Ponnarin ympärysmitta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Ponnarin ympärysmittasi?

alle 5 cm
44
10%
5-7 cm
135
31%
7-10 cm
213
49%
yli 10 cm
46
11%
 
Ääniä yhteensä: 438

bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Kun sidon ponnarin ihan päälaelle niin, että saan otsatukankin mukaan, kokonaisuus on noin 12cm. Yksittäiset hiukset eivät ole mitään kauhean paksuja, mutta niitä on aivan hillitön määrä. Tiheyden kyllä huomaa esimerkiksi kuivatessa - ei onnistu pikapesut, kuivuminen vie tunteja.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Mua kiinnostaisi kuulla, että mittaatteko ponnarin ympäryksen niskaponnarista vai/ja pään päältä, onko eri kohdista mitattuna eroa tuloksissa, onko jompi kumpi mittauskohdista/tuloksista teistä "oikeampi" ja oletteko huomanneet eroa siinä, jos mitataan puhtaita, likaisia, juuri rakennepaikkausta saaneita tms. hiuksia?  :)
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja janniina »

pieces kirjoitti: Mua kiinnostaisi kuulla, että mittaatteko ponnarin ympäryksen niskaponnarista vai/ja pään päältä, onko eri kohdista mitattuna eroa tuloksissa, onko jompi kumpi mittauskohdista/tuloksista teistä "oikeampi" ja oletteko huomanneet eroa siinä, jos mitataan puhtaita, likaisia, juuri rakennepaikkausta saaneita tms. hiuksia?  :)
Mä mittaan itse ainakin puhtaina päälaelta, siis tuolta missä nyt muutenkin pidän ponnaria ylhäällä pään takana :D Tietenkin eri kohdissa on eroa, varmaan kerrostetuissa hiuksissa korostuu!
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja enna »

Mä olen laittanut hiukset niskaponnarille ja mitannut siitä, tiedostaen toki ettei kaikki hiukset sinne asti ylety. Paksuusvaihteluja on mutta ei huomattavasti, yleensä joku puolisen senttiä. En itse osaa sanoa onko vastapestyissä ja likaisemmissa hiuksissa eroa, mutta kyllähän se yleinen pörröys ja ilmavuus venyttää mittanauhan lukua jonkin verran. Pitääkin kokeilla päälaelta mittaamista, siitä saisi koko tukan paksuuden :)
moderninainen

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

7cm, jossa ei ole mukana otsatukka ja satunnaiset sivuhärpäkkeet. Syksyllä alkanut järkyttävä hiustenlähtö, jota ei yhtään auttanut tukan rastoittaminen ja rastojen purku. Eiköhän tää taas tästä!
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Mittasin langalla ja viivoittimella ja tulos 8 cm. Monta vuotta sitten sain tulokseksi sentin enemmän, en tiedä mittasinko silloin väärin vai onko tukka harventunut.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja nima »

Oho. Mittasin viimeksi vajaa vuosi sitten ja tulos oli jotain 6,5 -7cm väliltä. Nyt mitattuna ympärys oli 10,5cm! On vähän tullut haivenia ilmeisesti lisää&nbsp; :l Ja nyt ei edes otsatukka tullut mittaukseen mukaan toisin kuin viimeksi. Auttaa nuo vitamiinit sentään jotain&nbsp; ;)
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Aivina »

En ollut koskasn aiemmin mitannut ponnarini paksuutta ja ajattelin, ettei se nyt niin paksu ole, korkeintaan viisi senttiä. Olikin iloinen yllätys, kun olikin kahdeksan!
syreeni
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Tammi 2015, 21:45

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja syreeni »

8cm oli kun mittasin äskön, aiemmin oli vaan 7cm. Jostain on tulle sentti lisää&nbsp; :D
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja enna »

Ympärysmitta on kasvanut kahdeksaan senttiin.
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja millamagia »

8cm oli äsken kun mittasin ponnarin paksuuden
karpalo

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja karpalo »

7,5 cm. Onneksi kiharat/laineet saa hiukset näyttämään vähän paksummilta.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja piste »

1.7.2017: 8+ cm
24.10.2018: 7 cm

Seurailen tilannetta :P
miero
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 12 Tammi 2020, 03:58

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja miero »

Vähän yli 10 cm, muttei pyöristy yhteentoista. Ennen oli paksumpi, mutta aika on harventanut.
Vastaa Viestiin