KC Professional - Four Reasons

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Mini-Me

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Mini-Me »

Platinum shampoossa ei riittänyt puhti mun 9 asteen tukan vetämiseksi harmaaksi (tunnin annoin muhia). Koska Graphite oli liian sininen mun makuun laitoin cutrinin hopeashampoon tunniksi ja sen jälkeen Pearl maskia puoleksi tunniksi. Nyt on ihanan harmaa pää. Tuo platinium on varmasti hyvä tämän ylläpitoon.
Mini-Me

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Mini-Me »

Värjäsin KC 10.1 Ice Ice b ekaa kertaa. Olipa ihana kun ei tuoksunut eikä 'sattunut'. Eihän se ihan suoraväriä ole koska siinä on mieto kehite mutta esim lorealin casting sarjaan verrattuna todella hellävarainen. Väri on ihanan harmaa/hopea. Suosittelen.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Neve »

Four Reasons color maskit ja sävyteshampoot ovat uudistuneet. Onko joku vikkelä ehtinyt jo testaamaan jotain uutuussävyistä? Itseäni kiinnostaa ottaa kokeiluun maskeista ainakin rose gold. Bronzeen tutustunen myöhemmin kun omaa väriä on päässä enemmän.

https://fourreasons.fi/tuotteet/color-m ... -treatment

https://fourreasons.fi/tuotteet/color-m ... ng-shampoo

Olispa nuo shampoot muuttuneet uudistuksen myötä vähemmän takuttaviksi  ::)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Aika kiinnostavia uutuuksia. Oma kokemukseni noista vaaleammista maskeista on että täytyy olla todella vaalea pohja ennen kuin niillä saa aikaan mitään sävyä. Shampoissa on vähän enemmän potkua (ja takkua :P) eli sinuna panostaisin ennemmin rose shampooseen kuin maskiin. Mihin tahansa päädytkin, kerro kokemuksia sitten.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Neve »

^Mulla on omaa väriä sellaset 12cm ja loput blondia (vaaleaa+vaaleampaa raita), joten näihin pituuksiin tarttuu maskitkin :) Tosin totta tuokin, että nuo shampoot on tehokkaampia. Pearl shampoo veti helposti osioita jopa hennon vaaleanpunaisiksi, kun taas saman sävyn maskia muhitin eilenkin saunassa pidemmän tovin ja sain "vain" kauniin helmiäisvivahteen (ja ihanan hoidetun tukan).

Löysin myös hyödyllisen kirjoituksen, jossa kuvaillaan tarkemmin noiden maskien/shampoiden vivahteita ja ohjeistetaan sävyvalinnoissa. Kaikille kiinnostuneille kätevä opas  :)

https://nordichairhouse.com/blogs/blogi ... hiusvariin
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Huutelisien näiden four reasons uutuusvärien kokemuksien perään, onko kukaan kokeillut ja kuinka toiminut?  Sokoksen hiustenhellimisviikoilla hinta olisi jo erittäin houkuttava. Kiinnostaisi erityisesti kokemukset bronzesta ja rose goldista.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Morriganin tavoin tulen minäkin huutelemaan samaa kysymystä, tosin mua kiinnostavat sävyt ovat Apricot, Caramel, Toffee ja Chocolate.
Oma hius on käsittelemätöntä, vaaleusasteeltaan jotain 6 ja 7 väliltä.

Edit: Tässä on alun perin Ultan sivuilta löydetty värikartta noita sävyjä koskien. Mua kiinnostaisi, taittuuko Apricot tummemmassa hiuksessa näkyvästi kultaisempaan, vai onko se sama ottaa noista Caramel tai Toffee, ja tehdä vaikka sekoitus Apricotin kanssa lämpimämmän ruskean aikaansaamiseksi.

Kuva
Viimeksi muokannut Jessie, 26 Heinä 2020, 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Liane »

Pakko muuten kehaista Four Reasonsin verkkokauppaa, postitusvahvistus tuli alle kahdessa tunnissa tilaamisesta. EDIT: Ja nyt tuli saapumisilmoitus. Jee!

En kylläkään tilannut noita uutustuotteita (sori ;D) vaan alennuksesta KC Professional -brändin alla olevan vanhan Platinum-shampoon ja Four Reasons -hopeashampoon.

Uusi Rose-shampookin näyttää kyllä aivan taivaalliselta... Jos pinkki tukka olisi yhtään oma juttu niin hankkisin <3 Näistä kuulisi kyllä mielellään kokemuksia jos päädytte hankkimaan.
Viimeksi muokannut Liane, 31 Heinä 2020, 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Neve »

Rose gold mask testattu. Ekalla muhituksella (n. 10min) sain vaalennettuihin latvoihin/pituuksiin todella hentoa ruusukullan vivahdetta. Toisella kerralla väri hiukan syveni, muttei mitään dramaattista eroa. Nätti sävy, ei siinä, mutta odotin enemmän :P Täytyy testata vielä pidempää vaikutusaikaa ja muhittelua saunassa. Sarjan tehokkaammin sävyttäviä shampoita en viitsi ostaa pituuksien takia.

Edit. Luonnonvalossa hiuksissä näyttää olevan pinkihtävää raitaa ruusukullan seassa. Huokoisemmat kohdat imeneet enemmän väriä, mikä ei yllätä. Suurin osa pituuksista on kuitenkin niin hyvässä kunnossa, ettei yhtä innokkaasti tarraa kiinni.

Bronze odottaa vielä korkkamista, tulen sitten raportoimaan kun pässyt testiin :)
Viimeksi muokannut Neve, 07 Elo 2020, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Rose gold olisi kyllä kiva testata, mutta valitettavasti Four Reasons verkkokauppa näyttää toimittavan vain Suomeen. Pearl varastotkin alkaa olemaan lopussa, kun ei ole päässyt matkustamaan Suomeen. :-\
1bMii, vaalennettu.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Jessie kirjoitti: Morriganin tavoin tulen minäkin huutelemaan samaa kysymystä, tosin mua kiinnostavat sävyt ovat Apricot, Caramel, Toffee ja Chocolate.
Oma hius on käsittelemätöntä, vaaleusasteeltaan jotain 6 ja 7 väliltä.

Edit: Tässä on alun perin Ultan sivuilta löydetty värikartta noita sävyjä koskien. Mua kiinnostaisi, taittuuko Apricot tummemmassa hiuksessa näkyvästi kultaisempaan, vai onko se sama ottaa noista Caramel tai Toffee, ja tehdä vaikka sekoitus Apricotin kanssa lämpimämmän ruskean aikaansaamiseksi.
Mä kokeilin Apricotia seiska-kasitasoiseen kupariin, ei tapahtunut yhtään mitään. Veikkaan että jotain mansikkablondia sillä voisi saada aikaiseksi ihan tosi vaaleaan tukkaan, mutta pigmenttiä siinä on niin vähän että hukkaostos oli ainakin mulle.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Jessie kirjoitti: Morriganin tavoin tulen minäkin huutelemaan samaa kysymystä, tosin mua kiinnostavat sävyt ovat Apricot, Caramel, Toffee ja Chocolate.
Oma hius on käsittelemätöntä, vaaleusasteeltaan jotain 6 ja 7 väliltä.
Mulla on ollut caramel ja toffee. Latvat olivat vaalennettua 7-8 tasoa, enkä huomannut ihmeempää vaikutusta.

Bronze mulla on ostettuna, mutta ostoksen jälkeen olen kahdesti vaalentanut hiuksiani, joten se ei ole enää ajankohtainen sävy, vaan odottelee kaapissa taas tummempaan väriin siirtymistä. Tosin mikäli se on yhtään samaa tasoa kuin nuo aiemmat kokeilemani, en usko että kokeilusta katastrofia tulisi. Shampoilla saa jo näkyvämpää sävyä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Neve »

Tuli eilen testattua Bronze. Muhitin n. 20min, josta osan aikaa saunassa. Vaalennetut latvat saivat hivenen metallista häivähdystä, mutta niin hienovaraista, ettei sitä edes huomaisi, jos ei tietäisi.
Vastaa Viestiin