Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Ostin suomessa ollessa Cutrin Chooz Super Strong Quick Dry-Control lakan ja tää on kyllä osoittatunut erittäin hyväksi ostokseksi. Mun hennot hiukset ei korppuunnu yhtään ja vaikka kiinne on todella hienojakoista se pitää kuin tauta hollannin kuumankosteassa ilmastossa. Mulla on paljon "vauvahiusta" ja lyhyttä kasvavaa kerrostoa, tämä pitää ne kurissa ilman korppuuntumista. Nukahdin hiukset nutturalla ja aamulla edelleen oli kampaus kuosissa, haha. Huomaamaton, mutta toimiva!
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja elly »

Ostin Klippoteket Maximum XX Stong -hiuslakan vain kätevän pikkupullon vuoksi, mutta ihastuin tähän täysin! :) Käytin lakkaa paljon, eli suihkutin kiharat aivan korpuksi. Annoin lakan kuivua rauhassa ja haroin hiukset auki, minkä jälkeen yllätyksenä kaikki korppumaisuus ja lakan tunne oli kadonnut hiuksista ja jäljellä oli todella kaunis kiilto ja jäntevä pito. Kiharat pysyivät moitteettomana vielä seuraavankin päivän raskaissa hiuksissani. Mun hätäostokseni osoittautui juuri täydelliseksi tuotteeksi mun hiuksilleni! :)
Sugarfree
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 204
Liittynyt: 21 Tammi 2008, 14:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sugarfree »

Olisi haussa hienojakoinen, kuiva hiuslakka, joka ei tee kiiltoa tai märkyyttä. Rasvoittuvalle liukkaalle tukalle irtohiusten kiinnittämiseen. Luxplussasta aattelin tilata niin saa olla kalliimpikin merkki.
Vastaa Viestiin