Raidoitus

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

Millaisia kokemuksia löytyy tästä? Garnierin High-Light Kit-raidat eivät minulla pysyneet lainkaan,onko tämä em.yhtään parempi?

Lorealin High Light -raidoitusaineesta siis kyse. -Hunis
Viimeksi muokannut Ellamari, 08 Elo 2009, 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Efva »

Kaveri laittoi tuota joku aika sitten ja hyvin näyttävät pysyneen.

Vähän ihmettelen tuota, miten ne Garnierin raidat eivät ole sulla pysyneet. Eivätkös nekin perustu ihan värinpoistoaineeseen? Mulla pysyivät viime keväänä kunnes värjäsin ne peittoon.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

En tiedä,mikseivät ole pysyneet,olen laittanut niitä yhteensä 3 kertaa ja joka keralla sama ilmiö,vaikka olen pitänyt ainetta reippaasti yliaikaa päässä!
Apricot
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 847
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:36

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Apricot »

Mä olen tykännyt. Ekan paketin sain Trendi-lehden kilpailun kautta ja nyt ostin pari viikkoa sitten itse toisen paketin. En muista värin nimeä, mutta olen käyttänyt sitä toiseksi vaaleinta sävyä ja antanut vaikuttaa aina vähemmän mitä paketissa sanotaan ( siinä pelossa että raidoista tulisi liian vaaleat  ;D) ja kyllä nämä mulla on pysyneet hyvin.  :)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Loreal High-Light raidat ovat ainakin minulla onnistuneet hyvin. Oli helppo levittää, kun se ei ollut sellaista valuvaa mössöä ja vaalensi hiuksia hyvin. Tuolla ainakin pitäisi saada, tietysti raitaväripaketista riippuen, hyvin vaaleitakin raitoja. Kyllö tuo kokeilemisen arvoinen väri on, ainakin minun mielestä.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Itse olen pariin otteeseen laittanut itselleni ja sitten kavereilleni ja hyvin on kyllä kaikilla pysynyt. Ihmettelen kyllä vieläkin, että mihin ne raidat voivat hävitä?? Outoa.. ???
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Zessa kirjoitti: Itse olen pariin otteeseen laittanut itselleni ja sitten kavereilleni ja hyvin on kyllä kaikilla pysynyt. Ihmettelen kyllä vieläkin, että mihin ne raidat voivat hävitä?? Outoa.. ???
Onko ne sitten näkynyt heti laiton jälkeen? Onko sulla ollu pohjalla millainen väri?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mirre kirjoitti: Vähän ihmettelen tuota, miten ne Garnierin raidat eivät ole sulla pysyneet. Eivätkös nekin perustu ihan värinpoistoaineeseen? Mulla pysyivät viime keväänä kunnes värjäsin ne peittoon.
OT, mutta miksi Mirre värjäsit ne peittoon? ;D No vitsi vitsi. ;) Mutta tietty jos on vaikkapa punaiseksi värjätty pää johon vaalentaa raitoja, voihan ne värit sekoittua jos pesuissa esim. lähtee sitä värjättyä punaväriä ja jämähtää vaaleisiin raitakohtiin... Tai sitten jos laittaa liian ohuita raitoja, häviävät helposti hiusten sekaan (been there). Mutta muuten kuulostaa kyllä hassulta, varsinkin jos raidat on olleet vaaleat?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Miracle__ kirjoitti:
Zessa kirjoitti: Itse olen pariin otteeseen laittanut itselleni ja sitten kavereilleni ja hyvin on kyllä kaikilla pysynyt. Ihmettelen kyllä vieläkin, että mihin ne raidat voivat hävitä?? Outoa.. ???
Onko ne sitten näkynyt heti laiton jälkeen? Onko sulla ollu pohjalla millainen väri?
No mulla itsellänihän on ihan tumma tukka..Mutta kavereilla oli kaikilla blondit hiukset. Ja tehtiin ohuita raitoja kaikille ja hyvin pysyi..Ellei sitten tosissaan ole käynyt Pennyn kuvailemalla tavalla..hmm..
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Efva »

Penny kirjoitti:
Mirre kirjoitti: Mulla pysyivät viime keväänä kunnes värjäsin ne peittoon.
OT, mutta miksi Mirre värjäsit ne peittoon? ;D No vitsi vitsi. ;)
;D

Vielä sellainen mahdollisuus tuli mieleen, että jospa ne raidat eivät lähteneetkään vaan pohjaväri vain haalistui, kunnes raidat eivät enää erottuneet muusta tukasta? Tietysti jos pohjalla ei ollut värjätty vaan oma väri, niin sittenhän tämä teoria ei voi päteä.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

Mirre kirjoitti:
Penny kirjoitti:
Mirre kirjoitti: Mulla pysyivät viime keväänä kunnes värjäsin ne peittoon.
OT, mutta miksi Mirre värjäsit ne peittoon? ;D No vitsi vitsi. ;)
;D

Vielä sellainen mahdollisuus tuli mieleen, että jospa ne raidat eivät lähteneetkään vaan pohjaväri vain haalistui, kunnes raidat eivät enää erottuneet muusta tukasta? Tietysti jos pohjalla ei ollut värjätty vaan oma väri, niin sittenhän tämä teoria ei voi päteä.
Alla oli vanhaa väriä kyllä,en tiedä oliko se syy miksi raidat haalistuivat.Itse syytin Joicon K-pakkia,jota aloin käyttämään samoihin aikoihin  ???,mutta en sitten tiedä.Ostin nyt tuon Lorealin High-Light raita-aineen,mutta en ole vielä niitä laitanut.Mietin tässä saisinko jostain hupun jolla laittaa,tuolla "pikkuharjalla" mikä on paketissa,on minusta hankala levittää.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Tungen asiani tähän ketjuun  :)

Mitä mieltä olette, uskaltaako tehdä itse raidat, jos ei ole koskaan ollut hiuksissa raitoja?
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Kyllä mä ainakin oon tehny itselleni monta kertaa raitoja ihan kotona. Hommaa helpottaa, jos saa jonkun kaverin auttamaan, niin saa sitten paremmin laitettua niitä raitoja sinne taaksekin. Ja huppumenetelmää jos käyttää, niin sekin on helpompi tehdä jonkun avustuksella.
Millaisia raitoja meinasit, Nuppu, tehdä? :) Tuolla huppumenetelmällä saa aika luonnolliset ja ohuet raidat aikaan. Siveltimellä taas saa näyttävämmät raidat, mutta se on sitten vähän hankalampi homma mun mielestä (että saa ne lähtemään ihan juuresta). Mutta ei tuo raidoitus kotona mikään mahdoton homma ole ja tulee se ainakin paljon halvemmaksi kuin kampaajalla.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Juu, halvemmaksi tulisi tosiaan... En mä nyt ensi alkuun haluaisi kuin vain etuosaan muutaman leveämmänpuoleisen raidan. Enkä aloittaisi ihan juuresta, jotta ei sitten jäisi varsinaista tyvikasvua, vaan raidat tavallaan kasvaisivat hiuksen mukana. Onnistuisikohan visioni toteuttaminen ja miten? Mulla ei ole oikein mitään käsitystä raitojen tekemisestä...
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Raidoitus

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jos leveämpiä raitoja haluaa, niin sitten ei kannata tuota huppua käyttää. Yksinkertaisuudessaanhan se raitojen tekeminen tapahtuu niin, että erottelet hiuksista tupsun, jonka haluat värjätä ja laitat sitä väriainetta siihen :) Helppoa se on .. ;)
Vastaa Viestiin