iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Mill Creekin rekku on ollut reilun kuukauden käytössä. Hiukset ovat kokeneet kolme värinpoistoa kookosöljyn jälkeen levitettynä ja ovat vajaa bsl-mitassa pisimmillään. Olen käyttänyt hoitoainetta poishuuhdeltavana ja muhituksissa. On oikein hyvää ainetta, jotain kosteuttavaa tosin kaipaa sekaan varsinkin jos muhittelee. Tuoksu on mun nenään banaani, sellainen niin kypsä et pitää äkkiä syödä pois ennen kuin mätänee. Tosi vahvana tulee tuo assosiaatio aina kun laitan tätä hoitista. ;D
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja janniina »

Muhittelin yön yli tuota Mill Creekin rekkua, kastelin siis illalla hiukset, pyyhekuivaus, rekkua päähän, ponnari ja pipo. Nyt aamulla kun pesin hiukset, ei ollenkaan takkuinen tai "karkea", pelkästään sileä hius. Hiukset tuntuivat siis imaisseen rekun itseensä, tarkoittaa varmaan sitä, että näitä yön kestäviä rekkumuhituksia tarvitaan paaaljon lisää.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Mitä, Mill Creekin keratin hoitiksen valmistus on lopetettu! I'm in shock!!
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mill Creekin rekun valmistusta ei ole lopetettu, tuote löytyy edelleen heidän omilta sivuiltaan, mutta iHerb on tainnut lakata myymästä sitä >:( .
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Mikähän järki siinäkin on, tuote oli saanut ylistäviä arvioita heidän sivuilla ja varmaan yksi myydyimmistä tuotteita?! 0_0
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Olen tähän mennessä käyttänyt jätettävänä sebastian potion 9:ää, mutta ostin nyt sen tilalle alba botanican jätettävän kun sitä on kehuttu vuosi vuodelta niin paljon ja lisäksi se on silikoniton. Petyin, ei toimi mun hiuksiin. Kosteisiin hiuksiin laitettuna tekee mukavasti liukkautta, mutta muuten sillä ei ole mitään vaikutusta. Lopputulos on kuivuttuaan aivan sama kuin jos en laittaisi hiuksiin mitään tuotetta pesun jälkeen. Mun hiuksia on aika vaikea saada lähmättyä, mutta kuivaan tukkaan laitettuna tuo lähmää jo pienelläkin annostuksella ja tekee jotenkin hiukset samean tahmeiksi. Ei minkäänlaista silottavaa vaikutusta. Buu.

Koko tuote on mun hiuksiin niin floppi että epäilyttää jo onko inci vaihtunut kun kaikki tätä niin kehuu. Mun viimeinen toivo on kokeilla tuota vielä poishuuhdeltavana. Toivottavasti toimii edes siinä että saan pullon käytettyä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Mä laitan tuota aina ihan märkään tukkaan ja silloin se silottaa ja kosteuttaa parhaiten. Kuivaan tukkaan ei toimi ollenkaan ja kosteaankin vähän huonosti. Nyt talvella varsinkin hiukset on sähköisemmät ilman tätä, mutta laitan silti aina kosteaan tukkaan myös silikonista jätettävää. Kokeile ihmeessä vielä märkään tukkaan ja poishuuhdeltavana, mutta jos ei toimi niin voin ostaa tuon sulta pois :D
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Sama homma, eli melkein märkään tukkaan pitää laittaa, että toimii. Ei ole ollut enää vuosiin käytössä, mutta muistan tuotteen hyvin.

En ole itkään aikaan tilannut iHerbiltä mitään. Giovannin tuotteita tulee välillä kaipailtua, niissä oli paljon hyviä.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Silottavin ja hiuksia selvittävin tapa käyttää Alba Botanican jätettävää on just toi mitä Jewely ja Triina kertoivat, eli levittää sen niin märkiin hiuksiin kuin mahdollista. Heti pesun jälkeen jätettävää hiuksiin ennen minkään laista pyyhekuivausta ja sitten hiusten kuivaus, harjaus tai mikä tahansa muu rutiini. Parhaiten jätettävä selvittää märät hiukset, sen takia toimii pois huuhdetavana hoitiksenakin niin hyvin.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Triina kirjoitti: En ole itkään aikaan tilannut iHerbiltä mitään. Giovannin tuotteita tulee välillä kaipailtua, niissä oli paljon hyviä.
Vähän asian vierestä, mutta LookFantasticiltakin saa Giovannin tuotteita.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Olen siis käyttänyt sitä ihan märkiin hiuksiin, levitettäessä se tuntuu hiuksissa liukkaalta, mutta ei tämä liukkaus sinänsä hyödytä minua mitenkään. Tavallisella hoitoaineella saa saman liukkauden kun kaikkea ei huuhtele pois. Minulla ei ole ongelma selvittää hiuksia märkänä, siihen en mitään erillistä liukkautta tuovaa ainetta tarvitse. Esim. sebastianin jätettävän kanssa hiukset ovat vähemmän pörröiset kuivuessaan ja kuiviin hiuksiin levitettäessä se selkeästi tuo kiiltoa ja silottaa hapsottavia latvoja terveemmän näköisiksi. Tätä samaa ominaisuutta olisin toivonut myös tältä alba botanican jätettävältä. Olen kuitenkin melkoisen varma että poishuuhdeltavana tuo tulee toimimaan. Jos ei niin kaupustelen sitä sitten täällä ;D
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Andalou Naturalsin hiustenhoitotuotteet ovatkin uudistuneet, niin että Argan Sweet Orangen tilalle on tullut Argan oil & Shea. Arviot eivät ole asiakkailta pelkästään kiittäviä, usea on kaipaillut entistä.. minäkin ihastuin niihin, vaikka tuoksu välillä tökkäsi.
Tuskin hankin nyt tuolta mitään vähään aikaan, ellei tule aivan upeaa tarjousta minimipostikuluilla.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Tilasin reilu vuosi sitten Beautiful Curlsin Wavy to Curly -jätettävää hoitista. Alkuun ei päästy ollenkaan yhteisymmärrykseen ja jäi pitkälti käyttämättä. Joulun jälkeen löysimme jälleen toisemme. Aivan loistava jätettävä, joka tekee hiuksista todella helposti selvitettävät. En vaan aluksi ilmeisesti uskaltanut sitä riittävästi. Se ei lähmää tai tee hiuksistani raskaita, vaikka sitä laittaa pyyhekuiviin hiuksiin pesun jälkeen 2-3 ruokalusikallista. Pakko oli tilata lisää, kun pullo lähestyi loppuaan.

Mill Creekin Henna -hoitista olen käyttänyt suoravärinaamioissa. Toimii niissä, kun laittaa sekaan myös kosteuttavaa hoitoainetta. Yksistään käytettynä tekee hiuksista liian karkeat ja sitä kautta takkuiset. Sitäkin oli pakko tilata lisää samassa paketissa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja ellen »

Olen käyttänyt niin paljon Nature's Gaten hennahoitista, että kyllästyin sen tuoksuun. Lisäksi iHerbistä ei enää saanut sitä, kun sarja uudistui. Ostin siis summamutikassa uusia hoitiksia kokeiluun ja olen tykännyt Petal Fresh Hair Rescue Thickening Treatment Conditioner for Oily Hair -hoitiksesta. Tuote on suunnattu oheneville hiuksille ja rasvaiselle päänahalle, mutta vaikka hoitis onkin kevyttä hoitotehoiltaan, niin silti se selvittää hiukset hyvin. Mulle tärkeää on se, että hoitis tekee hiukset kiiltäviksi ja tämä kyllä onnistuu siinä kohdassa. Tuoksu ei ole hirveän hyvä, vaan on todella voimakas, melko partavesimäinen. Hoitis on todella jämäkkää ainetta, jota on jopa vähän hankalaa saada pois pullosta ja hiuksiin levittäessä täytyy olla huolellinen, jos hoitista levittää pyyhekuiviin hiuksiin. Aivan vettä valuviin hiuksiin levitys onkin sitten helpompaa.

Tilasin kokeiluun myös saman sarjan kosteuttavan hoitiksen, Petal Fresh Hair Rescue Thickening Treatment Conditioner for Dry Hair. Se selvittää hiukset hyvin ja hiukset tuntuvat kosteutetuilta, hoitis on selkeästi kosteuttavampi kuin rasvaisille hiuksille tarkoitettu versio. Tuoksu on tässäkin todella voimakas, kukkaisen hajuvesimäinen, joten hajusteherkille en kyllä suosittelisi. Kiiltoa ei tule samalla tavalla kuin tuolla edellä mainitulla hoitiksella, joten kokeilu jäi vain yhteen pulloon.

Giovanni 2chic Frizz Be Gone Conditioner Shea Butter + Sweet Almond Oil on selvittävä hoitoaine, joka tekee hiukset sileiksi ja kosteutetuiksi. Ei valitettavasti anna hiuksilleni kiiltoa, mutta selvittää todella hyvin takkuiset hiukset. Kiva kookosmainen tuoksu, paksu koostumus.

Sukin Hydrating Conditioner Dry and Damaged Hair on todella selvittävä hoitis, joka silottaa hiukset ja tuntuu kosteuttavalta. Hento puuterimainen tuoksu ja paksu koostumus. Iso, edullinen pullo on plussaa. Tämäkään hoitis ei valitettavasti anna hiuksilleni kiiltoa, vaikka muuten olisi niin ihana hoitis.

Nature's Gate Jasmine & Kombucha Conditioner Shine Enhancing on aika samanlainen kuin edesmennyt hennahoitis, vaikka INCI onkin erilainen. Selvittää hyvin, kosteuttaa ja ennen kaikkea antaa hiuksilleni kiiltoa. Ei latista liikaa, vaan jättää hiukset kuohkeiksi. Koostumus on paksu, mutta hoitiksen saa kuitenkin helposti levitettyä hiuksiin. Kiva kukkainen tuoksu.

Piti vielä lisätä, että Mill Creekin rekkua saa taas iHerbistä. Pakkaus uudistui pumppupulloksi, mutta INCI on edelleen sama.
Viimeksi muokannut ellen, 18 Helmi 2019, 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vadelma
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 27 Marras 2009, 13:16

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja vadelma »

Kellään kokemuksia tästä?

https://fi.iherb.com/pr/Original-Sprout ... 8-ml/61731

Alba Botanican jätettävä (luottotuote) alkaa loppua, eikä oo saanu tilattua pitkään aikaan, kun loppu varastosta. Giovannin jätettävä ei toimi yhtään, jättää limaiseksi ja tahmeaksi vaikka kuinka vähän laittaisi. Jotain pitäisi saada Alban tilalle kun tämä vaalennettu tukka ei muuten kestä kunnossa.
vaalennettu long bob
Vastaa Viestiin