Parhaimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ OT mut pitiköhän sun Norppa kirjoittaa sinne kauheimiin kampaajakokemuksiin eikä parhaisiin. Ei tuo nimittäin kivalta kuulostanut.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Lizine

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Lizine »

mikä tämä "gurun" paikka on? Ja olisiko muutenkin mahdollista saada kampaamon nimiä näihin kokemuksiin? Olisi hyötyä sitten kun tietäisi missä kannattaisi käydä kokeilemassa uutta kampaajaa :)
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Tulin juuri kampaajalta, jossa en ollut aiemmin käynyt ja tällä käyn taatusti uudelleen. Pesi hiukset hellävaraisesti ja leikkasi nopeasti, mutta huolellisesti ja koko lysti maksoi 15 euroa kun toisella kampaajalla lompakko keveni kolmella kympillä. Lisäksi kampaaja, jolla kävin äsken, ei raastanut hiuksia selväksi vaan kampa liukui hiusten läpi rauhallisesti ja maltillisesti. Edellinen kampaaja kun ihan repi tukkaa. Nyt on siis lyhyt, leukaan ulottuva polkka ja mikä parasta, kaikki kerrostukset on nyt pois ja voin kasvatella näitä helposti ilman, että rumasti hapsottavat.  :l

Hilsettä on kuulemma vähän, siitä pitäisi päästä. En ollut edes itse huomannut. Mutta muuten hyväkuntoinen ja vahva tukka on.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Jos nyt olisi viimeinkin aikaa kirjoittaa tänne. Kävin tuossa ennen koulujen loppua amiksessa leikkauttamassa tukkani. Leikkaajaksi sattui ensimmäisen vuoden opiskelijatyttö, jolla oli itsellään aivan ihanat suklaan väriset pitkät hiukset violetilla palkilla. Aluksi epäilin, kun tyttö oli hieman epävarma, mutta se oli lopuksi vain plussaa. Leikkasi todella helläkätisesti ja lopputuloskin oli juuri pyytämäni. Vaikka menikin pari tuntia pitempään kuin tavan kampaajalla, niin kyllä oli sen arvoista. Kehuin kyllä kovasti helläkätisyyttä, jotta muistaisi sen tulevaisuudessakin ammattiin valmistuessaan.
Välillä siellä tosin kävi eräs kolmannen vuoden opiskelija kammottavalla skunkkivärjäyksellä ja kasarileikkauksella tarkistamassa (oikein ylpeänä) jälkeä repien kammalla päänahkaa myöten ja kiskoen tukkaa nopeasti kovakouraisesti kuin olisi tukistanut  :-\
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
ainokainen

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mulla on yleensä pelkästään hyviä kampaamokokemuksia, koska tiedän mitä haluan, ja osaan kertoa toiveeni kampaajalle, mutta eilen oli erityisen onnistunut käynti Tapiolan Salon Inkeri Harrissa.
Tosi mukava vanhempi naiskampaaja sai pisteet siitä, että hän ei repinyt hiuksia kammalla ollenkaan, mikä tuntuu melkein aina olevan nykyään tapana melkein kampaajalla kuin kampaajalla.
Hän selitti, että inhoaa itsekin repimistä, ja käyttää pitkien hiusten selvittelyyn vain omaa erityistä harjaansa, joka hänellä on ollut jo 20 vuotta. Harja oli tosi rähjääntyneen näköinen, mutta ihanan hellä. Jotenkin symppistä.
Ja leikkauksen hinnaksi tuli kokonaista 32 euroa.  :ts
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Kävin tänään leikkauttamassa hiuksia toista kertaa samassa kampaamossa ja tuo on kyllä mun vakiopaikka nykyään. Siellä on mukavat, melko tutut kampaajat ja kampaamon pitäjä on kaupungin suosituin kampaaja ja vieläpä mies. Selitin kampaajalle että haluan latvojen tasoituksen mutta ei ihan tasaisesti leikattuna koska silloin latva jää liian paksuksi kun on taipuisa tukka. Hän ymmärsi heti mitä tarkoitin ja oli muutenkin ihan samalla aaltopituudella. Sitten lopuksi hän kysyi haluanko että hiuksia laitetaan jotenkin niin hän teki sitten vielä latvoihin ihanat pehmeät kiharat. Aikaa meni puoli tuntia, joten maksoin koko lystistä vain 22€ :) Mielettömän kilpailukykyiset hinnat noin suosituksi kampaamoksi, tässä kaupungissa saattaa joutua pelkästä leikkauksestakin maksamaan lähelle neljäkymppiä jos kampaaja sattuu olemaan jonkun mestariparturikampaajakoulutuksen käynyt..
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on ihana kampaaja. Häntä ei haittaa yhtään että tukka on hennattu (hennausta ei mun ymmärtääkseni kampaamopuolella kauheasti arvosteta) ja osaa leikata luonnonkiharaa. Kaiken lisäksi on tosi mukavakin. :) Käyn 4-6 kk välein tasoittamassa latvoja ja aina on kuin olisi vasta viikko sitten nähty.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

Tuli mieleen tämäkin ketju pitkästä aikaa, kuin luin taas tuota kauheimmat kampaamokokemukset- ketjua.  :D

Mä olen ihan ensimmäistä kertaa ikinä löytänyt vakikampaajan, jolla olen käynyt nyt noin vuoden. Mä aloitin viime vuonna "oma väri takaisin" projektin, jossa lähtötilanne oli tummanruskea tukka. Mun oma väri on tosi vaalea, sellainen oljenvaalea joka taittaa kylmään. Viime keväänä kävin aika tiuhaan tahtiin kampaajalla, että saadaan haluttu lopputulos aikaiseksi. Tehtiin värinpoistostoa, olaplexiä ja raidoitettiin. Tämä toistettiin useampaan kertaan. Lopputuloksena oli jo melko lähellä omaa väriä oleva, tosi luonnollisen näköisesti raidoitettu tukka. Syksyllä jatkettiin taas, lähinnä hiottiin sävyä enemmän kohdilleen raidoittamalla ja sävyttämällä.
Loppuvuodesta kävin taas raidoittamassa tukkaa, ja vitsi se fiilis, kun voi vaan istua tuoliin ja luottaa toiseen että lopputuloksesta tulee hyvä. Mun kampaaja on joka kerran jälkeen kirjoittanut värit ylös mitä ollaan käytetty ja ottanut muutamasta välivaiheestakin kuvia. Tämä kampaaja jolla käyn, on kyllä ihan mielettömän iloinen ja mukava ihminen. Hänellä on usein aika tiukassa ajat, ja usein aikaa varatessa pitää olla ajoissa asialla. Ihan syystä, kyllä sen ammattitaidon ja mielenkiinnon työtä kohtaan näkee.  :)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Parhaimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja naapio »

Olen käynyt useamman vuoden työpaikan vieressä olevalla kampaajalla, joka ei ole ollut kauhea. ja nyt kun ollaan väistötiloissa remontin takia, ei se olekaan enää helppo vaihtoehto. Kävin keväällä ennen lomareissua Salon Kilpsissä Sellossa ja olin todella tyytyväinen. Tarkoitus oli tehdä tehohoito, leikata pahimpia kuivia latvoja pois samalla kun kasvatan kerroksia pois ja tuoda paremmin näkyviin hiusten mallia, eteenpäin pitenevää polkkaa. Tukkaan tehtiin wellaplex ja leikkaus onnistui aivan fantastisesti. Tuntui, että tukka ei lyhentynyt ollenkaan, mutta tuli siistimmäksi, sileämmäksi ja näytti taas hyvältä. Ja lopuksi kampaaja laittoi tukankin vielä niin hyvin (ja hajuttomilla aineilla!!), ettei tullut kiire kotiin pesemään sitä niin kuin yleensä kampaajan jälkeen on ollut.

Varasin nyt tälle päivälle uuden ajan ja tarkoitus on tehdä taas joku tehohoito, laittaa vähän vaaleaa raitaa ja siistiä taas mallia. Odotan innolla!
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin