Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Triina »

Iho tykkää kesästä kuin hullu puurosta, mutta tukka ei sitten todellakaan  >:( Mulla on lyhyt, ohut, helposti vaurioituva luonnonkihara, joka tässä mitassa pysyy kuitenkin yleensä vielä siivona. Nyt tämä on niin pörröistä ja karheaa söhröä etenkin sivuilta, että näytän lähinnä kiinanpalatsikoiralta. Kaikki kuumakäsittelyt vaurioittavat hiusta suhteessa varsin paljon, mutta ilman ei voi auki pitää ja kuivashampoo-lakka-kerros rasittaa entisestään.

Oiskohan Olaplexistä mitään iloa tällaiseen hattaraan?
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Ei se Olaplex ainakaan hirveästi maksa kokeilla jos tilaa kotiin Ebaystä. Muistaakseni esim. samplet 10ml ykköstä ja 20ml kakkosta oli jotain 12e kun tilasin siskolle kertakäsittelyyn ja sinun hiuksiin taitaisi riittää kahteen kertaan. Noita samplesettejä on monen kokoisia.

Vaikka tässä:
http://m.ebay.co.uk/itm/OLAPLEX-No-1-10 ... nav=SEARCH
Viimeksi muokannut Memmuuh, 12 Heinä 2016, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Tuntuu, että hyvin monella on nykyisin paksu tukka. Nöen usein kadehdittavan paksuja lettejä. Itselläni on ohut lirutukka, johon ei paksua lettiä saa unessakaan. Syön lisäravinteitakin osaksi sen takia, että tukka tuuhenisi. Taitaa olla turha toivo  :(.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja enna »

^Mun parilla kaverilla on aika ohut tukka, ja voi että miten helppo ja nopea se on muotoilla! Itselläni ajattelen olevan keskipaksu tukka, ei tätä jaksa eikä ehdi laittaa yhtä paljon/usein. Pituuttakin on lähemmäs mid-backiin, eli jos kiharoita kaipaa, niin siihen saakin sitten käyttää aikaa.

Puolensa siis kaikella, helpoimmalla pääsee jos hyväksyy oman tilanteen ja opettelee vaikka ottamaan siitä omastaan kaiken irti :) Mäkin olen lopettanut haaveilun vielä paksummasta ponnarinympäryksestä ja olen tyytyväisempi tukkaan.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Joo ja menee esim. vähemmän hoitoainettakin. ;D

T. Lirutukka ::)
3b F ii
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^On tässä se hyvä puoli, että tämä kuivaa todella nopeasti. Muotoilutuotteilla saa vähän tuuheamman tukan, mutta en jaksa aina läträtä niillä. Kun olen kotona, niin en laita hiuksia mitenkään. Treffeille ja jumppaan mennessä laitan, jos siltä tuntuu.

Katsoin juuri valokuvaa n. 15 vuoden takaa, eikä tämänhetkinen tilanne taida juuri poiketa siitä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Manna »

enna kirjoitti: Puolensa siis kaikella, helpoimmalla pääsee jos hyväksyy oman tilanteen ja opettelee vaikka ottamaan siitä omastaan kaiken irti :) Mäkin olen lopettanut haaveilun vielä paksummasta ponnarinympäryksestä ja olen tyytyväisempi tukkaan.
Mä olen samoilla linjoilla, jokaisessa on omat hyvät puolensa. Kun itsellä on tosi tuuheat hiukset niin kyllä sitä monesti toivoo, että ne olisi  helpompi laittaa ja kesällä kuumalla ilmalla sellainen lämmittävä matto selässä on karmea tunne ;)

Ohuemmista hiuksista saa tuuheamman näköiset värjäämällä, värjääminen paksuntaa hiuksen. Käsittääkseni millään lisäravinteella ei ole mahdollista muuttaa hiuksen luontaista "koostumusta", korjatkaa jos olen väärässä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^En halua värjäyskierteeseen ja välttelen hiusvärejä kemikaalien vuoksi. Ei tämä tukka koko aikaa ärsytä, mutta miten niin monilla onkin paksut hiukset. Huonona päivänä voi harmittaa, mutta muuten tulen tukkani kanssa ihan hyvin toimeen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Mir »

Lirutukka ärsyttää täällä myös! Kuivashampoo toimii kyllä hyvin mun päähäni ja antaa pienelläkin määrällä tuuheuttavan vaikutuksen. Tällä hetkellä on käytössä itse asiassa hiuspuuteriksi nimetty tuote Four Reasonilta.

Lisäksi haluan valittaa takaraivolla olevasta "kaljusta" kohdasta, joka on ilmeisesti joku hiuskierre, jossa hiukset kasvavat ikäänkuin jakaukselle oudosti ja eivät tosiaan asetu siitä suoraan. Näyttää siis pieneltä kaljulta kun iho paistaa läpi täysin randomissa kohtaa.  ::)
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Lila »

Perhana, että piti mennä suoravärien kanssa taas pelleilemään. Joo, olihan siinä pituudessa vähän turhaa lämpöä - ja joo, eihän nuo kestovärit meinaa millään pysyä... ...mutta mieluummin haalea ja liian kultainen maantie kuin tämänhetikinen epämääräinen väripläjäys.


Muutama päivä pikkumyynutturaa, muutama hoitoainemuhitus ja pesu, sitten taas maantieväriä kestona päälle. Toivottavasti tasoittuu...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja wilma »

Sadekelit pörröönnyttää tukkaa ihan valtavasti. Ärsyttävää. Märkä nuttura on myös muotouttaa hiukset ihan kummallisiksi, mutta kun aukikaan ei voi pitää.
helka

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja helka »

Hormonaalisten muutosten takia hiukset on nykyään pestävä joka toinen päivä kuin aiemmin riitti joka neljäs päivä. Samaisten hormonaalisten muutosten ja pitkään jatkuneen älyttömän stressin seurauksena hiuksia myös lähtee tosi paljon ja tukka on selvästi ohentunut. Kampaaja sanoi, että uutta hiusta on kasvamassa paljon, mutta aika kauan kestää, että BSL-mittainen tukka palautuu normaaliksi.&nbsp; :(
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Eilen leikattu otsis korostaa mun tummentunutta hiusta. Tähän asti oon aina tosi paljon tykännyt omasta väristäni mutta nyt siitä tuntuu kadonneen sävykkyys ja eloisuus. Myös ohimohiusten ohuus paistaa nyt silmään.

Tämän kun yhdistää siihen että täytin viikko sitten 40 niin se ois identiteettikriisin paikka...
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Pitäs leikata kuivia latvoja ihan reippaasti, tuntuu et ne on semmoiset ettei mikään määrä öljyä tai hoitoainetta enää tee mitään. Mut en saa leikattua itse ainakaan siististi ja kavereihin pitäis pitää etäisyyttä. Mööh.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Bad Hair Day - Virallinen valitusketju

Viesti Kirjoittaja elly »

Mun hiukset on ehkä saavuttaneet sen pisteen, että ne on liian pitkät. Näin itsestäni otettuja kuvia ja mun hiukset vaan roikkuu ja latvatkin on jotenkin typerän "suoraan leikatun näköiset". En tiedä yhtään miten näin pitkiin hiuksiin lähtisi hakemaan jotain mallia. Laitettunahan näistä saa todella näyttävät ja pidän siitä, mutta arkena ei ole kyllä aikaa sellaiseen...
Vastaa Viestiin