Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Maii*
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 23:41

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Etsiskelen hyvää kampaajaa Kotkasta. Erityisesti kaipailisin taitavaa leikkaajaa, joka saisi lyhyen polkan pidettyä kuosissa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Olisiko kellään suositella Kuopiosta hyvää ja edullista kampaamoa? Ei tarvitse olla ihan keskustassa. Pyörämatkan päässä keskustastakin on ihan ok.  :)
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Rue kirjoitti: Osaisikohan kukaan suositella kampaajaa Lappeenrannasta? Tänne vasta muuttaneena mulla ei ole hajuakaan siitä, kenen puoleen kannattaisi kääntyä hiusasioissa. Kampaajan tulisi olla ainakin rohkea ja kykeneväinen ehdottelemaan omia visioitaan asiakkaalle. Tekninen taitavuus erityisesti lyhyitä hiuksia leikatessa olisi myös hyvin suositeltava ominaisuus.
Mullekkin saa suositella! Aika monet täällä tuntuu käyvän Sariannassa ja HS-salongissa, mut itselläni ei ole kokemusta.
Maii*
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 23:41

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Mordred kirjoitti:
Rue kirjoitti: Osaisikohan kukaan suositella kampaajaa Lappeenrannasta? Tänne vasta muuttaneena mulla ei ole hajuakaan siitä, kenen puoleen kannattaisi kääntyä hiusasioissa. Kampaajan tulisi olla ainakin rohkea ja kykeneväinen ehdottelemaan omia visioitaan asiakkaalle. Tekninen taitavuus erityisesti lyhyitä hiuksia leikatessa olisi myös hyvin suositeltava ominaisuus.
Mullekkin saa suositella! Aika monet täällä tuntuu käyvän Sariannassa ja HS-salongissa, mut itselläni ei ole kokemusta.
Omia tuttujani käy Lappeenrannassa Pääasiassa, jolla taitaa nykyisin olla useampikin liike. Siitä sitten, kuka siellä on hyvä, minulla ei ole mitään käsitystä.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mä kaipailisin vinkkejä hyvistä kampaamoista Pietarsaaresta tai lähistöltä. Kokkolan kampaamoista tätä ketjua lueskeltuani löysinkin jotain, mutta viesti oli pari vuotta vanha niin että josko joku ajan tasalla oleva voisi vinkata mulle joitain kokeilemisen arvoisia mestoja.
Haeskelisin lähinnä jotain sellaista paikkaa jossa osattaisiin soveltaa tukkaani jotain todella räväkkääkin jos niikseen tulee. :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Huhuu Hämeenlinna! Sain kampaajan kollegalta suosituksen hääkampauksen tekoon paikasta nimeltä Fenix. Onko tällaista kampaamoa enää siellä? Nettisivuja en löydä ja googlekin antaa vähän ristiriitaisia tietoja.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Hei kaikki! Etsiskelen hyvää kampaajaa Hämeenlinnasta, osaisiko joku suositella? :)
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Pakko kehua yhtä Vaasassa sijaitsevaa kampaamoa. Kävin nyt ensimmäisen kerran Hair Duossa ja kampaajana toiminut Ninni osasi leikata ja värjätä hiukseni todella kivasti. Olen kasvattanut tässä omaa väriä takaisin ja hän ymmärsi hyvin ideani, että en halua värjätä enää kokopäätä vaan tehtiin liukuvärjäys, joka näyttää todella kauniilta ja luonnolliselta. Ninnin leikkaama malli myös toimii tällaisella henkilöllä, joka ei jaksaa käyttää hiusten väkertämiseen mahdottomia aikoja. Hinnaltaan kampaamo oli sellaista keskitasoa. Suosittelen vaasalaisille juureksille. :)
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Choko »

Mä olen käynyt Vaasassa aika monessa kampaamossa (en koskaan Hair Duossa ;)) ja parhaaksi olen todennut Trendyn ja siellä Marian!  :) Se kuuntelee asiakasta ja tekee työnsä taitavasti ja asiakkaan toiveiden mukaisesti!  :ts
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Etsin kampaamoa Turusta. En ole käynyt kampaajalla herra ties milloin viimeksi. Tänään katselin latvoja ja kyllä ne on aika kauheassa kunnossa. Mietin, että olisikohan terapeuttista ja voimauttavaa pätkäistä tää reuhka ihan kunnolla lyhyemmäksi. Kesätukka. En enää aio napsia noita omilla keittiösaksilla, haluan että ammattilainen tekee sen oikeilla välineillä. Budjettini on opiskelijan budjetti, mutta mielummin menen hyvälle kuin halvalle. Ja tosiaan tarkoituksena vain saksia. En halua kerrostuksia tms, vaan vähän rikotun lyhennetyn mitan. Olisi kiva jos kampaaja vähän osaisi katsoa millainen malli ja pituus näille kasvoille sopisi. Kiinni tää pitäisi vielä saada.

Myös jos juureskampaajia sattuu olemaan niin aina parempi ja luotettavampi. ;)
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Kannattaa tsekata "Hyviä kampaajia - Turku" -ketju&nbsp; :)
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Kauris »

8((((( Joko olen sokea tai sitten haussa oli bugi. Tod näk minä olen sokea.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja elly »

Onko Vaasalaisista kampaamoista uusia kokemuksia?
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja elly »

Olisiko kokemuksia Pietarsaaren kampaamoista? Tarvisin juhlakampaukselle tekijää.
Vastaa Viestiin