Keskustelua markettisarjoista

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Oon nyt muutamaan kertaan kokeillut kaikkia mun Loreal Botanicals-ostoksia eli Camelina Smooth Ritual-hoitoaineita. Hoitoaineella ja naamiolla ei ole hirveästi eroa, naamio vähän paksumpaa vielä. Molemmat silottaa ja selvittää hyvin levitysvaiheessa, mutta huuhdellessa sileys katoaa harmillisesti. Tosin voi johtua mun hennatusta tukasta, joka on tosiaan märkänä tosi "kova" ja jäykkä. Nämä ei siis voita Garnier Respons Maple Remedyä eikä varsinkaan Lorealin Nutri-Glossia. Jätettävä on vähän tylsä, kosteuttaa ja pehmentää latvoja hieman, mutta ei oikein siloita tarpeeksi. Ei voita Alba Botanican jätettävää. Tulee nämä ehdottomasti käytettyä ja ovat loistavia markettihoitoaineiksi, minä vain haluaisin vielä enemmän :D Täytyy odotella jos hennajäykkyys vähän katoaisi tukasta niin nämäkin varmasti toimisivat paremmin.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Aridith »

En tiedä lasketaanko Neutral sarja marketin sarjaksi, mutta ostin mokoman shampoon viikoblooouna jantykläön kyllä. Pesee todella hyvin ja vaikka pesin sunnuntaina hiukset tänään ei ollut vielä huutavaa tarvetta edes pestä, kun pesin uudelleen. Vaikuttaa hyvältä. On allergia ja astmaliiton merkillä, joten ei pitäisi ärsyttää ihoa. Mulla on alkaneet shampoot kutittaa talvella päänahkaa :|. Mut tästä toistaiseksi vana hyvää sanottavaa!
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Jatkan mun hoitoainekokeiluja. Hiusten värjäyksen jälkeen nuo Loreal Botanicals-tuotteet on toimineet paljon paremmin ja tuo hoitoaine on mulla arkikäytössä. Ihan loistava hoitoaine nyt kun hiusten hennajäykkyys on kadonnut. Pehmentää, siloittaa, kosteuttaa eli melkein täydellinen siis. Kuitenkaan sillä ei saa niin ylivertaisen pehmeitä hiuksia kuin Nutri-Glossilla ja siksipä ostin kokeiluun Loreal Elvital Dream length Savior maskin, löysin tämänkin Ruotsin puolelta. Inci vaikuttaa tosi hyvältä, tässä incin alkua:

Aqua, Cetearyl alcohol, Behentrimonium chloride, Cetyl esters, Niacinamide, Ricinus communis seed oil/Castor seed oil, Hydroxycitronellal, Hydrolyzed corn protein, Hydrolyzed soy protein, Hydrolyzed wheat protein jne.

Innolla kokeilen, näitä kun ilmeisesti tulee myös Suomen puolelle, sarja löytyi ainakin Lorealin suomisivuilta.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Onko kukaan kokeillut Fructiksen Aloe-sarjaa? Eniten kiinnostaa se Air Dry Cream -jätettävä. Incissä muistaakseni hämmentävän korkealla vihreä tee. Jätettävän purtilokin oli melkoinen tonkka.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

^ mua kiinnostaa myös se air dry cream!
Mulla oli pullollinen sitä Aloe Quencher -hoitoainetta, mutta en kovin paljon tykännyt. Mulla on värjäämättömät hiukset, ja tuo tuntui liian rasvaiselta/raskaalta hoitoaineelta mun tukkaan. Paremmin mulla toimi Fructiksen Coconut water -hoitis.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^ ja ^^, minä olen kokeillut!

Jätettävä on hyvän tuoksuinen, ihanan raikas. Mulla on todella paksu, kihartuva ja aika rääkkiintynyt tukka tällä hetkellä, joten hoitotehot ei ihan riitä. Eli ei ole mikään kauhean hoitava ja lätsäyttävä. Jättää hiukset kuohkeaksi ja ilmavaksi, mutta joudun kaverina käyttämään öljyä latvoihin.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
irtohius
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 17:17

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja irtohius »

Loreal Elvital Dream length -hoitoainetta löysin Riksun prismasta, en ole vielä kokeillut. Aika uusi tuote Lorealilta? Raportoin kun on ollut käytössä.

Tigi-tuotteet eivät kuulu tähän ketjuun, mutta koska prisma kunniakkaasti myy tätä marketissaan, niin olkoon: Tigin Small Talk -jätettävä tuote, joka oikeastaan on monitoiminen, kuten tiedätte. Aina ollut suosikkini. Puke ready -tuoksu poislukien mittaamattoman arvokas hiusten muotoilun pohjatavarana. Maksoi vain 12 e -pullolta!! Olen tähän aineeseen ihastuneena maksanut paljon rahaa sekä Suomesta että ulkomailta ostettuna. Oh well... what a shame..

Tescon hoitoaineita, joita ostin samassa syssyssä em. tuotteiden kanssa: Almond and Coconut sekä Apple & Aloe vera -hoitiksia. Nämä ovat satumaisen edullisia: hintaan nähden suurehkot pullot ja 1,95 e.. Olen käyttänyt tähän mennessä sekä CO-pesuissa sekä myös jätettävänä hoitoaineena. Tekevät hiuksista helpommin selvitettävät. Sillä sileät.

Schwarzkopfin&nbsp; Essence Ultime Elastin volume&fullness -hoitis sekä saman tuoteperheen Amber & Oil -hoitis. Nämä ovat jo olleet useamman hetken markkinoilla, mutta vasta nyt olen löytänyt nämä. Tuoksu enemmän 80-lukua kuin -18:aa. Clean and pretty, not so classy though. Silottavat ja pehmentävät hienommin kuin miltä yrittävät tuoksua. Silti ostaisin joskus uudestaan.

Pirkka-hiusnaamio. Hihih. Pakko tykätä Pirkasta!! Pakkaus vuosimallia -81 mutta sisältö on aivan omaa luokkaansa: Erilaiset kasvivoit incin etunenässä ja eikä huomautettavaa muistakaan aineosista.
Silottaa, kosteuttaa. Ehkä tämän erän voittajatuote hoitikset/naamiot -sarjassa! Hinta lupaa halpistavaraa, mutta ainoastaan hämää.

Edit Edith.

XZ Omena Hiushuuhde ostettu ja jo laitettu hiuksiin. Ihana omppu pomppu, tai pikemmin öslön töslö -halpis viinin tuoksu. Sellaisen, jota hyvässä seurassa lipitellään laiturin nokassa. Tämä tuoksu on klassikko jo eläessään. Tykkään silmittömästi puolikuivista hedelmätuoksuista.

Tukka vielä kuivuu, eli tulos voi yllättää suuntaan tai toiseen. Pehmoista, ihan villaisen pientä tuntua että on hoidettu.

Viimeksi muokannut irtohius, 27 Huhti 2018, 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene, African Pride
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mä oon käyttänyt Elvital Dream length-naamiota tuosta edellisestä viestistä lähtien ja tää on kyllä ihan lempparia <3 Todella hyvä jatkaja Nutri-glossille, siloitus ja selvitystehot ihan 5/5 mun tukassa ja hiukset on vielä kuivanakin sileät ja pehmeät.

Tuoksusta pieni "varoitus", on tosi voimakas ja hajuvesimäinen ja jää hiuksiin. Mutta mä oon ihan koukussa tuohon tuoksuun! Joku hajuvesitietäjä tunnistaisi varmasti, tuoksuu minusta jollekin ihan tunnetulle makealle hajuvedelle mutta en saa päähän mille. Tulee mieleen joku Marc Jacobsin Daisyn versio tai vastaava mutta saatan olla ihan hakoteillä.

Näin Sokoksella ja Cittarissa tämän linjan Shampoon, hoitoaineen ja voidemaisen jätettävän, No cut creamin. Se vaikutti ihan hyvältä myös, sisälsi silikonia ja jotain öljyjä ja proteiineja.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Neve »

Itse edellisellä sivuilla pohdin Schwarzkopf Gliss Supreme Length Shampoon inciä ja päädyin sen silottavien ominaisuuksien vuoksi hankkimaan putelin omaankin kylppäriin. Shampoo tekee niin sileää jälkeä, että tukka ei edes kaipaisi hoitoainetta pesun jälkeen. Hiuksista tulee kuivuttua silkkisen pehmeät ja kiiltävät, tekee kokoajan vaan mieli hypistellä pituuksia. Lätsäytystä tai lähmääntymistä ei ole ollut havaittavissa, joten ainakin omiin pitkiin hiuksiin toimii juuri toivotulla tavalla. Tuotteessa on ihastuttava pionin tuoksu. Hankin myös sarjan hoitosuihkeen ja meni heittämällä suosikiksi! Toimii niin märkään kuin kuivaankin tukkaan suihkittuna ja saa ihan reippaastikin läträtä ilman lähmääntymistä. Näitä ostan toistekin&nbsp; :)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Tässä on tullut kohta yksi puteli tyhjennettyä Lidlin Cien-merkin tuuheuttavaa shampoota. Toimii föönin kanssa yhtä hyvin kuin Matrixin shampoo, jota olen pari putelia viimeisimpänä käyttänyt.&nbsp; Siis tuoksuhan tuossa Cienissä on aika paha, mielestäni. Tuoksuu vanhalle vessanraikastimelle. Kuivattaa myös aavistuksen verran latvoja, joten hyvä hoitis on tarpeen. Natura siberican oblepikhaa käyttelen hyvällä menestyksellä.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Näin kaupassa Tescon hiustuotteita ja uteliaana tutkin tuotteiden incejä. Kaksi eri sarjaa löytyi ja molemmissa shampoo sekä hoitoaine. Kummassakin hoitoaineessa oli mineraaliöljyä ja shampoissa herkistävää säilöntäainetta. Jää kyllä kokeilematta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Tokmannilla pisti silmään Who's hair?-merkkiset shampoot ja hoidot. Tuotteet ovat litran pulloissa ja hinta oli alle 3e/pullo. Silmäilin incejä silikonittomuuden toivossa ja ainakin sarjan anti frizz argan oil-hoitis oli pikavilkaisulla silikoniton ja inci oli hyvin yksinkertainen. Mitään huippuhoitotehoja on turha odottaa, mutta onko kukaan kokeillut? Kiinnostaisi tietää toimisiko tuo selvittävänä hoitoaineena takkujen avaamiseen pitkään ja takkuiseen luonnonkiharaan jos sen jälkeen laittaa hoitavamman hoitiksen?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
helka

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja helka »

Jewely kirjoitti: Mä oon käyttänyt Elvital Dream length-naamiota tuosta edellisestä viestistä lähtien ja tää on kyllä ihan lempparia <3 Todella hyvä jatkaja Nutri-glossille, siloitus ja selvitystehot ihan 5/5 mun tukassa ja hiukset on vielä kuivanakin sileät ja pehmeät.

Tuoksusta pieni "varoitus", on tosi voimakas ja hajuvesimäinen ja jää hiuksiin. Mutta mä oon ihan koukussa tuohon tuoksuun! Joku hajuvesitietäjä tunnistaisi varmasti, tuoksuu minusta jollekin ihan tunnetulle makealle hajuvedelle mutta en saa päähän mille. Tulee mieleen joku Marc Jacobsin Daisyn versio tai vastaava mutta saatan olla ihan hakoteillä.

Näin Sokoksella ja Cittarissa tämän linjan Shampoon, hoitoaineen ja voidemaisen jätettävän, No cut creamin. Se vaikutti ihan hyvältä myös, sisälsi silikonia ja jotain öljyjä ja proteiineja.
Mä olen parissa pesussa käyttänyt Dream Length -naamiota ja olen tismalleen samaa mieltä kuin Jewely. Mun tukassa tällä on melko lailla samanlainen vaikutus kuin Nutri Glossilla eli hiuksista tulee tosi pehmeät ja silkkiset. Tuoksusta en välitä, mutta onneksi se ei jää kovin vahvana leijailemaan hiusten kuivuttua.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Harmi etten ole tuota Dream length naamiota vielä mistään löytänyt. Saman sarjan shampoo ja hoitoaine mulla on, mutta hoitis ei silota omaa pintapörröistä hiusta tarpeeksi ja shampookin on vain hyvin keskinkertainen tuote (tosin siltä nyt odotinkin kaikista vähiten mitään huomattavaa vaikutusta).
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Keskustelua markettisarjoista

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Ostin joku aika sitten Hellä Mietoinen shampoon ja hoitoaineen, kun oli Citymarketissa 2e/kpl.
Sekottuu muuten helposti, että kumpi on kumpi, kun jotenkin ajattelin että menisi samalla lailla nuo värit, kuin EHS:ssä että sininen olisi shampoo ja valkoinen hoitis, mutta noissa Mietosissa onkin toisinpäin.
No, enivei, pari kertaa olen shampoota kokeillut ja tykkään! Melko samanoloista kuin EHS:n sininen shampoo, pesee hyvin, pesee puhtaaksi, mutta ei takuta ehkä niin helposti kuin EHS.
Hoitoaine vielä avaamatta.
Vastaa Viestiin