iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulla on myös sama ongelma, eli Alba Botanican jätettävä vetelee loppujaan ja iHerbistä tuote on loppunut. Laitoin muuten Alba Botanicalle viestiä onko tuote lopetettu kokonaan ja vähän pelottaa vastaus, että olisi lopetettu. Sen takia pitää yrittää löytää AB:n tilalle yhtä hyvä jätettävä.

Edit: voi prkl, se jätettävä on lopetettu :# . Nyt on sitten pakko löytää joku hyvä jätettävä.

Tilasin sitten luckyvitamin.comista The Mane Choice Fruit Medley Green Apple Detangling Kids Leave In Conditionerin. Ainakin INCI:n ja lukemieni arvostelujen perusteella voisi olla hyvä tuote, mutta vielä en ole saanut pulloa kokeiluun, joten en osaa sanoa miten omissa hiuksissa käyttäytyy. Tuo The Mane Choice oli mulle ihan tuntematon merkki, jolla näkyi olevan paljonkin erilaisia hiustuotteita valikoimissaan.
Viimeksi muokannut ellen, 23 Huhti 2019, 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vadelma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 27 Marras 2009, 13:16

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja vadelma »

Kuullostaa äkkiseltään ihan hyvältä, kirjottelethan tänne kokemuksia kun saat käyttöön. Tilasin Keunen suihkutettavan hoidon, mutta joku voidemainenkin pitäisi saada juurikin Alban tilalle.
vaalennettu long bob
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kirjoittelen kokemukset saatuani pullon käyttöön :) .

Tilasin iHerbistä Bröö Quinoa Colada Color Crazed Detangling Drops -seerumin/jätettävän/mikä lie onkaan. En ajatellut sitä jätettäväksi, vaan enemmänkin silotukseen ja viimeistelyyn. Mielenkiintoista kokeilla antaako kvinoa-proteiini jotenkin erilaista rakennepaikkausta, kun olen lukenut sen olevan jopa keratiiniakin parempaa. Tätäkään tuotetta en ole vielä saanut kokeiltavaksi, iHerbin tilaukset tulevat nyt taas superhitaasti.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja janniina »

Siis en voi uskoo et Alba Botanica on lopetettu! Mun vuosikausien ehdoton HG-jätettävä. Mitä nyt teen :( Purkissa enää jämät, on kai etsittävä uusi korvike.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Sama täällä, Alba Botanican jätettävä on ollut mun hiusrutiinin peruspilareita jo vuosikausia. Se on ollut täydellinen jätettävä: se kosteuttaa, pehmentää, silottaa, selvittää ja sitä on voinut käyttää huuhdeltavanakin hoitiksena. Nyt on hirveä murheenkryyni löytää yhtä hyvä tai parempi jätettävä. Tästä saattaa muodostua iso ongelma....
Anita
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1136
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 13:03

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Anita »

Sama mulla, olipa ikävä uutinen&nbsp; :(
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782
vadelma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 27 Marras 2009, 13:16

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja vadelma »

R.I.P. Alban jätettävä hoitoaine&nbsp; :'(

Miksi, oi miksi, kaikki hyvä aina lopetetaan. :# Nyt alkaa siis armoton korvaavan tuotteen etsintä.
vaalennettu long bob
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Harmi.&nbsp; :(

Uutisia yhtä hyvin toimivasta tuotteesta odotan minäkin mielenkiinnolla..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
vadelma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 27 Marras 2009, 13:16

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja vadelma »

Alba Botanican jätettävän korvaajaa etsiessäni olen nyt hampaita purren ja itkua tiristäen tilannut muutamasta eri verkkokaupasta hiuksiin jätettäviä hoitoaineita siinä toivossa että vastaan tulee uusi suosikkituote. Iherbiltä saapui pari paivää sitten Palmersin hiusvoide:

https://fi.iherb.com/pr/Palmer-s-Natura ... 0-ml/86439

Käsittääkseni ei sisällä silikonia, mutta incissä muuten öljyjä yms. hyvää. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä, incin näkee tuosta linkistä. On jonkinlainen muotoilutuote, mutta ihan jätettävänä ajattelin. Tosi hyvä tuoksu, jää hieman itselläni hiuksiin mutta ei haittaa. Kuiviin hiuksiin imeytyy hyvin, mutta liikaa laitettuna hieman lähmäämisen vaaraa. Kosteisiin hiuksiin imeytyy vielä paremmin. Ehkä hieman juoksevampi koostumus kun Albassa. Pidempikestoinen käyttö näyttää, tilaanko uudelleen, mutta ensi vaikutelma ihan hyvä.

Ps. Ei siltikään ole löytynyt Alban voittanutta.&nbsp; :(

vaalennettu long bob
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja -j- »

Onko teillä muilla ollut ongelmia iherb-sivuston kanssa?

Olen nyt koittanut 2 (-5, riippuu laskentatavasta) kertaa tehdä tilauksen. Tämä on ihan naurettavaa. Homma menee näin:
- mulle tulee meiliin ilmoitus, että Mill Creekin hoitoaine on taas in stock
- menen tekemään tilausta ja kaikki toimii ok, kirjaudun, tilaan, laitan osoitteet ja postitustavan, menen paypaliin ja maksan tilauksen
- tilaus ei mene mihinkään, ei tule tilausvahvistusta eikä paypalilta mitään ilmoitusta maksetuista rahoista

- koitan uudelleen -> hoitsikka on out of stock -> ei voi tilata
- pyydän notificationin kun hoitoaine on in stock
- 0-2 pvn kuluttua tulee ilmoitus, että on in stock
- menen saitille tilaamaan ja tilaus näyttää toimivan ok, mutta tilaus ei mene mihinkään

... tähänastista toistetaan vielä 1 kerran ......... kunnes:

- laitan viestiä iherbin asiakaspalveluun, josta vastataan, että sori sun tilaus ei ole tullut perille, tee uudestaan se.
(- koitan mennä uudestaan tekemään sen, ja taas on hoitsikka out of stock)

Mitä ihmettä. En taida jaksaa enää. Kuulema ei ole muuta tapaa tehdä tilaus, kuin heidän sivuilla, ei voi tehdä meilitse.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Pääsetkö Paypal-maksamisen jälkeen vielä sille Iherbin omalle sivulle, josta pitää vielä vahvistaa tilaus? Paypalin jälkeen siis mulla selain siirtyy Iherbin sivulle, josta tilaus pitää vahvistaa klikkaamalla ja sitten tulee tilausvahvistussivu. Mulla muiden nettikauppojen kanssa on ollut joskus vähän vastaavia ongelmia, jotka on yleensä olleet selaimesta kiinni.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja -j- »

Maksamisen jälkeen se on mennyt iherbin sivuille, mutta iherb on kirjannut mut ulos eikä tule mitään tilauksen vahvistamista. Olisikohan se sitten huono selain. Kun olen kirjautunut taas sivuille, tilausta ei näy missään.

j
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja janniina »

vadelma kirjoitti: Alba Botanican jätettävän korvaajaa etsiessäni olen nyt hampaita purren ja itkua tiristäen tilannut muutamasta eri verkkokaupasta hiuksiin jätettäviä hoitoaineita siinä toivossa että vastaan tulee uusi suosikkituote. Iherbiltä saapui pari paivää sitten Palmersin hiusvoide:

https://fi.iherb.com/pr/Palmer-s-Natura ... 0-ml/86439

Käsittääkseni ei sisällä silikonia, mutta incissä muuten öljyjä yms. hyvää. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä, incin näkee tuosta linkistä. On jonkinlainen muotoilutuote, mutta ihan jätettävänä ajattelin. Tosi hyvä tuoksu, jää hieman itselläni hiuksiin mutta ei haittaa. Kuiviin hiuksiin imeytyy hyvin, mutta liikaa laitettuna hieman lähmäämisen vaaraa. Kosteisiin hiuksiin imeytyy vielä paremmin. Ehkä hieman juoksevampi koostumus kun Albassa. Pidempikestoinen käyttö näyttää, tilaanko uudelleen, mutta ensi vaikutelma ihan hyvä.

Ps. Ei siltikään ole löytynyt Alban voittanutta.&nbsp; :(
Käsittääkseni PVP on mikromuovi. Jos sellaisia siis välttelee itsensä tai ympäristön vuoksi, kannattaa tuo hoitoaine skipata. Alban korvaajaa edelleen etsimässä...
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
vadelma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 27 Marras 2009, 13:16

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja vadelma »

mikromuovi&nbsp; 0_0

Oma incien lukutaito on vielä aika lapsen kengissä, juurikin sen takia luen tätä foorumia ahkerasti ja pitää näköjään laittaa tänne noita tuotelinkkejä muistakin jätettävistä, mitä kuvittelen olevan täysin "puhtoisia".

Ei ehkä kuulu tälle osastolle, mutta mitä mikromuovi tekee tukalle? Samaa kun silikoni? Huuhtoutuuko pois vai jääkö tukkaan?
vaalennettu long bob
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Vesiliukoinen kalvonmuodostaja joka tuo pitoa. Käytetään yleisesti geeleissä, hiuslakassa jne. Ei mikään hyvis ja nykyään suositellaan välttämään.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin