Hennavärjäymät pois iholta!

Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Hennavärjäymät pois iholta!

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Heh, se onkin mielenkiintoista kun hennaa menee iholle. Sehän kehittyy päivän aikana oranssista punaiseen tai jopa ruskeaan.
Jos mulla on menny iholle hennaa niin hieron sitä aluetta alcohol denat.tia sisältävällä kasvovedellä, joka tappaa reaktion. Kyllä siihen varmasti muukin käy esim shampoo.
Viimeksi muokannut Mustikka, 11 Helmi 2013, 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Mä pyyhin yleensä jollain kosteusvoiteella ja pyyhkeellä. Joskus aikanaan hennailin ihan reippaasti aina paljain käsin, koska siinä oli niin paljon parempi tuntuma kuin kumin kanssa :D . Ja kun sen jälkeen kädet ja kynnet luonnollisestikin olivat aivan ruosteisennäköiset, hankasin niitä lukemieni ohjeiden mukaisesti tiskiaineen kanssa, joka jonkin verran vei väriä. 
Ihosta haalistuu melko nopeasti, kämmenistä varmaan viikossa tai kahdessa, riippuen miten pesuhullu on ja kuinka iho uusiutuu.
Mitä ohuempi iho (esim.kasvot), sitä huonommin kestää, paksummalla sitten kauemmin (kämmenet, jalkapohjat..)..Jos vaikka joku haluaa hennatatuointeja tehdä ;) Kynsistä väri lähtee kokonaan vain kasvamalla.
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Ryövärintytär kirjoitti: 
Ihosta haalistuu melko nopeasti, kämmenistä varmaan viikossa tai kahdessa, riippuen miten pesuhullu on ja kuinka iho uusiutuu.
Mitä ohuempi iho (esim.kasvot), sitä huonommin kestää, paksummalla sitten kauemmin (kämmenet, jalkapohjat..)..Jos vaikka joku haluaa hennatatuointeja tehdä ;) Kynsistä väri lähtee kokonaan vain kasvamalla.
Mulla pysyy ranteessa 3 viikkoa, jos en vahvista sitä välissä. Myös huulia olen värjänny, mutta niissä pysyy vain päivän.
Indigollakin voi tehdä tatuointeja, mutta se ei pysy kauaa.

Meni vähän OT..
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Henna hiusvärinä

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Käsistä lähtee helpommin kynnet jäävät oransseiksi ja väri kasvaa pois.
Pitäis vaan laittaa ennen värjäystä jotain rasvaa suojaksi niin ei tarttuisi niin tiukasti.
Kuvaa yritän saada niin pian kuin mahdollista.  :)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Vastaa Viestiin