zeprah kirjoitti:
^En ole Flying Foxia koskaan nuuhkinut, mutta kuulema on hyvin samanlainen kuin lempituoksuni Lust? Mun mielestä se on ihan sietämättömän ihana bensiinikukkanen!

Toimiko tuo hyvin shampoona? Nimim. Voisin harkita...
En ole itse Lustia ikinä haistanut, mutta kyllä Lush ainakin sanoo niissä tosiaan saman tuoksun olevan. Sama pitäisi olla lisäksi myös Godiva-shampoopalassa.
Pesin hiukset Flying Foxilla vain yhden kerran, joten en osaa kovin luotettavasti sanoa mitään siitä shampoona, mutta incin ja sen yhden käyttökerran perusteella en ainakaan näe siinä mitään ongelmaa. Sehän on aika simppeli sisällöltään, pelkästään hunajaa ja tavanomaiset pesevät aineet, plus hirveä määrä tuoksuöljyjä ja pakolliset säilöntäaineet, joten ei sillä nyt kovin syvälle metsäänkään voi mennä. Ei se varmastikaan ole paras shampoo sellaiselle, joka tahtoo silikonimaista silotusta tai paikkausta, mutta hajustavana ja pehmentävänä peruspesuna toimii varmasti.
Itse kyllä tykkään kovasti hunajaa sisältävistä tuotteista hiuksille, joten uskon että olisin tästä itsekin tykännyt, jos tuoksu olisi erilainen. Muhun eivät vaan kukkaistuoksut uppoa millään. Olen nyt muuten pessyt hiukset tuon Flying Fox -kokeilun jälkeen muilla shampoilla kahdesti, ja VIELÄKIN Flying Fox tuoksuu hiuksissa, kun ne ovat kosteat.

1cFii, oma väri.