Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Ikisuosikkini L´anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serumin loputtua olen yrittänyt sinnitellä Tigin Girl Toys -kiiltotipoilla, mutta noiden annostelussa saa kyllä olla tarkkana ettei tule lähmäefektiä, ja tuoksukin on vähän turhan astianpesuainemainen. L´anzan silkkiseerumia pystyin käyttämään huoletta sekä föönauksen alla että kuiviin hiuksiin latvojen viimeistelyyn. Uusi pitäisi siis hankkia pikapuoliin, mutta osaako kukaan sanoa millä hintaa tätä kampaamoissa myydään?  Eikös L´anzan Suomen hintoja laskettu viime vuonna kun maahantuoja vaihtui? Edellisen pullon tilasin briteistä useampi vuosi sitten, mutta nyt kun katsoin nettikauppojen hintoja niin melko korkeilta vaikuttivat. Voisin siis ostaa tuon ihan Suomesta tällä kertaa,jos joku osaisi vinkata sopivan ostospaikan Helsingissä.
1c F ii
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^maahantuojan myymälästä ainakin saa (idhair), hinta 34,50.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Joo eli ei ole hintaa laskettu ainakaan ton kohdalla. Edelleen saa näköjään kympin halvemmalla kotiovelle kannettuna kun tilaa vaikka Beautybaysta. :P
1c F ii
lenskis

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja lenskis »

mun mielestä ainakaan s-factorin kiilto/lämpösuojasuihkeessa ei kyllä ole alkoholia!
vai oonko väärässä?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Viittaat ilmeisesti ainokaisen viestiin? Jos tarkoitat Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä niin se ei sisällä denaturoitua alkoholia vaan on lähinnä pelkkää silikonia ja hajustetta:

cyclopentasiloxane, neopentyl glycol diethylhexanoate, disopropyl adipate, disopropyl sebacate, retinyl palmitate, tocopheryl acetate, ethylhexyl methoxycinnamate, parfum (fragrance), hexyl cinnamal, geraniol, limonene, linalool.
Viimeksi muokannut Kaisa, 01 Maalis 2011, 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Onks vielä saatavilla kiiltosuhketta joka tulee ponnekaasulla (tasaisesti)? Joskus marketeissa oli sellasta keltapulloista, wellaa ehkä, mutta se lienee lopetettu.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Miia »

Ostin tuossa jokunen aika sitten Label M:n Hairpolish -kiiltostickin. Halusin jonkun tuotteen, jolla saan siloteltua lentävät irtohiukset. Hiuslakkaa en tykkää tähän tarkoitukseen käyttää. Kampaajani käytti tuota kiiltostickiä tukkaani ja olin heti ihan myyty. Ei varmasti toimi yhtään karheampaan tukkaan, mutta omaan ohueen hapsuuni kyllä hyvin pelittää. Tätä joutuu kyllä lisäämään päivän mittaan pariin otteeseen. Parasta tässä on se, ettei tätä pysty juurikaan yliannostelemaan, kuten monia muita silottajia tai kiiltoja. Käsiin ei saa puikosta siveltyä niin paljoa ainetta, että tulisi lähmäinen lopputulos. Kiiltona tämä on keskinkertainen, mutta mielestäni se itse siloitus tuo tukkaan jo kiillon tuntua.

Tuo Label M sarja on vaan aika harvoissa paikoissa myynnissä, itse tilasin Lookfantasticista. Jyväskylässä sitä myy ainakin Unik-kampaamo.
Chantel

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Aikaisemmin ei ole rääkättyyn pitkään pehkoon oikein mikään auttanut, luonnonkiharakin kun on. Sain kuitenkin työn puolesta pullollisen Kérastase Elixir Ultimea ja voi että! Uusi rakkaus on löytynyt! :l Ensimmäisillä kerroilla en ollut yhtä vakuuttunut lopputuloksesta, mutta parin viikon sitkeällä käytöllä (levitän vajaan yhden painalluksen verran kuiviin hiuksiin viimeistelyksi) ja nyt viimein näkyy tuloksia! Hiukset ovat pehmeämmät ja paljon kiiltävämmät! Suosittelen, vaikka putelin hinta kirpaiseekin  :'(
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja elly »

Mikä on juuresten tehokkain keino saada hiukset kiiltämään? Kuulen mielelläni vinkkejä ja tuotesuosituksia, sillä en ole vielä keksinyt miten saan kauniin kiillon ilman lähmäefektiä.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mulla riippuu tosi paljon minkälainen hiuspäivä sattuu olemaan, mutta parhaiten tuntuu toimivan se, että harjaan hiukset kun ne on pesun jäljiltä vielä märät tai hyvin kosteat ja laitan heti niihin jätettävää hoitista sekä pari tippaa öljyä. Jos hiukset ehtii vähänkin kuivua latvoista, ne jää pörröiksi vaikka mitä aineita lätkisin niihin.

Sitten kun hiukset kuivuvat, niissä on kiva kiilto, eikä pörröefektiä tule vaikka harjaan hiukset uudelleen. Ei pörröä = kiiltoa hiuksissa  ;D

Tällä hetkellä kokeilussa Macadamian tuotteet ja olen ollut tosi tyytyväinen:

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... nditioner/

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... treatment/

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... airmasque/
Viimeksi muokannut Kalevalatar, 27 Kesä 2015, 08:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja elly »

Voi kauhea, unohdin aivan vastata sinulle Kalevalatar! Kiitos vinkistä, osaatko kuvailla millainen tuoksu Macadamia-tuotteissa on? :)
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Tuo leave-in conditioner tuoksuu hmm, raikkaan ensanssiselta hedelmältä :D Suht vahva tuoksu kun haistaa purkista (ei siis mielestäni paha, mutta jos karttaa tuoksuja, niin voi olla aika jymäkkä), mutta ei jää liiemmin tuoksumaan hiukseen.

Öljy onkin sitten erikoisempi, se tuoksuu ihan miesten after shavelta! Ei paha sekään, mutta hyvin miehinen tuoksu hehe. Silti, ei sekään mielesetäni hiuksissa jälkikäteen sen kummemmin haise.

Olen tykännyt enemmän ja enemmän tuosta shampoo-hoitoaine combo-tuotteesta. Olen sillä ja tuon maskin avulla saanut jopa oman karvapehkoni lättänäksi! Pitää siis olla varovainen ettei käytä kaikkia tuotteita samana päivänä, muuten voi silottaa liikaakin :)
Anamaria
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 09 Touko 2015, 14:41

Etikka, glyseroli, aloe, hunaja vai silikoni antaa parhaan kiillon?

Viesti Kirjoittaja Anamaria »

Eli kysymys näitä kokeilleille luomuilijoille...  :) vaikka moni luomuilija ei varmaan ookaan käyttäny silikonia.. (mä oon tukkani kanssa niin epätoivonen että käytän mitä ikinä mikä kiiltoa antaa ja takkuja selvittää...)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Etikka, glyseroli, aloe, hunaja vai silikoni antaa parhaan kiillon?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Luulen, että löydät parhaiten vastauksia tästä ketjusta ja oma kysymyksesi sopii sen jatkoksi hyvin: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=5

Itse tykkään etikasta, kaupallisiakin valmisteita löytyy kivasti. Kevyt silikonisuike tuo superkiiltoa, mutta sen kanssa saa olla varovainen.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ellen »

Olen tykästynyt Nature's Gate Jasmine & Kombucha Shine Enhancing Conditioner -hoitikseen, joka selkeästi antaa hiuksille kiiltoa. Tekee hiuksista hyvin kosteutetun tuntuisiksi ja silottaa melkoisesti. Pidin kyllä enemmän saman sarjan edesmenneestä hennahoitiksesta, sillä se antoi kiillon lisäksi hiuksiin kuohkeutta, mutta tuo Jasmine & Kombucha tekee hiuksista kosteutetumman oloiset. Tuoksukin on ihan kiva uudessa hoitiksessa, ei ole liian voimakas tai esanssinen.

Koostumus on kyllä aivan järkyttävän paksua, siis niin paksua, että pullon pumpulla hoitista on hankala saada ulos pullosta. Joudunkin siis aina ottamaan pumpun pois pullosta, jotta saan annosteltua hoitista kädelle. Käsistä hoitis onneksi levittyy hiuksiin helposti.
Vastaa Viestiin