Tehohoitajat + hiusnaamiot

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jonttu
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 12:53

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ oho, olen siis laittanut koko hiuksiin ja päänahkaan tämän ennen pesua,eli kokeilen seuraavaksi pelkkiin juuriin ja päänahkaan.  0_0
Raidoitettu bsl. 2aM ii
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla on raidoitettu hius ja siksi latvat ovat kovin kuivat. Tuntuu ettei tavallinen tehohoitokaan tee kovin ihmeitä. Löysin sattumalta Elanna Pecherlen vlogin kautta Mirenesse FOIL SERUM hupun: https://www.youtube.com/watch?v=NBuFD622z3I Tilasin eBayn kautta kolmen hupun setin, postikuluineen hinta oli hieman yli 40€. Jännittävää nähdä mitä kuiville pituuksille tapahtuu, kun käytän nämä kolme kertaa kyseistä tuotetta.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja purppura »

Kuulisin mielelläni kokemuksia Garnierin Banana Hair Food -naamiosta, lätsäyttääkö herkästi hiukset ja kosteuttaako? Harkitsen tätä kuorinnan jälkeen käytettäväksi kosteuttavaksi naamioksi sekä kuivalle hiuspohjalle että hiuksille. Lukemissani arvioissa on vain puhuttu naamion vaikutuksista hiuksiin ja eihän tuo naamio ole varsinaisesti suunnattu kuivalle hiuspohjalle, mutta olisiko juureksissa ketään, joka olisi kokeillut tätä myös päänahkaan?  :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Ei minusta ole mikään superkosteuttava, mutta selvästi kyllä hiuksia ravitseva (ja aivan ihanan tuoksuinen!). Ei lätsäytä hiuksia, imeytyy hiuksiin todella hyvin jos käyttää jätettävänä hoitoaineena eikä jätä naamiona mitään sen kummempaa tunnetta hiuksiin, muuta kuin että hiukset tuntuu hoidetuilta. Hiuspohjaan ei mielestäni mitään vaikutusta.

Itse tykkään kuivaan hiuspohjaan käyttää naamiona XZ suklaa-vanilja hoitoainetta. Minusta se on parhaimmillaan naamiona, jolloin selvästi kosteuttaa sekä hiuksia että hiuspohjaa. Hiukset esim. kihartuu todella hyvin kun tuota on naamiona käyttänyt, ja oikeasti kosteuttaa ja rauhoittaa myös kuivaa ja herkkää hiuspohjaa.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 07 Marras 2019, 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ Tänään kävin hakemassa XZ:n suklaa-vanilja hoitoainetta kokeiluun, kiitos vinkista Memmuuh!  :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Tuo on itselläni ollut varmaan ainoa tuote, joka selvästi auttaa kuivaan hiuspohjaan. Minulla on usein myös paikoittain sellaista todella kuivaa tiukasti hiuspohjassa kiinni olevaa hilsettä ja tuota hoitoainetta kun muhittelee päässä niin pehmittää hiuspohjaa sen verran että hilse irtoaa ihan itsestään ja ärtyneet punoittavat kohdat hiuspohjassa rauhoittuu.

Olen kyllä kokeillut vaikka mitä hilseshampoita ja hiuspohjan hoitotuotteita, rasvoja ja öljyjä, mutta tuo on se joka oikeasti auttaa!

Viimeksi muokannut Memmuuh, 08 Marras 2019, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Vastaa Viestiin