Vidal Sassoon

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Nythän koko konsepti on uusittu eikä nykyisellä salonkisarjalla taida olla mitään tekemistä vanhojen Wash&Go-aineiden kanssa. Kysyin muuten tuosta kampaajaltani, että onko tää se sama Vidal Sassoon joka myi legendaarisia Wash&Go'eja 90-luvun alussa niin kampaajatypy vastasi että "En tiedä kun mä olin 90-luvun alussa niin pieni".  ;D
Liisu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Elo 2006, 10:03

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Liisu »

Onko kenelläkään kokemuksia Sassooninin Curl Form-muotovaahdosta.
Mainoksessa luvattiin ettei tee korppuhiuksia kuten perinteiset muotovaahdot.
Tuote lupaa jättää hiukset kimmoisaksi ja ilmavaksi.
Kiinostaisi kokeilla..
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Millaisissa hintaluokissa nämä Vidal Sassnoonin shampoot ja hoitoaineet pyörivät? Mistä näitä siis saa, kampaamoista ainoastaan vai?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Kampaamoista vaan, joo. Muistaakseni hinnat on siinä 28-30€ ja siitä ylöspäin. Shampoo oli mun mielestä jotain 28€. Eli arvokkaita ovat.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Kokeilin täällä porukoilla saunassa ollessani äidin Sassoonin värjättyjen hiusten shampoota. Pesi puhtaaksi, mutta jätti hiukset pehmeiksi, laitoin tuon jälkeen vaan nopeasti XZ tyrni-pikahoitista ja hiukset olivat tosi sileät ja pehmeät. Muiden shampoiden kanssa tuo hoitis jättää vähän karheat hiukset kun on aika kevyttä. Shampoolle miinusta vaan siitä, ettei vaahdonnut kovin hyvin, itse ainakin tykkään kunnolla vaahtoavista shampoista. Värin pysyyydestä en osaa sanoa kun tukka oli tosi kulahtanut jo valmiiksi.
Itse en maksaisi tuosta ainakaan Suomen hintoja, mutta täällä käydessä käytän varmasti. Äiti kehui tuota siinä, että riittää lyhyelle tukalle pelkästään, eikä tarvitse hoitoainetta ainakaan joka kerta.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

En ole törmännyt vielä missään näihin "uusiin" Sassooneihin. Onko joku bongannut nämä jossain nettikaupassa?
kesätyttö

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja kesätyttö »

Itselläni on tällä hetkellä käytössä Sassoonin värjättyjen hiusten shampoo ja kondis, mun tukalle ovat sopineet älyhyvin!! Ei harmita maksaa suomen hintoja kun tuotteet on upeita ja kestävät käytössä kuitenkin kauan. Pitävät myöskin mun värin kiiltävämpänä pidempään.
Jopo

Vs: Vidal Sassoon

Viesti Kirjoittaja Jopo »

Saako Sassoon tuotteita tilattua mistään?
Vastaa Viestiin