MOPin käyttäjäkokemukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nennu

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Nennu »

Hiukset pitkät, luonnontaipuisat ja pörrööntyvät. Vaativat pesua mielellään joka päivä.

C-system Clean Shampoo: Ostin, koska tätä olen kuullut suositeltavan rasvoittuville hiuksille. En erikoisemmin tykkää, pesee kyllä ja on "ihan jees", mutta en kyllä tule ostamaan uudelleen. Ei tämä varmaan lopukaan ikinä, joten tarvetta ei uudelle pullolle liene.  ;) Todella riittoisaa siis.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Hydrating-shampoo: Parasta shampoota mitä olen käyttänyt! Yhtä hellävaraista kuin CO-pesu, mutta kuitenkin vaahtoa niinkuin oikea shampoo ja tekee silkkiset hiukset.  ;D Suunnilleen samanlainen tulos kuin Tigin DB-shampoolla, mutta ilman silikoneja.

Hydrating-hoitis: Ei riittävästi hoitotehoja tälle tukalle. Tulee kuitenkin käytettyä öljyillä ym terästettynä, jolloin antaa hyvin kiiltoa.
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Hiukset ovat pitkät, laadultaan hyvin hennot sekä hieman laineikkaat. Pituuksissa on päällekkäisiä kemiallisia käsittelujä, mistä johtuen ne katkeilevat ja takkuuntuvat helposti.

C-system
Hydrating-sampoo Ihana sampoo, pesuteho on riittävä ainakin silloin tällöin käytettynä. Pelkäsin tämän jättävän rasvaisen näköiset hiukset, mutta etenkin saman sarjan hoitoaineen kanssa tulos on oikein hyvä: ällistyttävän kiiltävä, pehmeä ja kosteutettu, ei lättänä.

Hydrating-hoitoaine Tuntuu kosteuttavan todella hyvin, kiilto on tämän jälkeen aivan uskomaton. Hiukset jäävät tavallistakin silkkisemmiksi sekä helpoiksi selvittää.

Shaping Serum Tästä minulla ei oikein ole mielipidettä. Ei ainakaan jätä hiuksiin likaista tai raskasta tunnetta. Kiillottaa ehkä vähän. Täytyy testailla enemmän, niin voin kirjoittaa lisää.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
christie

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja christie »

C-System Hydrating shampoo: Pesee kyllä ihan kivasti, mutta ei pidä hiuksia puhtaana päivää kauempaa. Sopii varmasti hyvin niille, jotka jaksavat pestä hiuksensa joka päivä, minä en jaksa. Tuskin ostan tätä shampoota uudestaan, mutta hoitista kokeilisin mielelläni.

C-System Moisture Complex hoitoaine: Aika jäykkää tavaraa, hankala saada putelista pihalle, mutta oikein kelpo tavaraa tukalle, erityisesti co-pesuissa.

Pear Detangler -suihke: Aika karsee haju, mutta onneksi ei jää leijumaan pään ympärille. En ole huomannut mitään erityistä vaikutusta vielä.

Hiukseni ovat kosteutta kaipaavat laiskat luonnonkiharat, tällä hetkellä melko hyvässä kunnossa.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja MAS »

Oma hius lasimainen ja ohut, yleensä kuivat latvat ja rasvoittuva päänahka.

MOP c-system hydrating shampoo:
Selvittävä ja kosteuttava shampoo, joka pesee todella hellävaraisesti. Pesee puhtaaksi muuta pesutulos ei kestä yhtä kauaa kuin pesevämmillä shampoilla. Kola/sitrustuoksu ihan mukava. Parhaita shampoita jopa tälläiselle lasihiuksiselle.

MOP c-system hydrating conditioner:
Hyvä kosteuttava kola/sitrustuoksuinen hoitoaine, pehmentää myös mukavasti. Tehokosteutukseen vaatisi kuitenkin varmaan pidemmän ajan mitä itse olen jaksanut pitää.

MOP c-system reconstructor:
Ei minusta mitenkään pahemmin rakennepaikkaava, mutta erittäin kosteuttava tehohoito. Voisin oikein kuivaan tukkaan käyttää jatkuvastikin hoitoaineena.


Viimeksi muokannut MAS, 14 Helmi 2009, 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja zubi »

C-system hydrating shampoo
Samankaltaisia kokemuksia kuin muillakin eli mukavan tuntuinen shampoo päivittäiseen pesuun, ei pidä tukkaa puhtaana kovin pitkään. Itse kuitenkin tykkään pestä lähes päivittäin, joten sopii mulle ihan hyvin. Pyrin vähentämään sulfaateilla pesua, joten tämä on siinä mielessä just sellainen tuote, mitä olen hakenutkin. Jättää hiukset ilmavan ja sileän tuntuisiksi jo ennen hoitoaineen levitystäkin. Sitrustuoksu ei ole mikään maailman ihanin, mutta ihan ok ja ainakin raikastaa aamusuihkussa.

C-system hydrating conditioner
Pehmentävä kermaisen tuntuinen hoitoaine. Pitäisi kokeilla muhitella pitempiä aikoja, josko saisi latvoja sillä tavoin kosteutettua enemmänkin, lyhyellä vaikutusajalla kun ei tunnu mitään kummallisuuksia saavan aikaan. Tosi paksua tankkia, saa puristaa pulloa ihan kunnolla, että ainetta tulee ulos tarvittava määrä. Tuoksu on jotenkin kivempi kuin shampoossa, raikas ja miellyttävä.

Muoks: Tykkään näistä MOPeista kyllä tosi paljon, tekee kovasti mieli kokeilla muitakin tuotteita tästä sarjasta. Luonnonmukaisuus on ehdottomasti plussaa ja pullojen muotoilu kerrassaan mainiota.


Viimeksi muokannut zubi, 16 Helmi 2009, 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

C-System Hydrating Shampoo
Pesee vähän turhan hellävaraisesti mun makuun, jos aamulla pesen niin tukka on jo saman päivän iltana vähän likaisen oloinen (vaikkei mun hiukset edes rasvoitu kamalan nopeasti) ja viimeistään seuraavana aamuna on pestävä uudestaan. Silikonittomuudesta huolimatta aiheuttaa samanlaista klimppiytymistä mun hiuksiin kuin tosi silikoniset shampoot. Tuoksu on ihan ok, ei mikään ihana muttei kamalakaan. Silloin tällöin käytettynä ihan kiva, mutta tuskin ostan tätä lisää.

C-System Hydrating Conditioner
Tykkään tästä paljon enemmän kuin shampoosta. Tukasta tulee sileä ja pehmeä lyhyelläkin vaikutusajalla. En ihan tajua miten jotkut saa tän tuoksusta sitruksen, mun mielestä tää tuoksuu lähinnä purkalta. :D Tykkään pullojen ulkonäöstä, mutta tää hoitis on tosiaan vähän paksua eikä tule ihan helposti ulos pienestä suuaukosta. Voisin ostaa tätä joskus lisääkin.
Retro

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Retro »

Hydrating shampoo Toimii tässä päässä todella vaihtelevasti. Välillä saa vaahdottaa kaksi kertaa, että saa minkäänlaista tulosta aikaiseksi, välillä putsaa kerralla hyvin. Toimiessaan loistotuote, hiuksista tulee pehmeät, sileät ja kosteutetun tuntuiset. Plussaa sulfaatittomuudesta ja hellävaraisuudesta. En kuitenkaan välttämättä osta uudestaan.

Hydrating hoitoaine Aika perus kosteuttava hoitoaine. Ihanan kermainen koostumus ja hyvä tuoksu. Toimii hyvin yhdessä shampoon kanssa, sulfaatillisen shampoon jälkeen tuntui jostain syystä vähän heppoiselta. Selvittää hyvin, jättää hiukset pehmeiksi ja sileiksi. En varmaankaan osta uudestaan, tehot eivät tälle tukalle aivan riitä.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Liina »

Hiukset ohuet, piikkisuorat ja liukkaat. Rasvoittuu nopeasti ja lätsähtää helposti, latvat kuitenkin kuivahtaa helposti. Aina värjätyt, joskus permiksiä

C-System Clean
Alussa tuntui aivan liian hellävaraiselta, mutta kun antaa vaikuttaa muutaman minuutin, niin toimii ihan hyvin. Kiva tuoksu. Tykkään kyllä enemmän "tavallisista" shampoista. Ei auttanu rasvoittumiseen yhtään.

C-System Moisture Complex
Aivan mahtava hoitoaine. Kosteuttaa, antaa kiiltoa eikä lätsäytä yhtään. Toimii silloin, kun ei ole permistä. Aineen saa purkista ulos, kun ottaa koko korkin pois. Neutraali tuoksu.

Glisten shampoo
Tämä oli yllättäen pettymys. Ehkä liiankin hellävarainen, jotenkin mitäänsanomaton verrattuna Mixed Greens shampooseen. Tuoksu on tosin aivan ihana, pehmeä sitruuna.

Glisten suihkugeeli
Tosi hellävarainen suihkugeeli, ei kuivata, ei ärsytä, pesee kuitenkin riittävästi. Tuoksu on miedompi kuin shampoossa, hädin tuskin haistaa. Ei kuitenkaan niin ihana kuin odotin.

Glisten hoitoaine
Aivan ihana tämäkin. Tekee saman kuin Moisture Complex, mutta on hoitavampi/silottavampi. Parhaimmillaan silloin, on latvat huonossa kunnossa, mutta juuret rasvottuu herkästi. Erikoinen, mieto tuoksu, josta tykkään.

Mixed Greens shampoo
Ihanan hellävarainen, mutta silti puhtaaksi pesevä shampoo. Tuntuu lisäävän myös kiiltoa. Vihreä mieto tuoksu.

Mixed Greens conditioner
Nyt kun hiuksissa on väriä ja rakennekäsittelyä, niin tämä on aivan loistava. Kermainen, paksu koostumus. Hoitaa tarpeeksi ja antaa kiiltoa, mutta ei lätsäytä yhtään. Tässä on hedelmäisempi tuoksu kuin shampoossa, aivan ihana.

Extreme Moisture
Mun tukalla ihana tehokosteuttaja nyt kun käsittelyjä on paljon. Jättää vähän öljysen tunteen, joka kuitenkin häviää kokonaan tukan kuivuttua. Tukasta tulee pehmee ja kiiltävä. Liukkautta tulee lisää, mutta ei silti lätsäytä. Lähes tuoksuton, joku raaka-aine haisee vähän pistävältä, mutta haju häviää hetkessä.

Glisten Shine Drops
Ensimmäinen kiiltotippa, joten vaikea arvioida. Käytän silloin tällöin latvasuojana. Tosi riittoisa. Ihana sitruunainen tuoksu.

Lemongrass Shampoo
Luulin tätä liian peseväksi, mutta pesuteho onkin aika sopiva. Lähes tuoksuton. Vasta pari kokeilukertaa takana.

Lemongrass Conditioner
Tosi liru koostumus. Lähes tuoksuton. Häviää tukkaan, mutta kuivauksen jälkeen hiukset ei kuitenkaan ole pahemmin takussa. Ei vielä pidempää kokemusta.

MOPin hoitoaineet on ollu mun tukan pelastus. Muilta sarjoilta on ollut lähes mahdotonta löytää samaa kosteutus- ja pehmennystehoa ilman että tukka valuu lötkönä päätä myöten.
Viimeksi muokannut Liina, 20 Loka 2010, 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

C-System Hydrating shampoo:
Ihan erilainen kuin muut shampoot, koska tukka ei tunnu shampoolla pestyltä tämän jälkeen. Mua se häiritsee jonkin verran, koska haluan että hiukset tuntuvat tosi puhtailta kun pesen niitä (pesen joka toinen päivä, joten ei ole kiva jos jää likainen tuntu 2 päiväksi). Kyllä tällä saa tukan puhtaaksi, mutta ei tunnu riittoisalta. En osta uudestaan kun loppuu.

C-System Hydrating hoitoaine:
Tykkään enemmän kuin shampoosta. En nyt osaa kovin tarkkaa analyysia sanoa tästä, koska tykkään sekoitella vähintään kahta hoitista keskenään. Aina kun olen tätä käyttänyt niin on tullut hyvän tuntuinen tukka, eli on kelpoa hoitista. En ole ihan varma ostanko tätä lisää, koska on muitakin hoitavia tehiksiä/hoitoksia.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
hampiainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1255
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 15:10

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja hampiainen »

C-System Clean shampoo: tämä ön myös ihan hyvä shampoo, sulfaatittomuudesta plussaa. Ei tunnu juurikaan ärsyttävän päänahkaa, tosin ei niin hellävarainen kuin Hydrating.

C-System Hydrating shampoo: suuri suosikkini, tästä en luovu. :-* Tärkein ominaisuus tässä mulle on ehdottomasti se, että tämä on hellävarainen päänahalle. Pesuteho silti hyvä.

C-System Reconsctructing Treatment: ok rekku. Aika paljon olen käyttänyt CWC-pesuissa ja muhitellut jopa yön yli, kun ei siltikään lähmää.

Extreme Moisture ha: tekee ihanan pehmoisen ja kosteutetun tuntuisen tukan. <3 Olen paljon käyttänyt muhitteluissa.
Viimeksi muokannut hampiainen, 01 Helmi 2010, 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

C-system Hydrating Shampoo
Ihan mainiota kamaa silloin kun hiukset ovat todella kuivat ja kaipaa hellävaraista pesua. Tämä on ainut kokeilemani shampoo, jonka jälkeen saattaisi jotenkin kuvitella jättävänsä hoitiksen välistä (enpä ole kuitenkaan niin koskaan tehnyt). Nyt kun hiukseni ovat lyhyemmät ja paljon paremmassa kunnossa kuin muinoin, kaipaan usein hieman pesevämpää tavaraa. Silloin tällöin, kun hiukset eivät ole kovin likaiset, tykkään kyllä kovasti käyttää tätä.

C-system Hydrating Conditioner
Mieletön kosteuttaja! Pehmentää kuivahkot latvani niin lyhyellä kuin pitkälläkin vaikutusajalla. :-* Tätä pitää olla aina kylppärin hyllyllä!
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

C-system hydrating shampoo - Ei tunnu hyvältä. Hiukset jää kiillottomiksi ja karheiksi jopa riippumatta siitä, mitä hoitoainetta käytän tämän jälkeen! Aluksi epäilin, että ei kai yksi shampoo voi tuollaista aiheuttaa, mutta omat testailut kertoo muuta. Välillä olen nimittäin pessyt hiukset muulla shampoolla (esim. Urtekramilla) ja eipä silloin karheusongelmaa ole, mutta kun taas seuraavana päivänä olen C-systemillä pessyt, niin taas jää hiukset karheiksi.

C-system hydrating conditioner: Hyvää ainetta! Kosteuttaa hiuksia ja tuo kiiltoa. Jättää hiukset myös melko selviksi eli harjalla ei tarvitse hiuksia pahemmin kiusata.

C-system reconstructing treatment: Voisin ehdottomasti käyttää jatkossakin. Jättää hiukset kiiltäväksi, liukkaiksi ja pehmeiksi.

C-system shaping serum: Ei muuta hiusta karheaksi mutta silti tuo jäntevyyttä ja hieman pitoa.
Viimeksi muokannut Hilippa, 18 Maalis 2010, 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Sassy »

C-system Hydrating Shampoo: Paras shampoo jota olen kokeillut.Tuoksu on mukavan sitruksinen mutta makeahko ja koostumus sopivan ohutta, jotta levittyy hyvin hiuksiin. Tuote on todella hellävarainen ja hoitava, hiukset jäävät ihanan pehmoisiksi ja ilmaviksi kevyen hoitoaineenkin kanssa. Hellävaraisuuden takia sopii myös niihin pesuihin, jolloin ei ehdi muhitella tehohoitoja, vaan täytyy pärjätä pikahoitiksella. Tämä on ainoita shampoita, joka ei aiheuta ihollani mitään ärsytystä. Hankin ehdottomasti litran tätä kaappiin heti kun nykyinen purkki loppuu.

C-system Hydrating Conditioner: Tuoksu sitruscolamainen ja koostumus paksua. Pikahoitoaineena ei oikein toiminut, sillä ei sulje hiussuomuja PH:nsa takia kunnolla. Muhituksissa toimii paremmin, mutta vaatii sulkevan hoitoaineen kaverikseen. Ei tehnyt ihmeitä hiuksilleni, aika perus hoitoaine joka selvittää hyvin. Silikoni (?) tai joku muu tuotteessa kuitenkin ärsytti ihoani ja sai selän ihottumalle, joten tuskin ostan uudelleen.

C-system Reconstructing Treatment: En huomannut kovin suurta eroa hydrating hoitoaineen kanssa, jopa tuoksut olivat mielestäni suht samanlaisia. Kovin paikkaavana aineena en pidä tätä tehohoitoa, vaan enemmänkin kosteuttavana. Samat ärsytykset aiheutti kuin hydrating hoitoaine, joten tuskin ostan tätäkään uudelleen.
Viimeksi muokannut Sassy, 30 Marras 2011, 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: MOPin käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Hydrating hoitoaine:

Vuoden käytön jälkeen voin sanoa että ainakin mun hiuksille tämä on todella kosteuttava, siloittava ja täydellinen lisä kaikkiin muhituksiin mitä olen kokeillut. Ihan hg-kombo on Moisture Maniac ja tämä, sitten Smooth Down siloittamaan. Mulle tulee ihan täydelliset kiharat tästä. Tilasin just tätä hoitsikkaa lisää.

Hydrating Clean sh

Todella hyvä sulfaatiton shampoo. Pesee puhtaaksi. Olen tykännyt ihan älyttömästi Hydrating shampoon kanssa. En osaisi laittaa näitä kahta paremmuusjärjestykseen koska kummatkin omalla pesutuloksellaan on todella hyviä shampoita.




Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Vastaa Viestiin