Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Vastapainoksi, koska näitäkin päiviä löytyy ja ne tuntuu todella hyville ;)

Omalta osalta: Hiukset ei ole yhtään rasvaiset ja mielestäni muutenkin hyväkuntoiset tänään. Jees homma.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja marenki »

Itsekin mietin tällaisen ketjun perustamista kun selvisin kuivuusongelmasta, vaan aatokseksi jäi.

Tukkani on ollut ainakin viikon poikkeuksellisen kivan tuntuinen ja näköinen. Pehmeä ja kiiltävä, latvatkin tuntuvat voivan hyvin. Eilen seisoskelin ihan idioottina kylppärin peilin edessä ja kampailin hiuksiani edes takaisin, kiiltää... kiiltää, kiiltää taas... Hullulla on halvat huvit ;D
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Pidin eilen illalla noin tunnin verran T&G:n kostettavaa hoitoa hiuksissa ja tänään on ihanan pehmeät ja hyväkuntoisen näköiset hiukset  :-*
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Efva »

*manna* kirjoitti: T&G:n kostettavaa hoitoa
T&G? Tolce & Gabbana? ;D

(I'll get me coat)

No joo, mutta mulla on ollut oikeastaan hyvä hiusviikko. Otsiskin asettuu taas jotenkin luontevammin kun vähän kevensin sitä.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja heijji »

Pesin just hiukset ja kivalta näyttää :) Kosteutetut ja kiiltävät.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Seela »

Uhrasin Tigin O&H -hoitista ison määrän CO-pesuun, annoin vaikuttaa 45 minuuttia ja menin suihkuun. Unohdin kokonaan vaahdotuksen joten huuhtelin aineen suoraan pois päästä ennenkuin hoksasin mokan  >:( Ihmetys oli suuri kun hiukset tuli silti puhtaaksi ja ne oli aivan huippu-upeat ja ovat edelleen kaksi päivää myöhemmin  :-* Myös viikon-parin verran vaivannut hiusten sähköisyys on kadonnut.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mirre kirjoitti: T&G? Tolce & Gabbana? ;D
(I'll get me coat)
No joo, mutta mulla on ollut oikeastaan hyvä hiusviikko. Otsiskin asettuu taas jotenkin luontevammin kun vähän kevensin sitä.
Heh-heh, eikun Toni and Guy Insights Moisture Injection Conditioner, vastaavan näköinen purkki:

Kuva
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mulla on tänään Good Hair Day.  ;D
Kerrankin hiukset näyttää siltä kuin aamulla halusinkin! En tiedä miten se tapahtui kun mielestäni laitoin ne ihan saman kaavan mukaan kun yleensäkin. Mut kerrankin ne totteli ja olen iloinen. Olen ihastellut tulosta monesti peilistä tämän päivän aikana. :)
1bFii
Euphoria

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

No, nyt on ainakin good hair day, koska kävin kampaajalla. En näytä enää Röllipeikolta.  :)
Lilly Missy

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mullakin on hyvä päivä hiusten suhteen, ainakin hyvä alku. Saunottiin eilen ja laitoin saunaan pyyhkeen alle vaikuttamaan ekaa kertaa Goldwellin kerasilk Ultra Rich Care- tehohoidon :-* Tykkäsin. Suihkin vielä jätettäväksi loput bonacuren todella vanhan sarjan täsmähoito-suihkeesta, harmi kun loppui :'( Parempaa ei ole vielä tullut vastaan. Mutta joka tapauksessa, hiukset on ihan unelma sileät, pehmeät ja vähän laineillakin. Kerrostuskin näyttää hyvältä, ei harota minne sattuu. Shampoona ja tavallisena hoitiksena käytin muuten www:n värjättyjen hiusten vitamiini-sarjaa ;D Täytyy yrittää hankkiutua niistä eroon...
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minäkin tykkäilin kovasti tuosta Goldwellin tehiksestä.

Mulla on nyt etutukka saanut jonkun kohtauksen ja se on ollut aisoissa ja hyvin jo viikon :o Mun tukka voi hyvin ja se on kivaa, kyllähän minä tätä olen puunannutkin, joten mukavaa kun tuloksia näkyy.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Havahduin aamulla siihen, kunhan olin kammannut hiukset ja katselin niitä peilistä, että nämähän ovat jo vyötärölle. Näyttivät jotenkin tosi pitkiltä.

Luottamusta herättää myös juurikasvu, suoraväri ei ole vielä edes tyvestä halunnut lähteä.. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Penny »

Ihana ketju. :) Nyt on ollut jo monta päivää tosi loistavaa fiilis hiusten kanssa pitkästä aikaa. Oikeastaan viime saunakerrasta, jolloin tein oikein kunnon hoidot (Kerapro--> Heavy Cream+Kpak Rekku--> Altima --> Lanzan Colorcare-suihke --> Soft Ends) . Tukka tuntuu pehmeältä ja kiiltääkin kivasti, myös pituus yllätti taas kerran, tuntuvat jo alaselässä asti. Viime viikkojen ihmeellinen sähköisyys on tiessään, samoin kuivuus.

Lauantaina laitoin juhliin latvakiharoita piipparilla, jotka kiinnitin puoliksi Tigin Curls Rock Boosterilla, puoliksi Herbinan hajusteettomalla lakalla - ei tullut niin karhea tulos kuin Herbinalla yksinään. Tänäänkin vielä ovat nätisti / kuohkeasti kiharalla, silti pehmeät ja sileät (harjasin hiukset lauantaina illalla), ja tuntuu että tukkaa on tuplaten enemmän kuin yleensä.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Annika »

Hiukset ovat useiden peräkkäisten hoitiskertojen (kyllästyin totaalisesti kuivantuntuiseen outoon tukkaan, ja pistin hoitoa niin paljon kahtena päivänä ettei tottakaan) jälkeen takaisin normaaleina. Tuntuvat ihanan paksuilta ja raskailta, ei enää höttöistä heinäkasaa takaraivolla. Tänään pitää vielä viimeisen kerran antaa MOPn shampoon vaikuttaa päässä viimeisten öljyhoitojen takia, ja sitten toivottavasti tukka on taas kosteutetumpi. Värikin alkaa olla kivasti haalistunut siihen pisteeseen, että voisi tosissaan alkaa miettiä miten sen värjäyksen suorittaisi.
The greatest battles are fought within oneself.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Pahatukkaoleminen on helpottanut. Perjantaina istuin kampaajan tuolissa 4 ja 1/2 tuntia ja viimeinkin se minua suuresti rassannut keltainen/oranssihtava sävy saatiin pois. Tukassa on nyt myös pirteä malli ja otsiskaan ei velttoile. Alahiuksiin kampaaja loihti tosi sähäkän kylmän tummanruskean, jossa on häivähdys luumua - oikein hyvä sekin. Kyllä se vaan niin on, että kun mun tukka pääsee tiettyyn pisteeseen, niin ei siinä enää hoitaminen auta, vaan ainoa apu on uusi väri ja sakset. :)
Vastaa Viestiin