Värishampoot ja värihoitoaineet

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

Oi kiitos pispis. Ostanen seuraavaksi tuota, KC:n tuotteista ei tosin ole aikaisempaa kokemusta.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Sävyttävät hoitoaineet/naamiot

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Kevätperhonen** kirjoitti: Onko kukaan löytänyt mistään myynnistä Revlon Nutri Colour Creme:ä tai testannut sitä? Tässä vielä kuva tuotteesta:

http://www.ukhairdressers.com/store/details.asp?ID=revnutricolorcreme

Löysin yhden suomalaisen sivun jossa kerrotaan tuotteesta, mutta onko kyseessä kovinkin uusi tuote kun siitä löytyy niin vähän infoa?  ::)
Jep, uusi tuote. Tätä myydään Tampereella ainakin Placessa, www.place.st, mutta en tiedä, löytyykö vielä verkkokaupan puolelta. Itse koitan kanssa haeskella tätä nyt netistä, että olisiko missään yhtään halvemmalla, joten tietoa otetaan mieluusti vastaan.
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

Löysin tuon Revlonin Nutri Colour Creme:n yhdestä kampaamosta jo tuossa keväällä (unohdin vain kirjoittaa silloin tähän topic:iin  ;D ) Olen käyttänyt sitä silloin tällöin kun olen muistanut/jaksanut. Itselläni on sävy numero 513 ja kyllä se hieman tuo sävyä ja tasoittaa hiusten väriä. Juurikasvulle se ei tee mitään, mutta hiukset kyllä näyttävät selvästi paremmalta käytön jälkeen  ;)  Kunhan saan käytettyä tuon ekan pullon loppuun niin ostan varmasti uudelleenkin, hieman tummemman sävyn tosin.
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja octagon »

KC professional ColorMaskia suosittelen. Mulla on sitä sävyssä "Curry" joka on tarkoitettu kuparinvärisille hiuksille. Tehoaa tosi hyvin, käytän yleensä viikoittain noin 3 min vaikutusajalla. Värjää sen verran tehokkaasti että vartti jota ensimmäisellä kerralla kokeilin, teki jo hiukset turhankin ärhäkän oransseiksi.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Minä taas en tykännyt siitä punaisesta. Synteettisen räikeä punainen, todella vaalea semmoinen, ja se aine kuivatti tukkaa. Kyllä paremman värihoitiksen saa kun sekottelee suoraväriä johonki hyvään tehikseen. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja heijji »

mulla on loreal elvitalin värjätyille hiuksille tarkoitettu hiusnaamio, jäänyt aikalailla kaapin pohjalle. mietinkin että olisiko tuo sopiva naamio tuohon suoravärisekoitukseen? :) suoravärinä oon nyt viimeaikoina käyttänyt schwarzkopf'n igora action paintia. miten yleensä sekoittelette noita, kuinka paljon tehistä ja kuinka paljon väriä? mulla on aika lyhkäset hiukset, 4-5 senttiä suurinpiirtein, mutta otsis on pitempi.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Sehän riippuu ihan suoraan siitä, kuinka intensiivisen värihoidon haluat. Jos on tarkoitus kirkastaa ja syventää väriä, laitat suoraväriä aika paljon. Itse sekoittelen aina mututuntumalla, sen verran että sitä väriä on tehiksessa selvästi, mutta kuitenkin niin että aina enemmän tehistä kuin suoraväriä. Tiedä onko semmosella kovin laimealla värihoitsikalla edes mitään vaikutusta väriin.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liina »

Mulla on toiminu parhaiten L'oreal Professionalin värishampoot, olen käyttäny kultakuparia ja beigeä. Nää oikeesti vaikuttaa värin sävyyn jo parin minuutin vaikutusajalla. Paras keltasuuden taittaja vaaleessa tukassa on ollu L'orealin Blonde Shine hoitoaine. Tämä vaalensi ja kirkasti väriä eikä vetäny yhtään harmaaksi. Myös vanhat Goldwellin värishampoot (Feel Copper ja Be Blonde) on ollut ihan ok, ei tosin kovin tehokkaita.

Kaikkein tehokkain on ollu Igora Color Gloss suoraväri, toimii ihan 5 min ajallakin yllättävän hyvin, pitkällä tietysti vielä paremmin. Purkki myös riittää uskomattoman kauan. Kannattaa tosin ottaa 1-2 astetta vaaleempi väri, mitä itsellä on, pätee ainakin 10-6 asteiseen tukkaan.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
|Piija

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Itse olen käyttänyt jo pari pullollista Wellan lifetex colour reflex shampoo - for red. Sävyttää paljon, sillä kokeilin kyseistä shampoota joskus blondina ja se tarttui 2min vaikutusajalla päähän hyvin... Pidän yleensä ajasta riippuen 2-10min. Lisäksi laitan vielä tavan hoitoaineen sekaan suoraväriä suihkussa ja pidän samat 2-10 min.
lenskis

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja lenskis »

moikka!

nyt on 40cm pidennykset päässä, tummalla ja vaalealla raidalla. tummemmat on vaalean ruskeaa, loput blondia.
päältä omat hiukset on vaaleat ja alta tummat. nyt haluaisin nuo päällimmäisetkin hiukset hieman tummemmaksi.
mitä kävisi jos käyttäisin ruskeaa sävyttävää shampoota/hoitoainetta noihin vaaleisiin kohtiin, (ovat seiskaa)
tummuisivatko?
Paka-08

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

^Tuota tummennusta ei näillä sävytyshoidoilla ja shampoilla saa kun suoraväripigmenteillä ei voi periaatteessa tummentaa. (Elumen runsaspigmenttisenä poikkeuksena saattaa vetäistä tummemmaksi huokoiset hiukset, varsinkin Pure-sävyt)  Laittaisin siis kevytväriä, mutta pitää olla tosi varovainen levityksen ja pesun kanssa kun ne vaaleammat pidennykset imasee värit tehokkaasti. Yleensä pitäisi värjätä oma tukka ennen pidennyksien laittoa. Jos on aivan pakko saada väri nyt niin menisin kampaajalle tai odottaisin kunnes pidennykset otetaan pois / nostetaan.
Giga

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Giga »

Hei! Tämä on varmaa oikea paikka kysyä yhdestä sävyttävästä hoitoaineesta mitä joskus kokeilin ja jota en enää löydä mistään (jos joku muistais merkin ja tietäis, onko sitä edes olemassa enää)
Eli semmoinen harmaa purkki jossa oli aina sen sävyinen korkki minkä väriseksi se värjäs. Ei ollut tuubi vaan nimen omaan pullo, tais olla 200ml. Vuonna 2004 ainakin oli Kempeleen Hairlekiinissa. Kokeilin sitä punasta ja värjäs todella hyvin, vaikutusaika tais olla 5-10min. Tuote hieman kuitenkin kuivatti. Itse tökötti oli todella tumman punaista ja paksua.
Oisko kellään toisella muistikuvaa tämäntapaisesta tuotteesta?

Kiitos jo etukäteen!

hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Olisiko kellään kokemuksia Biozellin intensiivisävytteistä? Bongailin purkit tänään Anttilasta, mutta en napannut kokeiluun. Sävytteitä oli hyllyssä punaista, ruskeaa ja jotain "viileää vaaleaa" ja hinta kieppui yhdeksän euron tietämissä.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja tiita »

Olisi kiva kuulla onko ihmisillä enemmän kokemuksia noista KC:n sävyttävistä tehohoidoista? Kun purkki lupaa sävyä sekä hiusten rakennepaikkausta, mikä kuulostaisi ihan hyvältä. Lähinnä kiinnostaisi tämä sävyttävä ominaisuus, saako sillä kirkastettua väriä? Itselläni on siis vaaleanruskeat hiukset ja vaaleille ja vaaleanruskeille hiuksille tarkoitettua sävyä olin ajatellut kokeilla.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Värishampoot ja-hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Mulla on ollut käytössä noita Color maskeja sävyissä pepper, cacao ja coffee. Aluksi käyttelin colormaskeja ihan yksinään, mutta tukka tuntui kummasti kuivalta sävyttelyn jälkeen, joten aloin lantraamaan niitä johonkin kosteuttavaan löysähköön hoitoaineeseen. Vielä lantrattunakin ainakin pepperillä ja coffeella tulee valtavan kirkas ja kaunis väri ja mun tukassa kestää kauniina ainakin sen 10-15 pesua. Cacao oli muistaakseni aika mitäänsanomaton, kiillotti kyllä kauniisti.

Vastaa Viestiin