KC Professional - Four Reasons

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Belle »

Sitruunassakin olen näitä nähnyt  :).
riikkanen_

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja riikkanen_ »

Minua kiinnostaisi nuo ihan vaaleimmat sävyt 913 Vanilla sky ja 10.01 ice ice blondy. Pitäisi varmaan ensiksi vaalentaa juurikasvu ja sitten vasta laittaa tuo väri päälle? Tuo ei varmaan vaalenna vai miten? Kun mulla on juurikasvu monta astetta tummempi ja nämä vaaleat hiukset on kai jotain 10 asteen luokkaa :)
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

riikkanen_, näissä väreissä on 3% hapete, eli vaalennustehoa ei ole hirmuisesti. Jos oma väri on useamman asteen tummempi, ensin vaalennus ja sitten väri päälle.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
riikkanen_

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja riikkanen_ »

Kiitos neuvoista Salamanteri :) Pitää kokeilla tuota joskus kohan tässä seuraavan kerran värjäilen.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Käytin aamulla vaalennettuun hiukseen KC:n maskia sävyssä Caramel ja Lanzan kosteuttavaa hoitista ja annoin vaikuttaa vähän alle tunnin. Kiva hieman tummempi luonnollinen toffee/hunaja sävy tuli hiuksiin :ts. Olen kyllä välillä ajatellut pysyvästi tummentaa 8 asteiseen, vaikka raidoilla, mutta toistaiseksi tyydyn suoraväreihin. Kiinnostaisi vielä kokeilla Garnier Nutrisse 8.31 väriä tai CCG Glossy Blondes väriä 8.01 tai 8.304.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Vivianna, ite värjäsin hiusten alaosan joku aika sitten tuolla CCG 8304-sävyllä. Alkuun en tykänny yhtään, mutta parin pesun jälkeen se on asettunu aika kivaksi. Tällä värjäisin varmaan koko pään, jos haluisin oman värin takas..en oo vaan vielä uskaltautunut moiseen. 801-sävy on ihana, peitti jopa oranssin värinpoiston jälkeen. Tuhkaisuus tosin haalistuu parissa viikossa pois. Noista Four reasons-väreistä kiinnostaisi kovasti 8.3-sävy.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Millainen sävy 8304 tuli? Entä 801? En kyllä kaipaa kovin tuhkaista sävyä, vaan jotain lähellä Jennifer Anistonin sävyä. Hunajan, hiekan tai beigen eri sävyjä. KC:n maskilla Caramel kyllä saa ihan kivan tummemman sävyn ja on kaukana keltaisesta. Laitoin taas eilen saunaan muhimaan Caramel mask sävyn ja Crestolin vaaleaa beigeä ja kiva hunajan säväys tuli taas hiuksiin. Kerrohan kokemuksista Kitkat ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

801 tulee mulla just sellaiset hiekan sävyiset, peittää keltaisuuden ja punaisuuden, mutta ei kuitenkaan ole harmaa. Tuhkantaitto ei siis tosiaan ole kovin vahva tuossa. Mulla ainakin toimii täydellisesti vahvan punapigmentin kanssa. Pesujen myötä sävy muuttuu lämpimämmäksi, mutta ei sekään ole paha  :)

Tolla 8304 tuli oikeestaan just sen sävyinen kuin näytetupsussa oli. Aluksi toi kupari puski jotenkin kauheasti esiin, mutta nyt se on tasoittunut enemmän kultasävyisemmäksi jossa hieman punertavaa. Ideana mulla olikin, että ois aika samaa sävyä kuin oma niin ei tartteis alle enää väriä laittaa.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kiitos kaunis Kitkat :). Vaikuttaa tosi lupaavalta varsinkin toi 801. Voisin seuraavaksi kokeilla sitä testiraidan kanssa ja jos näyttää hyvältä, niin voisin ottaa vaikka raitoja, jos en koko hiuksiin laita.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
PlatineBlond
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 79
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 15:57

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja PlatineBlond »

Itse värjäsin eilen 8.3 sävyllä. Lähtötilanne oli kellertävän vaalea ja lopputulos harmaanvihreäbeige? Sain kyllä vähän tuota vihertävyyttä pois syväputsarilla, mutta en kokonaan. Muuten tää on lähes täydellinen väri(todella lähellä omaa väriä), mut tosiaan toi pieni vihreä sävy häiritsee. Tosin se ei näy kuin tietyissä valoissa, mutta kuitenkin. No eiköhän se parilla sp- ja öljymuhittelulla lähde!
tuiala

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja tuiala »

Kokeilin viikko sitten sävyä 7.43 marmalade. Alla oli 10-aseteiseksi vaalennettu hius, joka oli ensin värjätty Garnierin 7.64 punakuparilla. Tuosta garnierista tuli omaan makuun liian kylmänpunainen, joten vaalentelin sitä oliiviöljyllä pari päivää ja sitten tökkäsin tuon kc:n päähän. Väristä tuli alla olevan värin takia ehkä aavistuksen tummempi kupari kuin tuo marmalade oikeasti on, mutta toisaalta nyt väri taittaa kauniisti lämpimään kultaan kylmän punaisen sijaan. Tukkaakin kehuttiin kovasti :).

Kaiken lisäksi aine ei haissut lupausten mukaisesti miltään eikä mieskään (jota hiusvärien ammoniakin haju yleensä ahdistaa)  ollut moksiskaan. Mulla on pitkät hiukset ja väriaine myös riitti tosi hyvin koko päähän. Ihan varmasti käytän jatkossa tätä värin ylläpitoon kc color maskin lisäksi... tästä väristä tuli kyllä hetkessä mun lemppari! Ei lorkun värejä mulle enää kiitos.
MarlaS

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja MarlaS »

Laitoin tänään päähän tuon 8.3 vaalean hunajan sävyn. Yllätyin positiivisesti lopputuloksesta, sillä lähtökohtana oli keltaisenvaaleanpunertava sekava väri aivan vaalealla tyvikasvulla, punaisiin hiuksiin tehdyn värinpoiston jäljiltä. Hieman tuo punaisuus tunkee läpi ja tyvi jäi hinansa vaaleammaksi, mutta eipä se minua haittaa.
Ilmeisen hellävaraista päänahalle, sillä vastikään värinpoiston yhteydessä erittäin kärsinyt omani ei ottanut tuosta nokkiinsa. Hintakin on sopiva, eli takuulla tulen jatkossakin käyttämään tuota sarjaa. :)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mulla on KC:n color maskeina hunaja ja caramel, niitä miksailen ja mielestäni harmahtavan vaaleaan piilopunapigmenttiseen tukkaan tulee nätti punertava hunajasävy. Seuraavaksi ajattelin ostaa Sokoksen hiustenhellimispäiviltä purkin väriä mandarin, siitä saisin ehkä sellaista toivottua kuparisävyä että lopputulos olisi lähellä strawberryblondia.

OMG! Iskin päähän suurin piirtein 3/5 mandarin + 1/5 honey + 1/5 caramel -sekoutuksen siksi aikaa kunnes sain sen levitettyä kaikkialle. Siinä vaiheessa kädet oli jo aivan oranssit enkä uskaltanut pitää väriä pitempään, vaan sukelsin suihkuun huuhtomaan sen pois. Nyt odottelen miltä näyttää kuivuttuaan, märkänä on hurja kuparinen ja tumma väri, iik! Turkasen paljon enemmän pigmenttiä mandarinissa kuin noissa kahdessa muussa, joita on saanut käyttää huoletta.

Edit. No vaaleampi etuosa tuli aika oranssiksi, latva ja takaosa sai jännän harmahtavan oranssin sävyn. Taidan pesaista syväpuhdistavalla, laittaa kultahoitiksen päähän ja toivoa parasta, huomenna pitäisi olla edustava ja ammattimaisen näköinen asiakastapaamisissa ja kovin oranssi kuontalo ei sovi siihen suunnitelmaan.

Peräkkäiset viestit yhdistetty.
Viimeksi muokannut naapio, 27 Loka 2011, 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raitoja käpälään!
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Mä sain osan hiuksistani melkein kirkuvan punaisiksi tuolla mandarinilla, vaikka ei ollut päässä kuin 5 minuuttia. Tarkoitus oli saada punertaviin kultakupari hiuksiin vain hieman kuparia lisää. Haalistui viikossa onneksi pois. En tiedä mikä mun hiuksissa on vikana, kun sain myös aikoinaan blondeihin hiuksiin muutaman punaisen raidan color maskin caramelilla. Nyt oon käytelly tota mandarinia pois pari kertaa viikossa shampooseen sekoitettuna ihan tosi pienen määrän ja sillä saan ylläpidettyä just sopivan kuparin vivahteen ja väri on  luonnollisen punainen. Jatkossa aion kyllä käyttää crestoleja.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja naapio »

Hyvä vinkki toi shampooseen laimentaminen, sitä taidan kokeilla seuraavaksi. Kaksi syväputsaripeua ja kultahoitiksella muhittelu auttoi ja nyt tukassa on nätti punertava blondi väri, eli jatkan vielä kokeiluja.

I'm in luuuuuuv! Sekoitin shampooseen tipan eikä tullut liian oranssi vaan täydellinen kultainen strawberryblonde!
Viimeksi muokannut naapio, 29 Loka 2011, 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin