
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

Hair Traden joissain pidennyksissä on väri Ash Brown - mutta tilasin kokeeksi sieltä tuollaisen Quick lenght -palan - ja väri on lähinnä lämmin keskiruskea.

Toistaiseksi parhaan matchin maantieväriin olen saanut värjäämällä itse platinanvaaleaa jatketta (liukuvärijatkeet, jotka tein viime vuonna) - mutta platinanvaaleat ovat jo lähtöjäänkin usein melko käsiteltyjä - ja klipsillisiä jatkeita ei kannata ostaa, koska klipsit ovat sitten vaaleat. Myös ompeleen joutui värittämään käsin tussilla, se ei hiusväristä muuttunut mihinkään.

Haluaisin niin kovin omanväristä tuuhennusta ilman turhaa vaivannäköä  ;D.

Toisaalta platinanvärisestä hiusnauhasta saisi muutaman mukavan tehosteraidan omanvärisen tuuhennoksen lisäksi  :).

Niin - tietysti otan vinkkejä vastaan myös aidosti maantienvärisestä hiusnauhasta. Siihen ei tarvitsisi muuta kuin ommella klipsit paikoilleen...
Viimeksi muokannut Lila, 16 Tammi 2012, 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^kurkkaa kuvaketjusta minun kuvani ja sano onko nuo klipsit lähellä etsimääsi sävyä :) Punertavat hiukkasen mutta sen voi taittaa hopeashampoolla/sävytyksellä.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

^Se ihana YO-kuva? Minulla ei oikein ole onnistunut noiden lisäkkeiden sävyn taitto, vaikka lämpimyyttä olisi varsin vähänkin. Jotenkin tuntuu, että suoravärit tarttuvat noihin kovin huonosti - tai taitettu hius näyttää jotenkin pigmenttisemmälle kuin alun perinkin tuhkainen. Kivan näköiset jatkot kyllä - kiharsitko itse vai oliko hius valmiiksi kiharaa?

Äh - oikeastaan taitto kohti aidon näköistä tuhkan sävyä ei ole koskaan onnistunut omaankaan tukkaan, jos tarkemmin asiaa mietitään. Siksi haluaisin mahdollisimman tuhkaiset jo valmiiksi. Oikea suunta värjättäville voisi olla platinablondista omaan sävyyn - tai ehkä tummanvaaleasta omaan sävyyn, jos eivät ole kovin kultaiset. Tummanvaalea lisäke voisi olla sellaisenaankin riittävän lähellä omaa väriä, kunhan ei tosiaan ole lämmin. Aavistus kultaisuutta on omissakin hiuksissa - mutta se tulee vasta auringonvalon vaikutuksesta, tyvi on todella tuhkainen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^joo no nuo eivät kyllä tuhkaiset ole. Kiharsin ne ja länttäsin päähän -taitavat olla vieläkin kiharalla laatikon pohjalla ;D Kannattaa kurkata Rapunzel of sweden, sieltä saa hyviä clipsilisäkkeitä. Ovat upean sileät, karhenevat käsittelystä kylläkin jonkin verran. Ei siis kauheasti kuumakäsittelyitä. Itse olen tuolta paikasta löytänyt hyvän sävyisiä, aina mennyt nappiin!
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

^Mietinkin sieltä tuota tummanvaaleaa. Ei näytä kuvissa erityisen tuhkaiselta, mutta kun sivuilla on niitä asiakaskuvia, niin siellä sävy on kyllä varsin tuhkainen. Saisihan tuolta Rapunzelilta tuon värikartankin lainaan niin ei tarttis sokkona tilailla. Ehkä raaskisi sijoittaa jopa siihen kalliimpaan eurooppalaiseen hiukseen, jos olisi väristä varma...

Mikä sävy sinulla on, Tintu?

Kuva
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Taisivat olla nämä: http://www.rapunzelofsweden.fi/hiustenp ... ennys 

Ihan varma en ole, nuo ovat punertavammat kuin omani mutta suunnilleen samat. Värikartta kannattaa ehdottomasti tilata, se vasta kiukuttaakin kun on väärä sävy (vaikka palautus toki toimii). Itse kerran tilasin punapäänä burgundyn väriset clipsit joiden väri oli niin kylmä ja erikoinen että pidin niitä päässä vain pari kertaa koska omassa hiuksessa sellaista väriä oli todella hankala ylläpitää. Mutta omien kokemusten mukaan nuo kuvat näyttävät sävyt aika hyvin!
Constantine
Haiven
Haiven
Viestit: 26
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 07:47

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Constantine »

Miten te saatte omat hiukset piiloon klipsijatkojen sekaan?
Mulla on itselläni varmaan huonoin mahdollinen pituus ja leikkaus, tasapitkä noin solisluumittainen karvasto.
Alimmaiset hiukset ei niinkään häiritsevästi näy, mutta päällimmäiset hiukset erottuu selkeästi. Apua  ???
1b/F/ii. Omaa väriä ehkä kasvatellessa..
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Constantine kirjoitti: Miten te saatte omat hiukset piiloon klipsijatkojen sekaan?
Kun laittaa hiusklipsirivistöjä riittävän ylös saakka, eli että omia hiuksia ei jää kovin paksulti siihen päällimmäiseksi kerrokseksi niin hyvä tulee. Se myös auttaa häivyttämisessä, mitä pidemmän omat hiukset on.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Constantine
Haiven
Haiven
Viestit: 26
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 07:47

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Constantine »

Kiitos avusta. Näköjään tuo auttaa, että laittaa rohkeasti noita klisejä ylös. Jotenkin kuvittelin, että
klipsit pitää sijoittaa mahdollisimman alas, väärässä olin  :) Eipä onneksi jää helposti koukkuun näihin
pidennyksiin, hyvä valinta tällaiselle, jonka mieli muuttuu kuin tuuliviiri hiusten suhteen.
1b/F/ii. Omaa väriä ehkä kasvatellessa..
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Innostuin jälleen klipsipidennyksistä, ja nyt houkuttaisi HairDo:n Jessica Simpson "yhden kappaleen" kokopään pidennys.

Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa
1. kyseisestä tai vastaavasta pidennyksestä
2. edullisesta ostopaikasta..?

Tuo vaikuttaisi jotenkin niin paljon mukavammalle, kuin useamman klipsihiusnauhakiskon asettamisen. Epäilen, että tuo saattaisi toimia paremmin jokseenkin ohkaisessa pehkossani, mutta eihän sitä kokeilematta tarkalleen tiedä. Synteettisenähän nuita vissiin saisi, mutta aitohius on aitohius  ;)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

^Mä suosittelen ehdottomasti aitoa hiusta. Noi synteettiset ei (kuulemma) voi koskaan vastata oikeaa hiusta. Luin yhden julkkiskampaajan kirjoittamaa kirjaa ja hän suositteli aitoa hiusta kaikille. Mene ja tiedä.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Vastaa Viestiin