Hiukset siiliksi!

Leikkaukset sekä kampaukset
scarface

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja scarface »

Hmm.. voisit melkeen kurkkia netistä erilaisia mimmei, joilla on siili ja et mimmoset kallon muodot heillä on. Toisaalta, eihän sun ihan millin mittaseks tarvihe jättää, mun sisko tempas semmosen sentin mittasen, ettei ihan päänahka paistanu kumminkaan läpi (tukka tosi tumma).  :) Oisitte ainaki suloinen perhe sen jälkeen :D ja ainahan tosiaan noita irtohiuslisäkkeitä ja peruukkeja voi hankkia, jos rupiaa sit ahistaan ihan paljas pää..

Ainakin sois siinä mielessä siistiä, et vois ite tsekkailla tukan kasvua, kuntoa (ja pitäs nyt jonkun tovin ihan puhtaasti sen OMAN värin!) ja pianhan sois poikatukkapituudessa, miten nopiaa siun tukkas tuppaa kasvamaan? Ei muutako kokeileen. Sit hankit hyviä lisävitskuja ja hoidat päänahkaas niin hyvä tulee.
Corvus

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Corvus »

Niin no sehän tuossa oliskin ihan ok juttu että mulla kasvaa aika nopeasti tukka, ehkä jotain sentin kuussa, eli kauan ei tarvis kärvistellä jos ei sovikaan. Ja ehkä just kuitenkin jättäis pituudeksi sen sentin tai pari, niin ei nyt sentäs kalju ole. Oma väri mulla kyllä on, ja on luonnostaan hyvin tummanruskea. Tjaah, täytyy vielä hetki keräillä rohkeutta ja tsekkailla kuvia netistä. Mammalomalla ei onneksi tarvitse olla koko ajan ihmisten ilmoilla, toisin kuin töissä, joten siinäkin mielessä nyt olisi kyllä turvallinen aika.

Voin kyllä kuvitella anopin (ja oman äitini) ilmeen, jos siilinä ilmestyisin kyläilemään... :o
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Corvus kirjoitti: Mutta mistä ihmeestä voi tietää, sopiiko siili? Muutamia kertoja oon kuullut kehuja, että mulla on kaunis pään muoto, mutta arveluttaa silti - lähinnä just se, että näyttäisinkö tosi karulta ja miehiseltä.
Voisitko esim. kammata hiukset tiukalle ponnarille ja siirrellä ponnaria sen mukaan, että näet peilistä, miltä näyttäisit "ilman hiuksia"? Tuota ponnarin siirtelyä ajattelin sillä, että olemassa oleva poninhäntä tasapainottaa piirteitä ja tarvitsisit kuitenkin vision kasvoista ilman sitä häntää. Myös valokuvista voisit visioida miltä pääsi näyttäisi ilman niitä kehystäviä hiuksia. Villi kortti on sitten vetää esim. ohuet sukkahousut tasoittamaan hiukset päätä myöten - tulos saattaa tosin demonstroida kaljua enemmän kuin siiliä, mutta ainakin näkisit sen kallonmuodon. Ja uusiutuvaa tavaraahan tuo hius on, että jos ei siiliys sitten tunnukaan omalta jutulta, niin väliaikaistahan se on.  :)
Corvus

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Corvus »

Tuota sukkahousukikkaa voisi kokeilla  :D Jos kokeilisi mustilla sukkahousuilla, niin ei sitä kaljuefektiä ehkä niin syntyisi. Mulla on nyt lyhyt polkka ja otsatukka, joten en ihan pysty vetämään kiinni. Silloin kun mulla oli kuukausi sitten vielä olkapäämittainen ilman otsista, niin tykkäsin kyllä pitää kiinni ja ihan hyvältä se mielestäni näytti. Vaan mitenkähän mahtaa käydä siilin kanssa kun mulla on otsalla pyörre ja siis sellainen sydämen muotoinen hiusraja (siis "widow's peak", mikä ikinä nyt onkaan suomeksi), kiva jos sojottaa ihan pystyssä... Oli se hieman ongelmallinen poikatukan kanssa ainakin, kun pari vuotta sitten mulla oli tosi lyhyt. Mut niin, edelleen se että kasvaahan se nopeaan jos ei olekaan hyvä.

Edit: Tai ehkä heti suihkusta tullessa ihan märän tukan saisi vedettyä kunnolla taakse. Kokeilenkin heti tänään  :)
Viimeksi muokannut Corvus, 07 Syys 2010, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
scarface

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja scarface »

Geelillä ja pinneillä (tai sit kun tukkas on suihkun jäliltä märkä) voit ainaki testata jonninsortin suuntaa-antavaa kuvaa siitä, mimmonen se ulkonäkö vois olla siilitukkasena. Tai tempaset siistin irokeesin, semmosen "pehmennetyn" nykypäivän metroseksuaaliversion :D
Corvus

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Corvus »

Okei, eilisen kokeilun jälkeen hylkään ehkä hetkeksi siilihaaveeni. Kallon muoto antaisi periksi hyvinkin, mutta kasvonpiirteet eivät. Mulla on mielestäni aika isot kasvot ja kasvonpiirteet, ei siis todellakaan mitkään sirot. Lisäksi mua alkoi hieman hirvittää se mahdollinen kasvatusvaihe, kun kattelin valokuvia parin vuoden takaa joissa mulla on ylikasvanut poikatukan reuhka (mainitsinko, että olen laiska käymään kampaajalla muotoilemassa tukkaa uudestaan kasvatusvaiheessa?), ja näytän aivan kauhealta. Näytän ihan omalta sedältäni! Aargh.

Ehkä yritän saada edes kasvojen ihon sen verran hyvään kuntoon, että kehtaisin näyttäytyä ilman hiusten tuomaa suojaa. Saa mua yrittää vielä ylipuhuakin  ;D Luen varmaan tätä ketjua uudestaan ja uudestaan siili-intoni kanssa, vaikka en nyt ihan uskallakaan toteuttaa sitä (kai).
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Minä olen miettinyt siilitukkaa syksystä asti! :) Innostuin taas lukemaan tätä topicia, koska kesä lähestyy ja koulu lähenee loppuaan, joten parin viikon päästä voisi toteuttaa tämän haaveen... ehkä....

Tällä hetkellä hiukset on todella rääkätyt värinpoistoin ym värjäyksin. Haluaisinkin omnan värin takaisin ja siinä samassa sekin ongelma ratkeaisi.

Jotenkin kuitenkin minua hirvittää se, että sopiiko se siili minulle. minulla on todella kapeat ja sirot kasvot, että sen puolesta ehkä kävisi, mutta pään muoto pelottaa. :D Toisaalta taas pelon aihe on se, että kuinka siihen siilin "sopeutuu", koska nyt on jo reilusti olkapäämittaiset hiukset. Muutaman sentin hiukset ollu viimeksi 3 v sitten. Rakastan kampausten tekoa yli kaiken ja tähän pituuteen niitä saakin jo jonkinlaisia tehtyä...Vaikka pelkäänkin näyttäväni pojalta siilissä,  ajatus siilistä on miltei vastustamaton :)

Mää kaipailisin kuvia teistä siilipäistä ennen ja jälkeen hiustenleikkuun. Ois kiva nähdä miltä näytätte :) Ja tietenkin siitä, että tapahtuiko siirtymisessä pitkästä tukasta siiliin "itkupotkuraivarikadutusta" :DD
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
Kunis

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Mulla on niin lättänä takaraivo, ettei toiminut. Salli kyllä reilumman silmämeikin käytön, kun hiukset ei vieneet samalla lailla huomiota, mutta meikittä näytti joskus mielestäni tylsältäkin. Oli kuitenkin viileä ja ihana. Silloin ei ollut vielä kauheesti digikameroita, kun vedin siilini, eikä paperikuvia ole tallella, harmi, moni on tahtonut nähdä.
Nyt sitten viikko sitten leikkasin muuten poikatukan, mutta takaraivottomuus haittaa silti. On se kyllä hurjan nätti niillä, joilla on kaunis pää.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Hiukset siiliksi!

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Minä ajoin koneella reilu vuosi sitten juurikin käsittelyillä rääkätyt hiukset, ei nyt ihan ehkä siiliksi, mutta sellaiseksi 2-3 senttisiksi kauttaaltaan. Yllätys oli suuri, kun se ei näyttänytkään yhtään semmoiselta ajellulta vaan siltä että olisin käynyt leikkauttamassa superlyhyen mallin. Enkä edes ole siropiirteinen! Oma väri takaisin-ketjussa sivulla 23 on kuvia. Tykkäsin mielettömästi ja olenkin pysytellyt lyhyessä, paitsi päälyosaa kasvatellut pidemmäksi jotta luonnonkihara pääsee oikeuksiinsa.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Vastaa Viestiin