Hiusmallikriisi

Leikkaukset sekä kampaukset
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mulla kokonaisuus on musta ohuen ja lirun näköinen, mutta ei ehkä jonkun muun mielestä. Latvatkin on paksuudeltaan ok, mut kokonaisuus näyttää takkuiselta ja hapsottavalta. Katkenneet hiukset on iso ongelma mulla, koska silloin tukan pinta näyttää sileän sijaan "karvaiselta". Etenkin latvat on " karvaiset". Tätä taas ei näkyisi polkkatukassa. Oon tänään katsellut itseäni työpaikan peileistä (tukka on auki) enkä kyllä hentoisi tätä leikata...

Väritöntä Olaplexiä muakin kiinnostaisi kokeilla, mutta näin pitkään lettiin se varmaan maksaisi ihan hemmetisti. Hiukset yltää noin vyötärölle tai aavistuksen sen yläpuolelle.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulla on kauttaaltaan "karvainen" hiuslaatu, jossa suoristuksenkin jälkeen näkyy pikkukarvoja joka paikassa törröttämässä eri suuntiin, jos ei käytä paljon muotoilutuotteita hiusten silottamiseen. Mulla karvaisuus johtuu siitä, että eri pituisia hiuksia on niin paljon, näin on ollut muistaakseni aina. Katkenneista hiuksista aiheutuneeseen karvaisuuteen auttaisi varmasti pieni latvojen trimmaus ja huolellinen latvasuojan tai öljyjen käyttö silottamaan latvoja. Jos et raaski leikata, niin kokeile pikkutrimmausta ja hoitistehokuuria latvoille :) .

Olaplexiähän voi tilata ihan vaikka eBaysta tai myös luxplus.comista, tulee paljon halvemmaksi ostaa tuotteet itselleen kuin mennä kampaajalle Olaplexiä varten. Mulla on ollut käytössä pitkään pelkkä Olaplexin kakkosaine, Bond Perfector No. 2. Pelkästään silläkin pärjää oikein hyvin.
Midnight

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Mun tekis toisaalta mieli pitää tää mun asenteellinen fledani, joka o nyt iloisesti kasvanut ihan villiksi ja lässähtänyt päähän.
Toisaalta kaipaan hirveästi pitkiä hiuksiani. Saan kuulla " aikuisilta", että mun kandeis pitää "aikuisen naisen hiukset" eli lyhyet ja toisaalta en millää tahtois taipua siihen ja kiharoiden vuoksi en halua kenenkään muun näihin koskevan.

En tiiä mitä tehdä&nbsp; 0_0
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Lila »

En osaa sanoa muuta kuin että "aikuisia" ei kannata ainakaan kuunnella. Ja että asennefledat on&nbsp; :ts .
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Muistan, kun mun ikäiseni serkku jo joskus vuosia sitten, ehkä kaksvitosena, pohti, että pitäisikö hiukset leikata lyhyiksi kun se on aikuisempaa. Mä oon aina ajatellut, että aikuishiukset ovat enemmänkin seuraus sille, että hius ei enää näytä hyvältä pitkänä, kasva pitkäksi tms. ja ikäänkuin olosuhteet ajavat niihin lyhyisiin hiusmalleihin (tiedän toki, että lyhyet hiukset nuorillakin ovat usein valinta, erinomainenkin sellainen, mutta puhun nyt siitä aikuishiusten massailmiöstä). Ehkä nämä Midnightiä aikuishiuksiin patistavat "aikuiset" ovat kateellisia Midnightin vahvana kasvavasta ja elinvoimaisesta hiuksesta omien hapertuessa, ja siksi yrittävät patistaa johonkin aikuismuottiin, en keksi oikein mitään muuta perustetta tälle - ja komppaan Lilaa, älä nyt ainakaan kuuntele.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Olen samaa mieltä. Jos tykkää pitkästä tukasta ja se näyttää hyvältä sekä sopii elämäntyyliin, niin miksi pitäisi leikata lyhyeksi?

Minä taas tykkään lyhyestä tukasta. Näytän siinä paremmalta ja nuoremmalta. En pidä sitä sen takia, että minun ikäisen kuuluisi tehdä niin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
kuskus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 06 Syys 2018, 20:26

Vs: Hiusmallikriisi

Viesti Kirjoittaja kuskus »

Olen samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa. Kyllähän sen itse parhaiten tietää, minkälaisessa tukassa viihtyy parhaiten. Mä muutenkin vastustan kaikkea sellaista, että pitäis tehdä jotain kun muka iän puolesta ei olisi enää sopivaa tehdä toisin (esim. entinen kollega taivasteli, että haluaisi tatuoinnin, mutta ei voi enää ottaa kun on jo yli 30 v.&nbsp; ???). Itselläni alkaa jo pikku hiljaa 40 häämöttää, eli alkais varmaan kohta olla aikuishiusten aika, tällä hetkellä tää reuhka on saavuttanut jo häntäluun. En ole kuitenkaan ajatellut toistaiseksi leikata, tykkään hiuksistani pitkinä.
2abc M ii häntäluupituus, ruskeista hiuksista hennattu kettutukka
Vastaa Viestiin