Wellan Viva color mousse

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Laintoin eilen päähäni sävyn 4.0 Pesin eka tukan syväputsarilla, laitoin värin kosteaan tukaan ja annoin olla tunnin. Muualta tuli melkein musta :o mutta omaan terveeseen juureen ei (yllätys, yllätys) tarttunut ollenkaan. Katsotaan nyt kuinka äkkiä tämä haalistuu nätiksi ja kuinka pian kuluu kokonan pois. Voisin ehkä kuvitella jatkossa käyttäväni värin ylläpidossa ja värjäillä kestovärillä vain tyveä. Harmi ettei tässä ole muita 5 asteen värejä kun tuo kastanja ja se taitaa olla aika punertava eikä varmaan jaksa tarttua 4.0 asteisen päälle millään.Toisaalta 3.55 testaaminenkin jatkossa houkuttaisi jos tuota vaan löytyisi jostain.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Iia »

Löytyykö tästä mitään muuta suht "tavallista" ruskeaa kuin se 40 keskiruskea ja suklaanruskea 67?  Ostin sen suklaanruskean kun muuta ei siinä kaupassa ainakaan ollut tarjolla. Muut näytti sitten tosi punaisilta.  Oisko olemassa esim. jotain kullanruskeaa?

Argh, nyt luin että jollain ollut tuloksena tummanruskea viininpunaisella viileällä vivahteella tällä 67:lla. Ei kuulosta siltä mitä haen...No lähteehän tuo onneksi pesussa pois jos laitan sitä silti...
Viimeksi muokannut Iia, 18 Maalis 2010, 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mursuke

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja mursuke »

Lähetin Wellalle viestiä kyseisistä suoraväreistä, kun Tokmannilla ja Vapaa Valinnassa niitä on ennen ollut, mutta nyt näkyi vain mustia sävyjä. S-ryhmän liikkeistä olen sentään värejä vielä löytänyt. Olen sarjan punasävyllä 645 aina värjäillyt juurikasvuani ja olisi nyyhky, jos tuote poistuisi markkinoilta. Täytyy kait siis varoiksi aloittaa hamstraaminen:
On ikävä kuulla, että et ole löytänyt Viva Color Mousse -vaahtosävytteitä kaupoista. Kyseinen tuote on edelleenkin valmistuksessa, mutta valitettavasti viime kuukausien aikana jälleenmyyjät eivät ole tilanneet tuotetta meiltä. Vuoden 2010 alkupuolella Anttila, Stockmann ja Sokos tilasivat meiltä Viva Colour Mousse -tuotteita.

Laskeneen kysynnän johdosta on myös mahdollista, että tuotteen valmistus tai maahantuonti saattaa loppua ensi vuoden puolella. Tällä hetkellä emme ole tuomassa korvaavaa tuotetta markkinoille.

Valitettavasti meillä ei ole suoramyyntimahdollisuutta kuluttajille.Suosittelen, että puhut asiasta kauppiaan kanssa. He tilaavat tuotteitamme säännöllisesti ja pyytäessäsi he saattavat tilata sinulle haluamasi tuotteen.

Kiitos yhteydenotostasi ja kiinnostuksestasi tuotteitamme kohtaan.

Ystävällisin terveisin
Anna
PROCTER & GAMBLE, KULUTTAJAPALVELU
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Juu, ilmeisesti maahantuonti ollaan lopettamassa vähäisen kysynnän vuoksi. Itsekin laitoin viestiä Löytötexiin ja sieltä tuli tällainen vastaus:
Hei!

Tietojeni mukaan kyseisen tuotteen myynti tulee loppumaan Suomesta tämän vuoden aikana, ehkä piankin. Tietyt värisävyt ovat jo loppuneet, mutta tilaan loppuun asti niitä, mitä on vielä tilattavissa. Tuotteen loppuminen on meillekin pettymys, koska tuote on meillä liikkunut hyvin.

t. Mika Perkiö / Löytötex Oy
Eli näillä näkymin ei sitten marketin hyllyltä enää löydä yhtäkään luonnollisen lopputuloksen antavaa suoraväriä. ??? Luulisi nyt niille olevan paikkansa markkinoilla, vähäinen kenties mutta vakituinen. Noh, ei kai tässä auta muuta kuin suunnata seuraavaksi sitten Hairstoren hyllylle.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä mietin just ihan samaa, löytyiskö marketista tai jostain netistä edullisesti tilaamalla about hennanpunasävyistä suoraväriä...  ??? Pidennyksiin pitäisi saada eloa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Olisko tämä teille hyvä? Ei ole mikään shokkisävyte ja kuulostaakin luonnolliselle, tuota saa esim. Sokokselta ainakin, joku 7€.

http://www.biozell.fi/intensiivisavyte.html
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Minä kokeilin tuota suklaanruskeaa. Ensin 15min sitten 1h. Kummallakaan kerralla ei tapahtunut yhtään mitään  ::) Annoin sen äidille ja sekin kokeili. Sama juttu silläkin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Mena »

Tiedoksi: Jos joku kaipailee lämmintä punaista, kurkatkaa Ebay! Sieltä löytyy ja halvalla.  :ts
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Wellan Viva color mousse

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Eiiiii! Wellan Viva on mun lemppari suoraväri. Näitä on saanut aina Tokmannilta 2,5 euroa/kpl aina silloin tällöin ja olen aina hamstrannut tarpeen mukaan punaisia :D Nut tosin viimeinen puteli alkaa olla loppumaisillaan.

Viva on pysynyt mun päässä todella hyvin kun olen laittanut foliohatun ja pyyhkeen päähän. Mahtavan kiiltävä ja luonnollinen lopputulos. Nyt kyllä pääsee itku :/

Sitäpaitsi tämä on ihan parasta ylläpitämään väriä kun turauttaa vähän shampoon sekaan... Nyyh  0_0
Vastaa Viestiin