Valkit + muut kampauksentekovälineet

Leikkaukset sekä kampaukset
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja billabong »

ehhh minäkin tilasin tuollaiset bumpitsit (alle 5e postikuluineen uk:sta)  ::) ja perjantaina baariin viritin kampauksen ja kyllä toimii! tein siis sellaisen 50-luku tyylisen 'hyppyrin' takaraivoille. Tupeerasin pikkaisen (ihan varmistukseksi ettei piikit näy) ja lakkaa päälle. Pysyin koko illan ja kukaan ei olisi arvannut että hiusten alla olikin muovikaari ellen olisi paljastanut  :D
Ei nuo arkikäyttöön kyllä ihan sovellu mutta hienoja kampaksia saa helposti ja hiuksetkin kiittää kun ei tarvi paljoa tupeerata ja huom minullahan ei ole mitkään ylipaksut hiukset.
Kuvaakin löytyy jos joku haluaa nähdä voin kokeilla jos onnistuisin lataamaan :)
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
Juhannusruusu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 21:50

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Juhannusruusu »

Kertokaa bumpitsien kokeilijat myös, miten sen vehkeen saa hiuksista pois? Tarttuuko oma tukka siihen helposti ja onko poistettavissa ilman saksia?

Tämä irroitus on nimittäin oma pelkoni. Tukkani oikein takertuu kaikkiin mahdollisiin lisukkeisiin kiinni (ja saksia on jouduttu joskus käyttämään, se ei ole vitsi).
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mistä noita kannattaa tilata?
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja billabong »

^^ Iha helposti mulla ainakin lähti. Ja mullakin hiuksisto on nimenomaan sitä ylihelposti takkuuntuvaa ja takertuvaa sorttia.
^ Ebaysta noita taitaa helpoimmin saada. Näin kyllä jossain suomalaisessa nettikaupassakin mutta hintaa oli 15 euroa jo ilman postikuluja.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Pikkujoulukauteen voisin yrittää laittaa perus valkkia, mikäli hiusten pituus riittää.

Eikö toi bumpits voi kellahtaa kumoon siellä hiuspohjassa? Kiinnittyykö se miten hyvin, pysyykö paikoillaan? Pakko varmaan ostaa sekin.. :D

Edit. Ja mitä varten nuo pikku-bumpitsit on?
Viimeksi muokannut Hyx, 27 Loka 2010, 09:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Innostuinpa minäkin tilaamaan ebaysta bumpitsit. Sen verran halpaa, ettei haittaa, vaikka olisi sitten se vuoden turhin ostos. :D En kyllä han heti tajunnut, että miten nuo kiinnitetään, mutta eiköhän se selviä, kun paketti saapuu.

^ Voisikohan noita pikkuisia bumpitseja käyttää etuhiuksiin?
1bMii, vaalennettu.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hyx »

^ Kyllä ihmiset on fiksuja :)

Tostahan sais hyvän pohjan nutturalle, kun harjaa kaikki hiukset sileästi taaksepäin ja pistää bumpitsin päälaelle, sekä tekee haluamansa nutturan. Saa semmosta kuninkaallista "korkeutta" kampaukseen ;)

Ostin omani tänään ebaysta ja hinnaksi tuli 2 euroa, postikulut ilmaiseksi. Ei paha!
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

^ Ai hitsi, taisin maksaa ylihintaa, kun minulla postikuluineen taisi olla noin 3 euroa!&nbsp; ;)
1bMii, vaalennettu.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hyx »

^ Kauheeta ryöstöä! :D

Mietin että pitäisiköhän mun päällystää mun tumma valkki sukkahousuilla, kun nyt on blondit hiukset.. :D Jos sais sen vaikka päähän viikonlopun ristiäisiin. Epäilen kyllä ettei oma tukka riitä&nbsp; ???
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Höh, mun päähän bumpitsit eivät sopineet :( Sääli, kun juuri tuollaisista kampauksista tykkään. Mulla on ilmeisesti jotenkin liian leveä pää siihen :D ja ne ei "istu" kunnolla. Hyvä kuulla, että muilla ne toimivat, koska voisin myydä omani (vaikka ne uusinakin edullisia ovat)ja mulle tulisi huono omatunto myydä huonoa tuotetta :P.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Eilen tuli bumpitsit ja blondi versio on minulla oranssi. ??? No kai nuo on tarkoituskin saada hyvin peitettyä, mutta vähän outoa silti. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan eli raportoidaan siitä sitten vielä myöhemmin.
1bMii, vaalennettu.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja bast »

Vähän kiinnostaisi nuo bumpitsit, mutta mä olen niin laiska laittamaan hiuksia, että voisi jäädä käyttämättä kumminkin. Mites on toimineet? Oliko jollakin kuvia millasia kampauksia olette laittaneet noiden avulla?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Täytyy tunnustaa, etten ole vieläkään jaksanut kunnolla testata noita bumpitseja. ::) Hyvin pikaisen kokeilun perusteella vaikutti kyllä, että pysyisivät hyvin paikoillaan ja toimisivat niinkuin pitääkin. Viikonloppuna voisinkin yrittää testailla enemmän.
1bMii, vaalennettu.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Sain tänään postissa omani ja testailin. Ihan hölmöjä härpäkkeitä, :D mutta kieltämättä vaikuttavat pysyvän paikallaan erittäin hyvin! Varmaan jäävät omalta kohdaltani pääsääntöisesti käyttämättä; en osaa tehdä oikein mitään kampauksia enkä omista edes hiuslakkaa, ja Bumppareiden käyttö ilmeisesti edellyttää hiusten lakkaamista paikoilleen.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Viikonloppuna yritin sitten ihan oikeasti tehdä kampausta bumpitsien kanssa ja eihän siitä mitään tullut. Voi olla, että johtuu vain huonosta laittajasta, mutta tupeerauksien seassa eivät enää pysyneetkään niin hyvin paikoillaan ja siinä vaiheessa, kun olin ponnaria laittamassa niin oli jo ihan siirtynyt pois paikoiltaan. Luovutin kyllä aika nopeasti. Pienemmän palasen olisin saanut ihan hyvin etuhiuksiin pysymään, mutta ei kohottanut omaan makuuni tarpeeksi, joten ihan vaan tupeerauksen ja hiuspuuterin avulla pääsin mieluisampaan lopputulokseen.
1bMii, vaalennettu.
Vastaa Viestiin