L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
stopcrying

L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja stopcrying »

Noniin ajattelin seuraavaksi ostaa purkin tuota, mutta haluaisin tietää että ketkä kaikki ovat kokeilleet tuota ja mitä ovat pitäneet ( en löytänyt aiheesta keskustelua haulla joten tein uuden topicin aiheelle )? Onko parempi kuin vanha "perus casting"/ mitä eroavaisuuksia noilla on ? Sävyt ovat ainakin kiintoisat.

http://www.lorealparis.fi/minisites/casting/
Viimeksi muokannut stopcrying, 01 Syys 2014, 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
höpsökkä

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja höpsökkä »

Mulla on "huurteinen suklaa", nyt näkyy kyllä jo juurikasvua, pitäis värjäillä kohta puoliin uudestaan, ajattelin ostaa samaa sävyä.. Mun mielestä oli tosi helppokäyttönen! En taiteillu sitä pakettia telineeks niinku siinä neuvotaan, musta ihan turha alkaa askartelee, yhtähyvin sen voi laittaa pöydälle tai johonkin..
Ainoo vaan et noi on aika kalliita verrattuna muihin väreihin, eikös tuo ole kuitenkin kevytväri :P
Kävin tuolla sivuilla, ja sen mukaan noi tummat värit on tummalle iholle, minkä takia sitten monilla vaaleillakin on tummia hiuksia?
tuleekohan tästä väristä seuraavalla kerralla kuitenkin tummempi? siis huurteinen suklaa kyseessä.
Vai pysyykö väri samana, ja kirkastuu jne vaan?
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ilona »

Mäkin kokeilin tota Huurteista suklaata muutama kuukausi sitten ja tykkäsin kyllä. Kesti ihan hyvin haalistumatta, jopa paremmin kuin jotkin kestovärit.

Höpsökkä, en usko, että väristä tulee sen tummempi kuin aikaisemminkaan. Ja kannattaa muutenkin laittaa ensin juuriin ja hetken päästä vasta kaikkialle, ettei hiukset kärsi sen enempää kuin on tarvis!
ree
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 474
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 00:44

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ree »

Jaahas, casting on näköjään uudistunut. Täytyykin seuraavaksi ostaa tuo huurteinen tummasuklaa kun meinaan hiuksia värjätä. Vanhoista castingeista tykkäsin, toivottavasti nää uudet on yhtä hyviä ellei parempia!
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Itse tykkäsin tuosta Huurteisesta suklaasta tosi paljon, kesti hyvänä reilun kuukauden. Tämä tietysti on ihan hiuslaadusta ja pesutiheydestäkin riippuvaa.
Sen jälkeen laitoin tavallisen Castingin, enkä ollut ollenkaan niin tyytyväinen ja mielestäni se kulahti parissa viikossa. Nyt tosin ajattelin säästää hiusta ja laittaa vain suoravärin, mutta voin todella suositella sarjaa. Sävyvalikoimaakin (ruskeissakin) paljon laajemmin kuin vanhoissa Castingeissa.
Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Mie kokeilin reilu kuukausi sitten Vaalean ruskeaa. Verrattuna vanhoihin Castingeihin kesto ja kiilto olivat minun mielestäni paremmat. Aion kyllä tällä värjätä toistekin. Ruskeissa sävyissä valikoima on tosiaan hyvä. Tänään kaupassa kävin jo paketteja hypistelemässä, mutta en sitten osannut vielä päättää minkä ottaisin.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
lumimansikka

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja lumimansikka »

Omaan päähäni laitoin tummanvaalean, eli 600 ja sain sillä mielestäni vaaleanruskean, neutraalin sävyn. (eli tummentaa aika lailla) Tykkäsin koostumuksesta, mutta kesto ei ihan ollut sitä mitä odotin. Parissa viikossa haalistui, mutta eipä jättänyt näkyvää tyvikasvuakaan. On hyvin lähellä omaa sävyäni, joka on tuhkaan taittuva 6-7. Voisin laittaa toistekin, mutta nyt haluaisin astetta vaaleamman kutriston.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja almiros »

Värjäsin sillä vanhalla castingilla punaisen päälle ruskealla. Sen jälkeen uudella castingilla ruskean päälle mustanruskealla. Ekojen pesujen jälkeen oli ihan korpinmusta väri, mutta sitten alkoi vieläkin punainen paistaa alta ja väri haalistui aika rumaksi.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Mena »

Voiko tosta paketista käyttää vain puolikasta? Kun siinä vaiheessa kun ottaisi tuubista pois kehitettä niin sinnehän pääsee ilmaa, kun on tollanen hassu tuubi!  En uskaltanut äsken puolittaa, laitoin sitten koko putelin eli puolet meni hukkaan. Ja kauhean vaikea värjätä, kun tuo tuubi on sellainen liukas kädessä että meinaa tippua koko ajan  >:(

Kerron itse värin lopputuloksen sitten kun tää on valmis  ::)

Jatkoa:
Todella tumma kyllä tuli, vaikken antanut olla kuin sen 20min vaikuttamassa. Sävy oli siis vaaleanruskea punamahonki (565) ja tää kyllä vastaa Nutrissen 4.6 -sävyä joka mulla on kaapissa mutta jota en käyttänyt siks että tulis liian tumma siitä. Toisaalta, tää sopii vähän luonnollisemmin ton mustan alaosan kanssa.  Varmaan kyllä haalistuu vähän pesuissa vaaleammaksi (toivottavasti)... Mutta tosi hyvin peitti sen oranssinruskean. Nyt vaan tuntuu että meni hukkaan se värinpoisto kun tukka on nyt yhtä tumma kuin ennen sitä (värinpoisto laitettiin pari vkoa sit että saisin punaisen tarttumaan kirkkaampana). Katsoo nyt miten ekan parin pesun jälkeen.. Ja väriaineen tuoksu oli kiva.

Edelleen mua häiritsee toi tuubin liukkaus. Vois melkein pistää palautetta siitä, kun meinasin sotkea koko kylppärin sen takia kun ei pysynyt kädessä se.
Viimeksi muokannut Mena, 26 Maalis 2007, 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Mena »

On se liukas! Kun yrittää puristaa väriä niin liukuu kädestä pois.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja heijji »

Onko kukaan kokeillu niitä vaaleita sävyjä? Ajattelin värjäillä ennen ylppäreitä sillä kirkas vaalea- värillä, vai mikä olikaan.. Eroaako nuo värit mitenkään niistä tavallisista castingeista?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Ostin eilen tuon 645 tummanvaalean kuparimahongin... :P Haluan pysyä punapäänä, mutta tuli myös hinku kokeilla jotain vähän luonnollisempaa kuin niitä kirkkaanpunaisia. Vielä en ole saanut tuota päähäni pistettyä koska ensin piti saada aiempaa väriä haalistettua... se entinen pirtsakka kuparipunainen muistuttikin jo kulahtanutta kamelin peräpeiliä, joten nappasin - hullu kun olen - kaupan hyllystä mukaan myös jonkun Poly Blonden supervärinpoistajan. ::) Pidin sitä päässä kymmenisen minuuttia ja tukka oli haalistunut tarpeeksi mun tarpeisiini, eikä keltaisuus juurikasvussakaan ole tässä tilanteessa mikään mörkö. Nyt on NG:ia ja kaikkea Bepantholista paketin omaan hiusnaamioon päässä muovipussien ja pipon kätköissä. Katsotaan nyt koska saan aikaiseksi laittaa tuon kuparimahongin perään.. ehkä annan tukan rauhoittua viikon tai pari, jos maltan. ;D Onneks vielä voi pitää pipoa..

edit.. oho.. tukasta tulikin niin siisti oranssi (joka tosin vaatii pientä hienosäätöä värin suhteen..) että tuskin lähden kokeilemaan vielä tuota kuparimahonkia. ;D Seisköön kaapissa kunnes keksin/joku muu keksii kokeilla sitä.
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 29 Maalis 2007, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kate

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kate »

Mua kiinnostaa myös ne vaaleat sävyt, kun kaikki muka vaaleanruskeat tms. on oikeasti tosi tummia. Mulla on siis luonnostaan vaalean/keskiruskeat/maantienväriset hiukset, joissa blondeja raitoja, mitenköhän nuo vaaleat kevytvärit reagoisivat mun tukassa, siis tulisikohan sellaiset nätit monisävyiset kun mulla on raitaa ja omaa väriä päässä....?  ???
cinzie

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja cinzie »

Eihän tossa sarjassa ole mitään 7 tai 8-sävyisiä värejä? Ei ainakaan kaupassa näkynyt silmään, mutta muuten kiinnostaisi tuota kokeilla.
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Laitoin eilen huurteisen suklaan ja ihan tyytyväinen olen väriin...eikä tuntunut niin kuivattavan latvoja kuin joskus ennen muinoin markettivärit, tai sit mulla on latvat paremmassa kunnossa, kiitos hyvien hoitotuotteiden :).

Nyt funtsin... kun väriä jäi melkein puoli purkkia, et uskaltaisko sitä loppua käyttää myöhemmin?
Mites se nyt olikaan, se kemiapuoli, siinähän on se kehite... siis, mitä avatulle kevytvärille tapahtuu? en halua käyttää sitä jos siitä tulee jotenkin "vahingollisempaa" hiuksille!!!

Edit. sorry laiskuuteni...jäljempänä olikin oma juttunsa värien säilyvyydestä.
Viimeksi muokannut pippuri, 10 Kesä 2009, 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii
Vastaa Viestiin