Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
baroosi

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja baroosi »

^
sama ongelma mulla ollut joskus, ja itse luulen että se johtui siitä että laitoin liikaa lämpösuojaa tai sitten se johtui lämpösuihkeesta (joka on four reasons heat styler) ja siitä kysymys konkareille:
onko ko lämpösuoja mielestänne hyvä? Aika nahkeaksi tuntuu hiukset jäävän, tai kun rupean kihartamaan (tekniikka ei vielä hallussa ja siitä toinen kysymys myöhemmin ::)) niin tök tök kun pysähtelee välillä...

kampaajani suositteli sellaista vedetöntä seerumia (olisiko ollut goldwell, ei ole nyt tässä se purkki :)) jota suihkastaan suortuvaan ennen kihartamista..no joo, liukuu sitten paremmin mutta tulee siltikin niin sileää jotta, en siis saa kiharoita raudalla aikaiseksi..

suoristusrautani on babyliss jossa keraamiset ja pyöreäreunaiset levyt, tykkään että ei ole käteen hirveän helppo koska levyt on pitkät ja päässä oleva "tila" on niin pieni eli poltan sormeni jos yritän tehdä kiharaa niin että otan myös toisesta päästä edes vähän kiinni. Joten tumpelolle neuvoja ja vinkkejä hyviin pohjatuotteisiin ja kihartamistekniikkaan :), kiitos. En tiedä menikö tämä väärään topaan nyt..
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Reese »

Onko jollain kokemusta GHD:n Platinum-mallista? Joissain arvosteluissa mainitaan, että Platinum on paksumpi kuin esim IV- ja V-mallit, mutta onko sitä sen vuoksi vähemmän kätevä käyttää?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Mistä ihmeestä löytyisi minisuoristusrauta?? Mieluiten ihan kaupasta ostettava eikä netistä tilattavaa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Prismassa oli ainakin Remingtonin minirautoja myynnissä, tosin en tiedä kuinka miniä etsit.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

^ Prisman valikoimaa oon täällä katsonut enkä kyllä huomannut yhtään miniversiota :o Kaikki oli tuota samaa kokoluokkaa nykyisen kanssa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Ihan arvalla googlettelulla heittämällä, rauta jota Helsingissä Prismassa katselin oli Remington S2880. Ehkä! On Tampereen (kurkkasin sun paikkakunnan profiilista :D) prismoista vaan Kalevassa. En ole satavarma oliko juuri tuo.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

^ Aah, no ilmankos en nähnyt tuota kun mun Prismani on Lielahdessa. :D Kiitos kuitenkin! :) Mutta itseasiassa Sokoksella näyttäisi olevan tuota, täytyy siis sieltä käydä katsomassa.
Viimeksi muokannut Jenni., 18 Joulu 2016, 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Aaa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 09:56

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aaa »

Oliko kellään kokemusta GHD:n Platinumista? Tai GHD:n V Goldista, että onko se vielä yhtä hyvä, kuin "aiemmin"?
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Reese »

^Mulla oli Platinum kokeilussa, mutta en tykännyt siitä yhtään. (Oli huonompi jopa kuin mun 10 vuotta vanha GHD IV.) Cloud Ninen sanotaan vastaavan sitä "vanhaa" GHD-laatua parhaiten, joten hankin sellaisen kun palautin Platinumin ja ei ole ollut sen jälkeen valittamista.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Aaa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 09:56

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aaa »

^kiitti kommentista! Mulle on suositeltu sitä GHD:n goldia, joka sekin maksaa älyttömästi, mutta tuo Cloud Nice näyttää olevan vielä kalliimpi  0_0
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Reese »

^Ainakin Lookfantasticissa ovat samaa hintaluokkaa; Cloud Nine Original 139 puntaa ja GHD V Gold 135 puntaa. Itse maksoin aikanaan Beautybaystä tilattuna n. 120 euroa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Aaa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 09:56

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aaa »

Ostin tarjouksesta GHD:n Goldin. Lämpenee ehkä viidessa sekunnissa ja on kyllä muutenkin tosi tehokas. Kiharat pysyy jopa seuraavaan päivään (kuten kampaajan laittamana), toisin kuin vanhalla laitteella, jolla kiharat ei kauaa pysynyt, vaikka miten huolella ja pitkään niitä teki. Tuolla saan hiukset laitettua muutamassa minuutissa hyvännäköiseksi, kun vanhalla meni puoli tuntia, eikä lopputulos edes kestänyt kovin kauaa. Suosittelen siis GHD Goldia  :ts
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Reese kirjoitti: ^Mulla oli Platinum kokeilussa, mutta en tykännyt siitä yhtään. (Oli huonompi jopa kuin mun 10 vuotta vanha GHD IV.) Cloud Ninen sanotaan vastaavan sitä "vanhaa" GHD-laatua parhaiten, joten hankin sellaisen kun palautin Platinumin ja ei ole ollut sen jälkeen valittamista.
Tää on erittäin totta. Platinum on suorastaan surkea verrattuna vanhaan GHD IV:n. Palautukseen menee. Toi platinum ei liu'u hiuksissa yhtään niin hyvin. Epäilykset sen pätevyydestä heräsivät jo siinä kun huomasin että ne levyt on sellaiset glitteriset. Mun vanha GHD IV onneksi toimii vielä, mutta se on osittain liimalla kasassa ja voi tulla tiensä päähän hetkenä minä hyvänsä.

En tiedä minkä raudan jatkossa hankkisi, pähkäilen GHD goldin, cloud ninen ja GHD IV:n välillä. Onko noi uudemmat GHD IV:t samaa laatua kuin ne vanhat vai onko siinä jotain oleellista muutosta?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Aaa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 09:56

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Aaa »

^ mulla ei ole vertailukohtaa noihin muihin. Mutta tiedän, että muutama kampaajakin käyttää tuota GHD Goldia.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Ostin kuukausi takaperin Cloud Nine Touchin, kun Amazonissa oli tarjolla valkoista versiota. Aiemman Cloud Nineni, sen tavallisen version, olin ostanut tammikuussa 2012. Laitteessa ei ollut mitään vikaa, mutta omasta mokastani se särkyi. En voinut kuvitellakaan vaihtavani Cloud Ninea mihinkään, mutta halusin kokeilla tuota Touchia sen edullisemman hinnan ja kausivärin vuoksi. Touchissahan on kaksi eri lämpötilaa, siinä missä tavallisessa on valikoimaa enemmän. Touchin lämpötilat ovat 165 ja 195. Tavallisella Cloud Ninella käytin aina vain 160 tai 190, joten päädyin Touchiin senkin puolesta. Tuo 165 sopii hyvin arkikäyttöön, ja 195 mikäli haluan kestävämpää kiharaa. Tuo Touch kyllä toimii todella hyvin, ihan samaa Cloud Nine-laatua kuin ennenkin. Liukuu loistavasti, tulos jo 165 asteella on todella kiiltävä ja kestävä. Pidän erityisesti Cloud Ninen muotoilusta, joka sopii hyvin myös kihartamiseen. Touch lämpenee todella nopeasti ja pidän myös siitä että paketissa tuli mukana kuljetuskotelo. En voi kuin suositella Cloud Ninea, tavallista sekä Touchia! :l
So it goes.
Vastaa Viestiin