Menee nyt vähän inttämiseksi, mutta itsehän suosittelin yksinkertaisuuden vuoksi Flow'n paloja tuossa ylempänä, joista ainakin kaikki ne, joita itse olen kokeillut, sisältää öljyjä. Tietysti maailma on täynnä erilaisia tuotteita ja takkutukankin voi hoitaa tai olla hoitamatta / saada aikaan monin eri menetelmin... Jos hiustenhoito ja kosmetiikka ei ole harrastuksena, niin ainesosalistojen tutkiminen ei välttämättä kiinnosta, ja siksi voi olla helpompaa ottaa vinkki jostain tietystä, nimetystä tuotteesta. ;)
Muistan kokeilleeni Marseille-saippuaa omiin rastoihini noin kymmenen vuotta sitten, kun näistä palashampoista en vielä tiennyt, mutta kokeilu jäi lyhyeksi, koska lopputulos ei ollut hyvä. Muistaakseni oli liian pesevää (itselleni).
Edit. En viitsi enää uutta viestiä takkuaiheen ohi laittaa; shampoopalaketjusta ja muista vastaavista varmaan tarkempaa tuotetietoa etsivät löytävät infoa, tässä ketjussa itse otin kantaa rasta-asiaan. Puoli elämää aikuisena takkutukkana ja samalla hiustenhoitohörhönä on kerryttänyt sellaista kokeilun kautta löytynyttä tietoa, mikä toimii millaisessakin tilanteessa (ja joskus; millaisen veden kanssa). Omasta puolestani siis vinkkasin kysyjälle, että luonnonkiharan tukan saa melko hyvin pysyvään takkuun ainakin Flow'n paloilla. Mikäli taas pyrkii pysymään takuttomana, en kyseisiä tuotteita voi suositella lainkaan, mutta se aihe kuuluukin sitten mielestäni tuonne shampoopalakeskustelun puolelle.