iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Mill Creekin hennahoitis ja keratiinihoitis ovat hyviä. Ne jämäköittävät hiusta mukavasti, varsinkin jos muhittelee muutaman minuutin (puhumattakaan puolesta tunnista). Joskus ne saattavat hieman kuivattaa latvoja, mutta itsellä auttaa siihen se, että miksaan sekaan lorauksen esim. EHS omena-vehnänalkoöljy -hoitoainetta. Ne toimii yhdessä erinomaisesti. Lopputulos: vahva, jämäkkä hius, mutta myös juuri sopivan sileä ja pehmeä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
saila
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Touko 2010, 14:35

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja saila »

okei, vahvistusta hiukseni kyllä kaipaisi mutta myös latvat erityisesti kosteutta. harmikseni ostin bwc:n jätettävän hoitiksen, mikä ei kyllä kosteuta yhtään  ::) huomasin, että hamppuhoitiksen pullokin oli muuttunut, onko joku kokeillut tuota "uutta", onko edelleen suht samaa tavaraa vai muuttunut paljonkin?

entä kumpi hennahoitis ois sitten parempaa, tuo NG:n vai Mill creekin? ;)
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

^^ Mullakin on bwc:n jätettävä. Unohdin omistavani koko hoitoaineen, kun on hiuksille liian kevyttä hoitotehoiltaan. En huomannut mitään eroa latvoissa verrattuna siihen, etten laittaisi yhtään mitään jätettävää vaikka reilulla kädellä annostelin. Toimii muhittelu- ja co-sekoituksissa sentään hyvin.  :)

Jätettävänä pidän huomattavasti enemmän knot today -hoitiksesta, jonka tuon tilalle ostin. Vähän kallista tuo on iherbin hintatasoon nähden, mutta myös toiminut käytössäni paremmin kuin mikään muu. Nyt on tullut testattua hiusten aukipitämistä, saa vaivalla kasvatettu talviturkki lämmittää kun on kylmä. ;D Takuttuminen on taas hallittavissa mittasuhteissa, kun olen malttanut käyttää sekä poishuuhdeltavaa (everyday coconut) että tätä jätettävää joka pesussa. Rastoittumista ei ole tapahtunut otollisissakaan olosuhteissa, ja kiinnipitäessä takkuja ei enää tule. :ts
Viimeksi muokannut korkkiruuvi, 03 Tammi 2016, 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maxine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Loka 2010, 21:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja maxine »

saila kirjoitti: okei, vahvistusta hiukseni kyllä kaipaisi mutta myös latvat erityisesti kosteutta. harmikseni ostin bwc:n jätettävän hoitiksen, mikä ei kyllä kosteuta yhtään  ::) huomasin, että hamppuhoitiksen pullokin oli muuttunut, onko joku kokeillut tuota "uutta", onko edelleen suht samaa tavaraa vai muuttunut paljonkin?

entä kumpi hennahoitis ois sitten parempaa, tuo NG:n vai Mill creekin? ;)
Mä olen kokeillut molempia hennahoitiksia ja mun makuun NG oli parempi. MC:n hennahoitis toi hiuksiin kyllä kiiltoa ja jämäkkyyttä mutta ei ollut lainkaan hoitava/siloittava hiuksilleni. Hiukset jäivät sen jäljiltä aina liian kuivan tuntuisiksi. NG hoitis kiillottaa, jämäköittää ja siloittaa. Haluaisin kokeilla vielä Jason Natural sarjan hennahoitista, koska sarjan shampoo oli tosi hyvä.
saila
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Touko 2010, 14:35

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja saila »

pesin eilen ekaa kertaa NG:n hennahoitiksella ja heti pesun jälkeen märkänä jo tuntui että hiuksista tulee sileät ja helposti kammattavat. kyllä tää ehkä on pikkusen parempaa kun hamppuhoitis. ainakin ekan pesun jälkeen jäi hyvä fiilis  :D
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Ei tullu hamppu hoitiksesta suosikkia. Vielä on vähän pullonpohjalla, mut kävin taas ostamassa Timotein hoitsikan Prismasta ja kyllä on hiukset paljon hoidetumman tuntuset :-* Täytyy joku kerta testata toi henna versio. Miulla oli se joskus, mut en muista enää oliko hyvä hiuksiin.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Nyt on otettu käyttöön Everyday Coconut Ultra Hydrating Conditioner Coconut & Lime. Tuoksu ei kauheasti eroa Coconut-hoitiksesta, kyllä siinä jotain limeyttä erottuu (no onhan nimessä se kookoskin). Jossain määrin kosteuttavampaa tämä oli, hiukset pehmenivät jo huudellessa ja kauheita takkuja ei ollut kun aloin kosteisiin levittää jätettävää. Pumppupullosta tykkään tässäkin, ei tartte rutistella ja puristella tuubista kunnes sieltä pursuaa liikaa tai kaivella purkista. Mun hiukset kaipaa selvästi niin poishuuhdeltavaa kuin jätettävää hoitista pesun jäljiltä, nyt ei kovin pian tartte ostaa uutta poishuuhdeltavaa...
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Tänään tuli iHerbin paketti, jossa oli mm. Alaffian Everyday Shea Passion fruit -hoitoainetta vajaan litran pänikkä. Testasin co-pesussa saman tien ja ainakin näin heti pesunn jälkeen hiukset tuntuu puhtailta, ilmavilta ja pehmeiltä.
Tuntuu pesevän aika samalla tavalla kuin Everyday coconut, josta tykkäsin lukuunottamatta sen tuoksua. (Inhoan kookosta)

Passion fruit ei tuoksu lainkaan passionhedelmälle, mutta tuoksu on kuitenkin ihan kiva. Vähän niinkuin joku kirpeä marjalimsa tai marjakarkki. Vähän ehkä jopa äklömakea, eikä varmasti miellytä kaikkia, mutta musta ihan kiva. Ei liian voimakas.

Tykkään. Varsinkin jos tuoksu ei jää tukkaan kuivumisen jälkeen, niin jää vakiokäyttöön.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mä odottelen innoissani iHerbistä Nature's Gaten Chamomile shampoota ja hoitista. Shampoota oon ennenkin testannut, mut hoitis on uus tuttavuus. Sain ystävältä testiin tuon shampoon uudistettua versiota ja se oli vaan niin hyvä, että pitihän se itsellenikin tilata! Vaahtosi hyvin, tuoksu jotenkin todella ihana, eka tuntuu vahvalta, muttei olekaan, ei jää häiritsemään (en silti migreenissä käyttäis), pesee sopivasti ja tuo kiiltoa hiuksiin kivasti. Varsinkin, kun alkaa oma väri olla leuassa asti, niin toimii paremmin kuin joskus ennen.

En olekaan pitkään aikaan käyttänyt iHerbin hiusjuttuja, niin siksikin kivaa :) Monivuotinen suosikkini on tietenkin Alba Botanican Leave-in Conditoner ja siitä en luovu! Jossain välissä pitää testata pitkästä aikaa Giovannin jätettävä kans. Monet sarjat taas iHerbissa kiinnostaa, kun luomuhius jo niin pitkällä! Esim. Jason Naturals, Mill Creek, Giovannin muutkin tuotteet kuin vaan jätettävä ja kosteuttava hoitis.

Joskus ajattelin testata muitaki Nature's Gaten vaihtoehtoja, mutta selaillessani jäin pohtimaan oliko se niiden Aloe vera-sarja, joka tuoksui semmoiselta tuttifruttikarkilta? Siitä tuli paha olo ja päänsärky. Tietäis sitten välttää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Gekko »

^ Mulla on tuota Aloe vera -hoitsikkaa parhaillaan käytössä ja sen tuoksusta tulee itselleni mieleen jokin lapsuudesta tuttu makea hedelmäpurkka, joten voisin kuvitella että samasta tuoksusta on kyse.

Ihan jees hoitis kyllä (voisin nyt samalla tuotetta kommentoida kun ketjuun eksyin), selvittää oman tukkani ihan hyvin, mutta ei mitenkään erityistä. Joinakin päivinä tuoksua ei oikein tahdo kestää, joskus se on musta taas jännästi ihan kiva.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Coconut & Lime on testattu CO-pesussakin, ja hyvin pesi. Nyt tuoksui mielestäni selvästi limelle eikä juurikaan kookokselle. ::) Olen tosi tyytyväinen koska Coconut-hoitis alkoi tökkiä kookostuoksunsa vuoksi, limen tuoksusta tykkään ja mielestäni paremman tuoksuinen hoitis on myös selvästi hoitavampikin.

Olen myös Passion Fruitin lisännyt koriini useita kertoja mut en oo vielä edennyt ostoksiin asti. Jos tuoksu on marjakarkkinen/limsainen, niin vois alkaa tökkiä. Tekis enemmän mieli ostaa toinen Coconut & Lime varastoon, ihana limen tuoksu joka ei oo liian voimakas ja muutenkin hyvä hoitis. Jättipönikkä tuskin ihan hetkessä kuluu, mut jos joku tarjous tulee niin... ;)
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja elly »

Mill Creek Keratin Conditioner on mun uusi suosikki! :) Tuote meinasi jäädä kokeilematta kummallisen hajun vuoksi, mutta se ei onneksi jää hiuksiin. Mun tukka ei oo ollut näin kiiltävä, sileä ja takuton pitkään aikaan, joten tämä pelittää hiusteni kanssa täydellisesti yhteen.

Tuon onnistuneen ostoksen ja tämän keskustelun myötä kiinnostuin pitkästä aikaa iHerbin tuotteista. Seuraavaksi loppuu shampoo ja CO-hoitis, joten esimerkiksi Chaosin suosittelemat Nature's Gaten Chamomile -shampoo ja hoitsikka voisivat olla seuraava ostokset. Jätettävällekin olisi tarvetta, mutta taidan jatkaa Alba Botanican linjalla edelleen. :)
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Aivina »

korkkiruuvi kirjoitti: Olen myös Passion Fruitin lisännyt koriini useita kertoja mut en oo vielä edennyt ostoksiin asti. Jos tuoksu on marjakarkkinen/limsainen, niin vois alkaa tökkiä. Tekis enemmän mieli ostaa toinen Coconut & Lime varastoon, ihana limen tuoksu joka ei oo liian voimakas ja muutenkin hyvä hoitis. Jättipönikkä tuskin ihan hetkessä kuluu, mut jos joku tarjous tulee niin... ;)
Kyllä mullakin väliin vähän tökkii tuon Passion fruitin tuoksu. Se on kuitenkin ehkä vähän voimakkaampi kuin kookoshoitoaineen kookostuoksu ja se tuoksuu vähän vielä tukassakin.
Mun melkein lantiomittaisen tukan co-pesussa tuo jättipönikkäkin kuluu aika nopeaan, kun hoitoainetta menee kerralla hyvinkin desi. Koitan välillä vähän säästellä ja laittaa pituuksiin jotain muuta hoitoainetta, mitä nyt sattuu olemaan hyllyssä, niin ei tarvitsisi niin usein olla tilaamassa iHerbistä. Mutta toisaalta onhan noita ihan kiva testailla. Seuraavaksi otan kyllä jonkun muun kuin Passion fruitin. Jos olis vaikka joku miedomman tuoksuinen. Kuulisin mieluusti kokemuksia, jos jollain on?
karpalo

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Kokeilin ekaa kertaa Desert Essencen Coconut -hoitoainetta ja hiukset on pehmeät, mutta rakennetta jäi kuitenkin kivasti. Hoitoaineen koostumus on paksua, mutta katosi pyyhekuivattuihin hiuksiin hetkessä. Selvitti myös hiukset hyvin levittäessä. Kesällä helteillä tulee varmasti käytettyä, koska tässä näyttää olevan paljon öljyjä ja vain yksi humektantti (glyseriini incin puolivälin jälkeen).
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: iHerbin hoitoaineet + jätettävät

Viesti Kirjoittaja Yayah »

Iherbistä ostetut Mane 'n Tail Deep Moisturizing shampoo ja hoitoaine ovat nyt olleet pari viikkoa käytössä. Tuo deep moisturising on kyllä vähän hämäävä, kun nämä tuntuvat todella kevyiltä ja ehkä jopa vähän kuivattavilta. Eivät hiukset häiritsevän kuiviksi tule mutta tuntuvat vähemmän raskailta kuin hoitoaineilla yleensä. Shampoo ei ole aiheuttanut reaktioita, vaikka päänahkani on herkkä useimmille shampoille. Tuoksu on neutraalihko, tuoksuu mun mielestä ananaslimsalta. Hyvät perustuotteet. Missä muuten Iherbin shampoiden ketju mahtaa olla? En löytänyt haulla.
Vastaa Viestiin