Must-hiusharjat ja blow dry -vinkkejä?

Leikkaukset sekä kampaukset
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Must-hiusharjat ja blow dry -vinkkejä?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Leikkuutin curtain bangsit ja opettelen laittamaan tukkaa föönillä. Mitä harjoja kannattaa hankkia jos yrittää pärjätä 2-3:lla? Onko tuotesuosituksia tai tekniikkavinkkejä? Haluaisin saavuttaa sellaiset bouncyt supermallihiukset :D

Yst. terv. nimim. "kymmenen vuotta muotoilurautakiharoilla"
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Re: Must-hiusharjat ja blow dry -vinkkejä?

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Millaiset on bouncyt supermallihiukset? :)
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Re: Must-hiusharjat ja blow dry -vinkkejä?

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Mulle tulee mielikuvia "bouncy"ista supermallihiuksista... kai sellaiset ilmavat, pöyhkeät pitkä(hkö)t pörröttömät ja hyväkuntoiset hiukset? Olen miten oikeassa tai väärässä, ellei tyylin salat ole jo paljastuneet, suosittelen etsimään ja katsomaan hiustutoriaaleja omaa tavoitetta vastaavien hiusten saavuttamiseen. Ohjeita löytyy vaikka mihin ja vaikka millaisia.

Itse ajattelin vain todeta, että TT-intoni (josta on vuosia) on lopahtanut tässä vuosien kuluessa yhä lisää. Olen taas luopunut harjoista. Kampoja käytän, tiheää tupeeraukseen satunnaisesti ja harvalla selvittelen hiukset ennen pesua. Tuo selvitys ennen pesua voi olla ainoa harjauskerta koko hiussyklissä, ja välillä unohdan senkin. Tuntuu, että huokoiset haiveneni vaan kuluvat entistä enemmän ja nopeammin puhki harjaamisesta, ja tykkään harjaamattomien laineiden/kiharoiden lookista enemmän. Kammasta on helpompi pitää kiinnikin, ei helposti lähde lentoon lattialle tahattomasti kuin lipeäväksi muotoiltu TT.
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Re: Must-hiusharjat ja blow dry -vinkkejä?

Viesti Kirjoittaja Jessie »

korkkiruuvi kirjoitti: 08 Elo 2022, 00:11 Tuo selvitys ennen pesua voi olla ainoa harjauskerta koko hiussyklissä, ja välillä unohdan senkin. Tuntuu, että huokoiset haiveneni vaan kuluvat entistä enemmän ja nopeammin puhki harjaamisesta, ja tykkään harjaamattomien laineiden/kiharoiden lookista enemmän. Kammasta on helpompi pitää kiinnikin, ei helposti lähde lentoon lattialle tahattomasti kuin lipeäväksi muotoiltu TT.
Mulla on myös luonnonkihara hius, ja olen huomannut kutakuinkin saman, eli mieluummin selvittelen hiukset ennen pesua, ja sitten pesun jälkeen kaikki tökötit hiuksissa, parempi olla harjailematta enää. Kampaaminen ja harjaaminen jotenkin "avaa" hiukset kuivan ja elottoman näköiseksi söheröksi.
Saksia mun latvat kaipailisivat toki myös, mutta paljon pelastaa se etten selvittele niitä enää pesun jälkeen eritysemmin.
Vastaa Viestiin