Satiinityynyliina?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Pehmeä, sileäpintainen. Hellä iholle sekä hiuksille. Pää kuitenkin painaa tyynyä vasten 8 tuntia yössä :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla on ollut noita jyskin puuvillasatiinisia vuodevaatteita ja ovat tosi ihania. Ja tyynyliinat tosiaan jotain 7-8 euron luokkaa.

Sitten mulla on pari finlaysonin puuvillasatiinisettiä ja toinen niistä on niin karkea etten ole voinut tyynyliinoja
edes käyttää. Jopa mies huomasi asian vaikkei ole mikään herkkäihoinen.

Eli aina ei hintakaan kerro koko totuutta  :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

No, ihan totta. Olen huomannut saman Finlaysonista, ikävä kyllä :( Mulla on paljon Finskun pussarisettejä ja 5-8 vuotta vanhat puuvillasatiiniset on pehmeitä ja kiiltäväpintaisia, uudet on kovia, karheita ja tuntuu kuin tärkätyiltä. Eivätkä pehmene pestessä.


Mä taidankin siirtyä kokonaan Annoon, ostin pussilakanasetit ja se oli ihan uber pehmeä  ;D
Nunna

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Nunna »

Mulla on ollu testissä erilaisia tyynyliinoja ja semmonen liukas silkkinen on ollu ihan paras. Mulla on ollut siis niskassa sekä hiusten päälaella takana semmonen karhee kohta, joka menee aina takkuun ja valehtelematta joskus rastalle. :3 Nukun selälläni ja pyörin ihan sairaasti, ja jossain vaiheessa puuvillaisella tyynyliinalla nukkuessani hiukseni hinkkaantui ihan katki takaa. Pidän paljon yläponnareita, ja huomasin sen selvästi lyhyistä katkenneista tupoista jotka ei ylttänyt ponnariin. Olinsamoihin aikoihin "valaistunut" ja alkanut nukkumaan hiukset kiinni, isolla ylänutturalla, joka oli tietysti hinkuttanut hiuksia sieltä niskasta.. Nyt olen myös repässyt, ja ostanut semmosen silkkisen yömyssyn jossa on ruusukuviointi  :l Se on niin ihanan ruma, mies ei tykkää.. Mutta sullon siis vapaana olevat hiukseni sinne ja on kyllä ollut aamulla hiukset siloiset. Vähän on kokeilussa vielä, koska en tiä tekeekö päänahalle kauheen hyvää muhia myssyssä, se jääköön nähtäväksi.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Saanko kysyä, mistä ostit silkkisen yömyssyn? :) Olen miettinyt jotain samantapaista. Huivit ei oikein tuppaa pysymään mun päässä, ne löytyy yleensä lattialta, mun pepun alta tai siipan pallien ympäriltä aamulla  ;D
Nunna

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Nunna »

Kalevalatar kirjoitti: Saanko kysyä, mistä ostit silkkisen yömyssyn? :) Olen miettinyt jotain samantapaista. Huivit ei oikein tuppaa pysymään mun päässä, ne löytyy yleensä lattialta, mun pepun alta tai siipan pallien ympäriltä aamulla  ;D
Tilasin sen eBaystä se on tämä: http://www.ebay.com/itm/New-100-pure-si ... 1991485070
Just hyvän kokonen ja suihkumyssyn muotoinen ja nyt on sit helppo tehdä samanlaisia vaikka itte (oon siis kyllä todellä käsi näissä asioissa..)
En ees valehtele, mutta kun toi tuli postissa niin suorastaan hykertelin sovittaessani tota  ;D Onhan se ehkä vähän tommonen intohimontappaja, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Satiinityynyliina?

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Mun oli pakko tilata myös tuollainen! Otin samalta myyjältä sellaisen oikein värikkään ja kuviollisen :D Kauanko kesti että tuli? Oon pitkään halunnut testata yömyssyä mutta enpä ollut vielä ebaysta hoksannut katsoa, kiitos vinkistä siis :)

Jatkoa: Mun myssy tuli tällä viikolla ja viime yön nukuin se päässä. Pysyi hyvin koko yön vaikka pyörin aina jonkin verran ja hiukset pysyi sen sisällä. Nyt aamulla hiukset oli myssyn jäljiltä sileämmät kuin illalla muttei kuitenkaan yhtään painuneet tai littanat, ihan "normaalit". Eikä kuminauhasta jäänyt mitään painaumaa, pidin kuminauhan hiusrajan tuntumassa. Ei yhtään huono vaihtoehto yökampauksille! Vaikka onhan toi siis ruma  ;D
Viimeksi muokannut Jewely, 17 Huhti 2016, 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin