Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Ajattelin että tämä ketju olisi hyvä kaikille puolipitkää hiusmallia etsiville, joten tänne voisi laitella kuvia ihanista mallista.  ;D
Myös pitkille ja lyhyille malleille voisi perustaa oman ketjun.
1c F ii
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Tässä muutamai, jotka tallensin koneelle harkitessani uutta, lyhyempää mallia:

Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Tiusku, 25 Tammi 2006, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
petomaani

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Toi Jessica Alban look on tosi upea.. harmi kun ei ite omista tommosia siroja kasvoja :(
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Ice »

petomaani kirjoitti: Toi Jessica Alban look on tosi upea.. harmi kun ei ite omista tommosia siroja kasvoja :(
taikka suoria hiuksia.. itse jos leikkaisin tuohon mittaan, vasemman puolen etukarvojen latvoista viimeiset viisi senttiä kaareutuisivat oikealle, ja oikean puolet edellä mainitut myös oikealle.. jos pohjustaa kunnolla ja muotoilee koneilla, ne saattaavat ehkä kaksi tuntia pysyä siihen suuntaan kun pitäisikin ::)

ikävä kyllä ei taida olla olemassakaan oikeasti toimivia puolipitkiä hiusmalleja tällaisille
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Lilly Missy

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Oi tuo tiuskun laittama ylempi kuva on tosi hyvä. Vähä tuon tapaista mulla on joskus ollutkin. Voi kun voisi mennä jo parturiin...
Angus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:10

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Angus »

Matrixin kotisivultakin löytyy puolipitkiä hiusmalleja:

http://www.matrix.com/find_your_hair_st ... le_24.aspx
Hiukset: 2a M ii
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Aika paljon osumia löytyy, kun laittaa googleen hakusanoiksi medium ja hairstyles. Tässä esim. pari ihan hyvää:

http://hairstyles.free-beauty-tips.com/ ... tyles.html
http://www.hairstylesdesign.com/medium-hairstyles.html
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Ice kirjoitti: taikka suoria hiuksia.. itse jos leikkaisin tuohon mittaan, vasemman puolen etukarvojen latvoista viimeiset viisi senttiä kaareutuisivat oikealle, ja oikean puolet edellä mainitut myös oikealle.. jos pohjustaa kunnolla ja muotoilee koneilla, ne saattaavat ehkä kaksi tuntia pysyä siihen suuntaan kun pitäisikin ::)

ikävä kyllä ei taida olla olemassakaan oikeasti toimivia puolipitkiä hiusmalleja tällaisille
Mulla oli just sama juttu puolipitkillä. Argh, ei oo mikään niin rasittavaa kuin samaan suuntaan kääntyvät latvat! Silloin käytin joka päivä kiharrinta/piippausrautaa, enkä tajunnu et yllättäen just se kuivatti mun latvat koko ajan ihan korpuiksi (mistään lämmöltä suojaavista en ollu kuullut  :() ja näin ollen sen ärsyttävän vaiheen kasvattaminen kesti tuskastuttavan kauan. Muuten puolipitkät olis kyllä kivat ku olis helpompi tehdä tuuheita ja ilmavia kampauksia.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
petomaani

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Alballa ja kumppaneilla on todennäkösesti "personal hair-setterit", jotka asettelee hiukset priimakuntoon :D
Lilly Missy

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä kyllä olin päättänyt kasvattaa näitä kutreja, mutta en tiedä kun löysin tälläsiä ihanuuksiakin netistä... Voisin haluta omaan päähäni vaikka nää kaikki... Saman tyyppisiä toki kaikki. Taidankin talsia tämä kuva kädessä asianosaavien käsittelyyn...


Varsinkin toi ylärivin keskimmäinen on mun mieleen

Edit. Nyt on sit jo hiustenleikkausaika varattuna, se taitaa olla tuo ylärivin keskimmäinen. Haluaisin kyllä vielä hiustenpidennyksen niskaan... Mutta leikataan nyt ensiksi nämä omat.

toimimaton kuvax-linkki poistettu
Viimeksi muokannut Lilly Missy, 25 Kesä 2007, 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Aivan ihania hiusmalleja noissa Lilly Missyn laittamissa kuvissa. Alimman rivin oikeanpuolimmaista olen itsekin välillä himoinnut. Yritän vieläkin kasvattaa näitä hiuksiani, mutta alkaa yhä enemmän ärsyttämään kun nämä ovat niin perinteisen kutrit kuin olla voi. En tiedä onko mahdottomuus saavuttaa pitkä rokkitukka, josta pienellä laittamisella saisi tukan mallin esille.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Itselläni on hiukset leikattu samalla lailla kuin tuossa Lilly Missyn laittamassa kuvassa alhaalla viimeisellä mallilla. Mulla taitaa vaan olla alahiukset pidemmät.
En tykkää yhtään tästä mallista ja olen syksystä asti tätä kasvattanut pois kun mielestäni sivuhiukset ovat sen verran lyhyet ettei sovi pitkään "takatukkaan" enkä koskaan pidä näitä auki.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Kun noita Lilly Missyn linkittämiä kuvia katselee, niin tekee mieli mennä heti huomenna kampaajalle leikkaamaan tollaset :) Tuntuu, et omat hiukset on nyt niin tylsän tavalliset sekä leikkaukseltaan että väriltään..jotain uutta pitäis keksiä..Tuo alhaalla vasemmalla oleva hiusmalli on tosi kivan näköinen, mutta ei varmaan rohkeus riittäisi leikkaamaan noin lyhyeksi, nyt on kuitenkin sen verran pidemmät hiukset..  ::)
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Lilly Missyn ylärivin keskimmäinen on melko lähellä tämän hetkistä leikkaustani, tsoin yritän taas (vaihteeksi) kasvatella tukkaa...  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mun pitkä tukka leikattiin viime talvena tuollaiseen malliin, joka on Lilly Missyn laittamista alarivin keskimmäinen. Tai oikeastaan se oli vähän noiden sekoitus, mutta lähimpänä tuota. Se oli kyllä ihana, mutta en jaksanut laittaa sitä ollenkaan. Nykyisin siis kasvattelen edelleen. Puolipitkät mallit ovat siitä huonoja, että tarvitsisivat muotoon föönauksen, mutta pituutta on sen verran että kuivuvat käsittelyssä herkästi. Vai saako noita muuten aisoihin kuin föönaamalla?
Vastaa Viestiin