Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja enna »

^Mulla sama! Itse käytän vesiliukoista silmämeikkiä ja puhdistan sen yleensä öljyn avulla, mutta nyt mulla on myös tuota Lumenen silmämeikinpoistoainetta jota käytän juuri Memmuuhin kuvailemalla tavalla. En hirveästi tykkää vanulapuista ainakaan silmänympärysalueella.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minä käytän Yves Rocherin vedenkestävälle meikille tarkoitettu (se öljyisempi ravistettava) ja vanulappua  ;D En hankaa, vaan laitan sitä ainetta vanulappuun ja painan sen silmään. Annan sen olla vähän aikaa ja pyyhkäisen. Näin olen saanut suurimman osan pois ja loput tippuu suihkussa, kun pesen kasvoputsarilla naaman.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 28 Joulu 2015, 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Mä taas nimenomaan tykkään mielummin silmämeikit poistaa vanulapulla, koska vedellä huuhdellessa mua alkaa sattua silmiin.  ;D Toki muuten pesen koko naaman vedellä ja puhdistusaineella, mutta silmiin en halua ylimääräistä vettä, koska tuntuu että se kuivattaa lisää jo valmiiksi kuivia silmiä..
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Mie pesen naaman ensin ja samalla sivelen ripsiä jotta maskara irtoaa. Pesun jälkeen pyyhin loput hankaamatta vanulapulla johon olen laittanut öljyä. Tällä hetkellä käytössä rypäleensiemenöljy ? Tuli katkos että olihan se tuota  :D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Jos käytän meikkiä, niin minulla on yleensä vedenkestävä ripsiväri ja rajaus. Yleensä levitän ensin öljyä käsillä ripsiin ja ripsirajaan. Sitten hieron ja painelen varovasti ripsiä öljyn kanssa ja lopuksi pesen puhdistusgeelillä tai emulsiolla. Saatan pyyhkiä liiat öljyt ensin vessapaperilla. Joskus käytän Dermosilin ripsiväriä, eikä sitä tarvitse poistaa öljyllä, vaan se lähtee samalla kuin muukin meikki. Toisinaan käytän myös erillistä silmämeikinpoistoainetta, jota laitan vanulappuun ja painelen sitä ripsien ylä- ja alapuolelta. Öljystä tykkään kuitenkin enemmän, koska meikki lähtee helpommin pois.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tämä ei ole juurikasvun innostus (ainakaan toivottavasti!), mutta näitä kynsiä en todellakaan ymmärrä yhtään  0_0 Ihan järkyttävän rumat!

https://www.stara.fi/2016/05/08/karmiva-kauneusvillitys-pitkat-tekokynnet-varpaisiin/
ainokainen

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Tosi ällöt, ja varmasti epähygieenisetkin! (Puhumattakaan siitä, että eihän noiden kanssa voi edes käyttää mitään tavallisia kenkiä.)
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Ihan karmeita 0_0 Niin epäkäytännöllisen näköset. Toivottavasti en ikinä tulenäkemään tollasia kenelläkään livenä :T
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Ääääää  0_0 kammoan pitkiä kynsiä muutenkin, mutta tämä on jo ajatuksena niin karmiva että sisuskalut muljahti.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja wilma »

rhoda kirjoitti: Ääääää  0_0 kammoan pitkiä kynsiä muutenkin, mutta tämä on jo ajatuksena niin karmiva että sisuskalut muljahti.
Sama! Hyi olkoon. Toivottavasti ei tule tosiaankaan vastaan tuollaisia. Mua puistattaa ihan käsienkin kynnet jos ne on tosi pitkät.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Sama juttu, mä en myöskään pidä tosi pitkistä kynsistä edes käsissä. Varpaiden pitkät kynnet on jotain ihan karmeaa!  0_0
En muuten tykkään myöskään teräviksi muotoilluista kynsistä, ne on musta jotenkin ahdistavat ja muistuttavat lähinnä eläinten kynsiä.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin