Kasvojen muoto ja hiusmallit

Leikkaukset sekä kampaukset
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Ilman hymyä olen ovaali, hymyn kanssa funny face :) On kuitenkin kampauksia, jotka eivät kasvoilleni mielestäni sovi ollenkaan, vaikkei ovaaleilla ongelmaa pitäisi olla. Kaikki leukamittaiset-hartiamittaiset polkat ovat vain minulla pölhön näköisiä, pyöristävät kasvoja tosi paljon.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mäkin olin ensin funny face, mutta sitemmin ovaali.. Olen kyllä vähän eri mieltä, mun mielestäni mun kasvomuotoni on aika selkeä timantti. Naama on tooooodella leveä poskiluitten kohdalta, leukaluut ovat mitättömät ja leuka vähän kolmiomainen, otsa taas kapenee ylöspäin ja on aika matala.

A: 283 units
B: 220 units
C: 359 units
D: 236 units

Tuossa ei silti tainut olla vaihtoehtona kuin pyöreä, ovaali, neliö ja sydän. Ja hassu. :D
höpönasu

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Tein tuon kasvotestin mittailemalla ja sain pitkänmallisen. "Avoid: Too much hair length... your face will look even longer!" I don't care. :D  Otsahiuksia en kyllä leikkaa, mun otsa rasvoittuu niin paljon päivän aikana että hiukset klimppiytyy. Ylipitkä sivuotsis on se mun juttu (koska olen laiska enkä jaksa stailata mun hiuksia). :O
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mulle toi sanoi ovaali, mikä kai on totta. Välillä mun kasvot on kuitenkin lähellä myös neliötä, sillä "poskilommo" ei ole ihan kaikissa valaistuksissa ja kuvakulmissa riittävän syvä. Mutta ehkä se syvenee iän myötä. Ei mulle kyllä mitkä tahansa hiustyylit sopisi, koska siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin kasvojen muoto, esim. silmien muoto ja kulmat. Mulla on niin raskaat ja tummat kulmat, että lyhyet otsatukat tuskin sopis, ja joku pixie-tyyppinen lyhyt taas tekisi mun kasvoista selvästi kömpelömmät kuin nykyinen pitkä tyyli. Omasta mielestä mun kasvojen muoto näyttää siroimmalta ja ylipäänsä parhaalta runsaiden, ilmavien nutturoiden kanssa. Ne myös keventää mun muuten raskaita kulmia.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja MNi »

Mä oon vähän hukassa. Mikä on kasvojen muoto ja minkälainen hiusmalli, otsatukka.. sopisi? Olen menossa ensi viikolla kampaamo-opiskelijoiden käsittelyyn pääni kanssa, mutta olis kiva kuitenkin vähän jotain suuntaa antavaa miettiä. Kriteereinä lähinnä että yltää edelleen ponnarille ja on helppo laittaa. Tää on toukokuusta saakka kasvanut suoraa pötköä, nyt lapojen väliin saakka pitkä ohut tukka. Kuva ei ole ihan tämänpäiväinen, mutta kasvojen muoto selkeästi esillä.

https://lh3.googleusercontent.com/-yCb638Pg2jQ/Vl4U96jParI/AAAAAAAAaIM/zXZj-ORUx3s/w369-h553-no/IMG_0370.JPG
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Woot, mulle tuli kasvojen muodoksi long?! No joo, kai mulla on kasvot pidemmät mitä leveät, mutta silti olisin veikannut että tulee joko round tai oval, koska mulla on aika "pehmeät" piirteet. Olen vaan aina jotenkin mieltänyt että pitkänmalliset kasvot ovat aina sellaiset "terävät" tai laihat&nbsp; ::)

Ei mulle kyllä mun mielestäni polkkatukka sovi, otsatukka himoittaisi, mutta muistelen että joitakin vuosia sitten kun mulla sellainen oli, se teki naamasta kyllä aivan kuunaaman ja pyöreän. Sekä korosti mun pottunokkaa&nbsp; >:(
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja MNi »

Miks mä en saa tota ohjelmaa toimimaan ??? Kokeiltu chromella ja explorerilla..
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^Etkö saanut ladattua kuvaa vai mistä kiikasti? Mulla toimi hyvin Chromella, tosin palkit näyttivät vähän hassuilta, mutta mitat sain kuitenkin laitettua.

Tuon mukaan mun kasvojen muoto on heart?! Ja mä olen pitänyt itseäni neliön ja timantin sekamuotona. ;D Tein tuon testin parikin kertaa, mutta sain aina saman tuloksen eli kai mulla eniten sydämen muotoa on, vaikka en näytäkään esim. Reese Witherspoonilta, jolla on musta todella selkeät sydänkasvot.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja MNi »

Latasin kuvan ja se näyttikin lataavan sen, mutta se ei vaihtunut ns. oletuskuvan tilanne useista yrityksistä ja selaimenvaihdosta huolimatta. Tylsä. No mutta onneksi oli melko ammattitaitoista porukkaa, jos niin voi sanoa, tuolla kampaamokoululla ja aika hauska tukka tuli&nbsp; :D Long bob ja raitoja oman värin kasvattelun tueksi.
Vastaa Viestiin