Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Onko teidänkin mielestä Angel-hoitoaineen tuoksu muuttunut? Mä pidin siitä kukkaistuoksusta, nyt raskaampi ja yrttisempi tuoksu ei oikein miellytä. Incistä en tiedä onko pysynyt samana. Voisin tehdä arvioinnin ja jos on erilaisuutta niin naputan incin ylös.
Angel.Mask on muuten miellyttävä silikoninen tehohoito. Siinä on esim baobab-proteiinia joka on nyt uusien testien mukaan hyvää rakennepaikkausta hiuksille, kuten kvinoakin. Ehkä uskallan vielä kokeilla tilata suoraan baobab-proteiinia ulkomailta kotiin, olisi kiva kokeilla..
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Reese »

Missä Kevin Murphy -shampoossa/-hoitoaineessa on sellainen sitruunamarenkinen tuoksu? Kampaajalla kerran käytettiin tuota ja jäi silloin katsomatta mikä tuote se oli. Nopea googletus tuotti tulokseksi vain suihkeita ja naamioita.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Angel.Wash? Mulle käytettiin tuota shampoota kampaajalla ja ihastuin tuoksuun niin että ostin pullon kotiin ihan kampaamohintaan, ja olen tykännyt shampoosta kyllä muutenkin, tuuheuttava mutta hellävarainen.
1c F ii
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja princess »

Mistä tilaatte tätä merkkiä nykyään? En löydä millään semmosta verkkokauppaa, josta kannattas tilata :(
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Vastaa Viestiin