Juurikasvu-slangia

Kaikki, mitä tarvitsee tietää.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Anteeksi tietämättömyys, mutta mikä toi LV sattuisi olemaan? ;D  hiusongelmissa ja sekalaisissa jotain sen hoitoainetta kehuttiin hyväksi kosteuttavaksi ja se kiinnostaisi.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja SH »

Tarkoitatkohan LV-merkkistä tehohoitoainetta? Se on ihan markettituote eikä kai edes lyhenne mistään. Keltainen tuubimainen putilo  :)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Manna »

~Tintu~ kirjoitti: Anteeksi tietämättömyys, mutta mikä toi LV sattuisi olemaan?
Tässä kuva tehohoidosta:

Kuva

Googlea kannattaa käyttää myöskin :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Okei, kiitos :D Hieman meni vain sekaisin että oliko se nyt lyhenne vai mitä, kun en ole kyseistä tuotetta kaupan hyllyillä katsellut ;D
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Listaan kannattaisi lisätä SMT (Snowymoon's Moisture Treatment), helpottaisi ainakin uusia ja tietämättömiä käyttäjiä (en myönnä mitään :D)
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja SH »

^Mä lisäisin tähän kohtaan WTF  ;D, koska mulle tuo on ihan outo juttu.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Tuo on ihana hoitokäsittely! Siinä laitettaan aloe veraa, hunajaa ja hoitista sekaisin (hoitista eniten) ja halutessaan voi toki lisätä vielä öljyä tai glyserolia. En tosin muista missä suhteessa noita kandee laittaa, mutta mä oon laittanut teelusikallisen aloe veraa ja hunajaa, hoitista kunnolla, muutaman tipan öljyä tai glyserolia :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Kronia »

^ja^^ Mun mielestä alkuperäinen resepti menee niin, että 1 osa aloe veraa, 1 osa hunajaa ja 4 osaa hoitista.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja SH »

^ja ^^Oh, kiitos. Saakos aloe veraa nestemäisenä tuoksukaupasta tai fresholista tms? Kyseessä ei siis liene öljy? Markettihunajaa ilmeisesti? Kauanko muhitellaan? (Vai painunko ketjua etsimään..)
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Ainakin iHerbistä saa aloe veraa geelinä ja tiivisteenä
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Ohje on aloe vera geelille :) Itse olen sitä hankkinut ihan luontaistuotekaupasta, mutta iHerbistäkin löyty. Hunajaksi sopii ihan mikä vaan perushunaja, kannattaa mikrossa lämmittää juoksevaksi, niin sekoittuu helpommin.

Muhitteluun pätee normaali käytäntö: Niin kauan kuin tykkää :)
Viimeksi muokannut Kronia, 27 Helmi 2010, 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Tänne voisi lisätä sanan ploppi. Itsellä ei ollut hajuakaan mitä tuo tarkoittaa, mutta EllaBella selitti asian mulle tuolla: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=0.msg675833#new
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja Mindy »

MUA tarkoittaa myös yleisesti maailmalla MakeUpArtist, jolla on koulutus. Voiskohan senkin laittaa listaan ettei mee kaks asiaa sekaisin :)

Hunajapupu kirjoitti: ^Make Up Alley eli www.makeupalley.com. Erinomainen kauneusfoorumi, tuolta löytyy mm. paljon arvosteluja tuotteista.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Ehkä maailman tyhmin kysymys, mutta mitä ihmettä on swatchaaminen?  0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Juurikasvu-slangia

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Se tarkoittaa sitä, että levitetään jotain meikkituotetta (luomiväriä, huulipunaa, poskipunaa jne...) vaikkapa kädelle ja otetaan siitä kuva, ja laitetaan nettiin näytille. Siitä swatch-kuvasta sitten näkee paremmin minkä sävyinen ko. tuote on, ja miten se levittyy iholle.
Vastaa Viestiin