Wella Headlines

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
miymiy
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 16:43

Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja miymiy »

Onko kellään Wella Headlines käyttö-ohjetta? Vaikutusajoista ei sanota mitään pulloissa ???
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Noin 15 min normaaliin hiukseen ja noin 10 min huokoiseen. Vaikutusaikaa voi pidentää tai lyhentää tarvittaessa. Olen käyttänyt aika paljon tuota 15 min, jos tosiaan on hyvin käsitelty hius kannattaa katsoa koekihara jo 10 min päästä.
Niin ja kiinnitysaineessa 3 min vaikutusaika.
mangomeloni

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

LÄMMÖSSÄ!!

Headlinesissa käytetään aina lämpöä!

Huuhtelu 1 minuutti, jonka jälkeen huuhtelukiinnite (1:4), EI vaikutusaikaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Ice »

^^^ mistä näitä kaikenmaailman aineita saa niin että välttyy vaikutusajoilta?  ???
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Amilo »

En laita koskaan Headlinesia lämpöön, toimii vallan hyvin noilla ohjeilla niinkin, kunhan on vain permishuppu päällä.
Niin ja uudessa kiinnityaineessa on tuo 3 min vaikutusaika. Lukee siellä ohjeissa.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Osaisikohan täällä joku verrata tätä Wellan Headlines-käsittelyä L'orealin Interphaseen?

Mä olen kuuden vuoden tauon jälkeen taas sortumassa kiharakäsittelyyn, kun en vaan kestä tätä lättänää tukkaa. Tykkään kovasti tuosta Lorkun Interphasesta koska se ei koskaan tuhonnut mun hiuksia (toisin kuin viimeiseksi jäänyt, jollain Schwarzkopfin aineella tehty permis), mutta en tiedä onko kyseistä ainetta enää edes olemassa.

Varasin ajan Wellan tuotteita käyttävälle kampaajalle, ja hän suositteli mulle tuota Headlinesia kun selitin toiveeni superhellävaraisesta permanentista. Tuohan ei kai ole mikään permanenttiaine, mutta en toisaalta tiedä onko Interphasekaan. Joka tapauksessa haluan vain volyymia tukkaan enkä mitään megakiharaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Valitettavasti en osaa verrata kyllä näitä kahta ainetta keskenään. Mutta oman kokemukseni mukaan Headlinesilla tehtävä käsittely on parhaimmillaan lyhyessä tukassa tai max. polkkapituudessa. Pidemmässä hiuksessa saattaa käydä niin että ei tee juuri mitään tai sitten latvat vetävät vähän sellaiseksi söheröksi.

Toki en tiedä Supervixenin hiusten tämän hetkistä pituutta, mutta muistelisin ainakin aiemmin niiden olleen pitkät :)

Mutta harvoin tuolla silti mitään katastrofia tulee. Jos hius ei kiharru tarpeeksi, antaa se kuitenkin yleensä vähän pohjatukea sinne kuitenkin.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Wella Headlines

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Nyt vasta huomasin vastauksen, kiitos Amilo. :) Ehkä mä sitten etsin jonkun L'oreal-kampaamon, hiukset on kuitenkin aika pitkät tällä hetkellä.
Vastaa Viestiin