Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja Mir »

^ Mä oon huomannut vähän samaa! Aloitin alkutalvesta syömään vahvaa monivitamiinia ja sen päälle vielä hiuksille ja kynsille tarkoitettua ravintolisää ja tukkahan kasvaa! Lisäksi on pää täynnä vauvahaituvaa. Mulla on kasvatusprojekti käynnissä niin tää on oikeen tervetullut muutos. ;D
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: Biotiini, MSM ym. kasvuun vaikuttava

Viesti Kirjoittaja Happy »

Juon iltaisin liivateteetä (6g kuumaan veteen sekoitan ja juon haaleana) nivelkipuun, ostin tukusta sellaisen ison pinkan liivatelehtiä joita saksin kuppiin kaks kappaletta joka on suunnilleen tuon 6g verran. Huomaan nivelissä ainakin sen että pidettyäni tovin taukoa se alkaa taas ilmoittamaan itsestään ja nyt kun olen taas teetä lipittänyt olen lähestulkoon unohtanut koko vaivan. Päätin kokeilla tätä koska kollageenivalmisteet on niin pirun hintavia. Tämä ei siis ole tosiaankaan mikään vegaaniystävällinen ravintolisä, mutta kerron tästä koska kiinnitin huomioni siihen että tukka kasvoi hiustenleikkuusta ennätysnopeesti entiselleen. Sitä ihmetteli hommissakin muutamat tyypit. Ihon laatukin tuntui hieman paremmalta, kynsissä en nähnyt niiinkään eroa. Sen pitäisi kai myös rauhoittaa niin siksi juon sen iltaisin.

Menin leikkaamaan tukkani tuossa tammikuussa lyhkäseksi että vähän hipaisi hartioita ja nyt ollaan jo sentti kaks solisluun alapuolella. Aloitin kylläkin käyttämään samoihin aikoihin biotiinia ja ostin nyt purkin piimaxia sen sisältämän piin takia. Haluan siis tukkaan pituuden takaisin, mutta että sen kondis olis kokonaisuudessaan hyvä. Muistelen kun söin piivalmistetta aikoinaan niin juurikasvu tuntui jotenkin tavallista vahvemmalta. Omega3 olen syönyt yli kymmenen vuotta jo uskonnollisesti päivittäin enkä ilman suostu olemaan, mun mielestä se on vaan&nbsp; niin kokonaisvaltaisen hyvä ravintolisä että suosittelen sitä kaikille.
Vastaa Viestiin