Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Iiris »


Omat hiukset lyhyehköt, suomalaisen ohuet, lasiset ja liukkaat. Krooninen tuuheuttavien tarve...


-Headress jätettävä
Ainoa Nexxus-kokemukseni enkä ole järin myyty. Ehkä annostelen väärin, mutta voidemainen koostumus tuntuu vain lähmäävän - en ole huomannut tuuheuttavaa enkä kosteuttavaa vaikutusta. Tuoksu ei häiritse (lyhyessä tukassa ei juuri huomaa ja se on mieto). En osta toiste, mutta yritän sitkeästi saada valtavan pullon käytettyä.

# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Tristy

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Hiukset on suht hyväkuntoiset, käsittelemättömät, lasimaiset ja ohuet, noin leukapituiset.

Therappe-shampoo
Pesuteholtaan ihan ok, mutta jätti hiukset tosi karheiksi ja takuttikin yllättävän paljon. Todella harvoin ehdin odottamaan sen 3 minuuttia, mitä purkissa kehoitettiin. Vaahtosi ihan kivasti. Kookosmainen tuoksu alkoi nopeasti ällöttämään. Ei ollut kovin mieleinen shampoo.

Humectress-hoitoaine
Tuntuu hyvin kosteuttavalta ja selvittää hiukset pesun jälkeen hetkessä. Mun tarpeisiin liiankin hoitavaa ja lätsäyttävää, hiukset myös tuntui likaisemmilta huomattavasti nopeammin tämän käytön jälkeen. Tuoksu ihan ok, muistuttaa vanhaa Joicon Moisturizeria.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja MAS »

Oma hius lasimainen ja ohut, yleensä kuivat latvat ja rasvoittuva päänahka.

Assure replenishing nutrient shampoo
Ihan ok perusshampoo, raikas tuoksu. Hyvä pesuteho, varsinkin jos noudattaa purkin kyljessä olevaa ohjetta ja antaa hetken olla päässä eikä heti huuhtele pois.
Viimeksi muokannut MAS, 14 Helmi 2009, 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

Humectin hoitoaine En oikein osaa sanoa juuta enkä jaata, ei siis mikään ihmeellinen tuote. Olen käyttänyt tätä melkein pelkästään tehohoitona, koska 150 ml:n tuubi kuluisi muuten niin nopeasti.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Humectin Hyvä muhitteluhoitoaine. Tällä saan sileät ja pehmeät hiukset. Lyhyellä vaikutusajalla en ole juurikaan käyttänyt.

Luxxtress Yksi suosikeistani. Hiuksista tulee suhteellisen sileät ja kiiltävät. Tykkään suihkupullosta.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Humectin on munkin makuun tosi hyvä muhitteluissa. En ole jostain syystä edes kokeillut sitä pikahoitiksena. Toisaalta muhittelen melkein joka pesun yhteyssä. Muhitellut olen tällä yksinään ja sekoitettuna muihin. Yksinään toimi paremmin kuin odotin; sileä tulos, mutta ei mikään maailmaa mullistava. Hyvä kuitenkin. Sekoitettuna mm. Joicon IH:n kanssa toimii paremmin: tulos oli varmaan paras ikinä  :)

Niin ja hiuksistoni on vaaleaksi raidoitettu, yli BSL pitkä ja kuivahko.

Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Humectin
Käytän tätä Joicon rekun, IH.n tai O&H.n kanssa. Kosteuttaa ja pehmentää minun hiuksiani todella hyvin, mutta yksinään voi jättää liian pehmeiksi hiukset, eli melkein hötöksi. Kaipaa siis öljyjä tai raskaampaa hoitista kaveriksi.
Tykkään tuoksusta todella paljon. Ensimmäinen purnukka kohta käytetty ja toisen aion tilata.

Enphuse
Himpan liikaa silikoneja makuuni. Tästä teen sekoituksen Giovannin 50:50 kanssa, joskus Headshotin kanssa. Hiukset tulee silikonisen kiiltäviksi ja tuntuisiksi. Ei suurempia mieltymyksiä tähän, mutta ei mitään inhokkeja, aika basic-tavaraa.
Minusta ei vaikuta erityisemmin rakennepaikkaavalta, vaikka sitä tämä tuote sanoo olevansa.

Luxxtress
Hoitotehot on hyvät ja tuote on kosteuttava. Minulla tämä ei lähmää suuresti käytettynäkään, koska hiukseni imevät kaiken, mutta voin uskoa että tämä tuote osaa lähmätä. Koostumus on aika maitomaista.
Haju on uskomattoman kamala.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja naanna »

Kappas, en olekaan tänne kirjotellut kokemuksista, vaikka Nexxus on noussut mun lempparisarjaksi. Korjataanpa virhe.

Luxxtress: Lempparein jätettävä ikinä! Riittävän kevyt, niin ettei lähmää tai latista kiharoita, mutta myös tarpeeksi kosteuttava/hoitava selvittämään mahdolliset takut ja antamaan kiharoille eloa. Toimii suoraan tukkaan suihkutettuna tai käden kautta annosteltuna ja INCI on ihanuutta.&nbsp; <3

Headress: Mulle ehkä se ainoa tuuheuttava tuote, joka oikeasti toimii (jos lämpöaktivoituvia ei lakseta). Selvittää takut ja on tarpeeksi hoitava, mutta tuo myös tukkaan sitä kaivattua tuuheutta ja tyvikohotusta. Liikaa annosteltuna lähmää helposti, mistä pienen pieni miinus.

Canopy: Suihkittavien lämpösuojien suosikki. Ei sisällä mitään kamaluuksia, suojaa suoristuksenkin alla, toimii kihartamiseen ja suoristamiseen, ei lähmää tai muutenkaan tunnu tukassa millekään, on riittoisa ja suht edullinen Ebaysta tilattuna. Tykkään!

Humectin: Mun pikahoitisten suosikki. Luottotuote, jolla saa aina hyvän lopputuloksen. Tuoksuu hyvälle, kosteuttaa ja hoitaa hyvin lyhyelläkin vaikutusjalla, selvittää takut alle minuutissa, ei lähmää ja INCI on mun mieleinen. Toimii myös muhituksissa.

Theratin: Toimii erittäin hyvin combona Humectinin kanssa. Pesee puhtaaksi, muttei takuta. Vaahtoaa mahtavasti ja lopputulos on aina taatusti hyvä (= takuton & puhdas, muttei narskuva).

Humectress: En oikeastaan huomaa suurtakaan eroa tämän ja Humectinin välillä, mutta tämä jää silti niukasti kakkoseksi. Ei ole ehkä aivan yhtä riittoisa kuin Humectin ja tuoksukin on mulle vähemmän mieluinen. Toimii kuitenkin hyvin pikana ja muhituksissa, mutta jostain syystä Humectin on kuitenkin mun ykkönen.

Therappe: Jää kakkoseksi Theratinille. Olen kokeillut muutaman minuutin vaikutusajalla ja myös huuhdellut heti, mutta lopputulos on aina hieman lähmäinen. Tukka tuntuu tämän jälkeen hieman likaiselta, mistä en tykkää. Saattaa tosin johtua siitä, että tämä on jopa liian hoitava mun tukalle ja siksi tukkaa tuntuu lähmäiseltä. Ei kuitenkaan takuta juurikaan ja tuoksukin on OK.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Luxxtress: Ihanan hoitava ja kevyt suihkittava jätettävä. Ei lähmää helposti ja voi suihkia suht varovaisella kädellä myös kuivaan tukkaan. Toimivin mielestäni kuitenkin pyyhekuiviin hiuksiin perus jätettävänä. Hiukset tuntuvat kevyemmiltä kuin voidemaisen jätettävän jälkeen, mutta silti todella hoidetuilta ja pehmeiltä. Tuoksusta en löydä täällä mainittua pesuaine säväystä, vaan oikeastaan itselleni tulee mieleen XZ:n (vanha?) suklaavanilja suihkittava hoitoaine lievempänä versiona. Tuoksu ei siis oikeastaan miellytä erityisesti, mutta ei ole niin voimakas että haittaisi muuten näin ihanassa tuotteessa.

Canopy: Toimiva silikoniton ja alkoholiton lämpösuoja. Lopputulos on sileä, eikä anna rakennetta. Tämä ominaisuus oikein toimiva luonnonkiharan tukan kanssa, joka on lähinnä liian tuuhea yleensä. Ei tunnu kuivattavan alkoholittomuuden ansiosta. Tuoksu on neutraali eikä kovin voimakas. 150 ml pullo on sopivan pieni, kun en käytä ainetta kuitenkaan kovin usein. Plussaa vielä tuotteen sisältämästä UV suojasta.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Vastaa Viestiin