Kirjoittaja Aihe: Make Up For Ever  (Luettu 38978 kertaa)

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
Make Up For Ever
« : 07.03.06 - klo:17:53 »
Mulla ei oo Make Up Foreverin meikkejä aikaisemmin tullut missään edes vastaan, mutta nyt on yksi myyntipiste tullut lähettyville ja houkuttelevan näköisiä on! -> http://www.makeupforever.com/xcart/customer/home.php?sl=US
Aivan ihanan paljon sävyjä luomiväreissä! Ja poskipunissa on myös ihania värejä.  :-*

Millaisia kokemuksia teillä on Make Up Foreverin tuotteista? Onko verrattavissa esim. MAC:iin tai muuhun hyvään merkkiin?
« Viimeksi muokattu: 01.02.08 - klo:14:31 kirjoittanut Realicer »
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Vs: Make Up Forever
« Vastaus #1 : 08.03.06 - klo:07:17 »
Tulee tuohon putiikkiin poikettua aina Korres-reissulla, putiikit ovat niin lähellä toisiaan. Mulla on tältä merkiltä irtopuuteri ja Lift Concealer. Irtopuuteri on oikein hyvää kamaa, ei pakkeloi ja ainoa täysin valkoinen puuteri jonka olen löytänyt. Lift Concealer on valokynämäinen peiteaine, tykkään tästäkin. Sävy näyttää liian tummalta ensin, mutta sulautuu iholle oikein hyvin. Ainakin siinä stick-meikkivoiteessa oli tosi vaalea sävy. Luomivärien sävyvalikoima on laaja, mutta en ainakaan itse löytänyt yhtään "pakko saada"-väriä. Lisäksi koostumus tuntui jotenkin kovalta ja huonosti levittyvältä. Laatu ei mielestäni ole tosiaan verrattavissa mihinkään MACiin, ehkä Make Up Storen tuotteet ovat lähempänä. Jotkut tuotteet ovat parempia, mutta MUS:n luomivärit ovat mielestäni parempia. Jotkut Make Up Foreverin tuotteet ovat ihan törkeän kalliita, esim. aika keskinkertaiset siveltimet kolmenkympin hujakoilla kipale, isommat vielä enemmän. Kivoja ovat vedenkestävät luomivärikynät, sellaisen voisin vaikka jossain vaiheessa hankkia.
1a F ii

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #2 : 08.03.06 - klo:10:15 »
Mulla on myös tuo Lift concealer ja tykkään tosi paljon, paras käyttämäni valotuote. Lisäksi mulla on huulipunanappirasia (viisi yhteensointuvaa sävyä), ja huulipunat on mielestäni ihan peruspunia.

Olen myös kerran ollut Make up for ever -liikkeessä (ei tuo Helsingin) meikattavana ja sain parhaan pohjustuksen, mitä olen koskaan saanut. Kasvot pysyivät mattana koko päivän, mutta näytti kuitenkin läpikuultavalta ja luonnolliselta. Meikkaaja käytti pohjaan kahtakin pohjustustuotetta, joista molemmat oli jonkinlaisia mattatuotteita. Näistä toista (Stop shining matifying gel) käytettiin t-alueelle ja toista (All mat face matifying base) koko kasvoille. En nähnyt incejä, mutta ensimmäisessä tuntui olevan runsaasti alkoholia ja jälkimmäisessä silikonia, mutta sen silikonipitoisen olen kuitenkin ajatellut hankkia jossain vaiheessa bileiltoja varten, kunhan raaskin maksaa siitä yli 40 euroa. Lisäksi meikkipohjaan käytettiin mattameikkivoidetta, tuota valovoidetta ja irtopuuteria, ja nämä kaikki vaikuttivat hyviltä.

Meikkauksessa olin myös erityisen tyytyväinen kulmakarvoihin harjattuun voidemaiseen väriin.  Se pysyi loistavasti ja näytti luonnolliselta. Sitä olen myös ajatellut hankkia, kunhan nykyinen kulmakynä loppuu.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 08.03.06 - klo:14:18 »
Jotkut tuotteet ovat parempia, mutta MUS:n luomivärit ovat mielestäni parempia. Jotkut Make Up Foreverin tuotteet ovat ihan törkeän kalliita, esim. aika keskinkertaiset siveltimet kolmenkympin hujakoilla kipale, isommat vielä enemmän. Kivoja ovat vedenkestävät luomivärikynät, sellaisen voisin vaikka jossain vaiheessa hankkia.

Huh huh, onpas kalliita siveltimiä. Taidanpa sitten keskittää niiden hankinnat TBS:iin. Ja sattuipa hyvin, kun vertasit Make Up Storen luomiväreihin. Mietin just kummasta ostaisin seuraavan punasävyisen yhdistelmän. Luotan sinun arvioon nyt sitten.  :D

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #4 : 13.08.06 - klo:13:50 »
Make up foreveriin oon tutustunut tosi tarkasti, kun tuli käytyä Makerin koulutus muutama vuosi sitten. Sitemmin en oo näitä tuotteita enää ostanut, mutta muistissa ne kaikki yhä on suht hyvin. Ja omistuksessa joku 50 kpl Make up for everin luomiväriä ihanissa nahkakuorellisissa suurissa paleteissa, 30 kpl siveltimiä, irtopuutereita kaikissa erikoissävyissä, peiteainepaletti, rajauskyniä ja kakkulainereita, huulipunia ja huulikiiltopaletteja, meikkivoiteita ja meikkivoidestickejä, tähtipuutereita, Lift concealereita etc. Oikeastaan multa löytyy vähän kaikkea mitä he myyvät erikoismaskeeraustuotteista tavallisiin meikkeihin.
Maskarat vaikutti aika huonoilta, en ostaisi koskaan. Kulmakynissä niillä on yksi vaaleanharmaanruskean sävy joka on ihan täydellinen suomalaiselle iholle, jos hiukset on vaaleat. Luomivärit on todella laadukkaita, runsaasti pigmenttiä ja kestävyys huippuluokkaa. Näitä käytetään myös poskipunana. Star powderit on aivan ihania, vaikkakaan en niitä juurikaan käytä enää. Enkä tosin käytä muutenkaan tämän merkin tuotteita paljoakaan, omilla kasvoillani suosin nykyään muita merkkejä. Mutta laadukas se Make up for ever on.
Siveltimissä on ihan helmijuttuja. Ja upeita pakkeja myyvät/ovat myyneet, mullakin niitä on ;)

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
« Vastaus #5 : 13.08.06 - klo:19:15 »
oma suosikkini on star powderit! sarjan ohut meikkivoide oli hyvä, mutta vaalein sävy oli hitusen ehkä liian tumma itselleni, mutta aika huomaamaton ja sitä pystyi käyttämään.

onko kukaan kokeilut MUFE:n pan stickiä?

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.08.06 - klo:15:14 »
Mulle tuli suorastaan kammo Pan stickeihin kun niitä koulutuksen aikana oli pakko laittaa omille kasvoille. Pakkelia, mutta hyvää sellasta jos sitä nyt kaipaa. Mielestäni ihan liian raskasta kamaa normimeikkiin, tosi peittävää. Vaikka kuinka kevyelti laittaisi tuntuu se silti kovin raskaalta. Jos peittoa haluaa niin sitä kyllä noilla saa. Käteviähän nuo on kuvausmeikeissä ja vastaavissa, lisäksi ne taitaa olla aikalailla vedenkestäviä.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 15.08.06 - klo:12:22 »
Mua jäi kiinnostamaan tuo Lafanquen mainitsema kulmakynäsävy, joka olis täydellinen suomalaiselle iholle. Itselläni ei ole tällä hetkellä kovin vaaleat hiukset enää, mutta vaaleita raitoja kyllä, ja vaalea sävymaailma kokonaisuudessaan. Mistäs tuollaisen kulmakynän voisi saada ostettua ja millaisessa luokassa pyörivät hinnat?

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #8 : 15.08.06 - klo:13:36 »
Zubi, mulla on ollut tuo kynä joskus pari vuotta sitten, enkä siis enää muista sävynumeroa. Make up for everia myydään Hesassa heidän omassa liikkeessään, joka sijaitsee Annankadulla. Muista kaupungeista en valitettavasti osaa sanoa. Tuota kynää on kehuttu sävynsä ja koostumuksensa puolesta paljon, ja hyvä se olikin. Hintojakaan en enää muista, oiskohan siinä 20e.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 15.08.06 - klo:21:03 »
Zubi, mulla on ollut tuo kynä joskus pari vuotta sitten, enkä siis enää muista sävynumeroa. Make up for everia myydään Hesassa heidän omassa liikkeessään, joka sijaitsee Annankadulla. Muista kaupungeista en valitettavasti osaa sanoa. Tuota kynää on kehuttu sävynsä ja koostumuksensa puolesta paljon, ja hyvä se olikin. Hintojakaan en enää muista, oiskohan siinä 20e.

Kiitos, täytyykin piipahtaa kun Helsinkiin pääsen, tosin en varmaan lähiaikoina.  :-\

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #10 : 15.08.06 - klo:23:35 »
^ juu, kyllä kannattaa käydä heidän liikkeessään. Samassa osoitteessahan sijaitsee siis Creative nail design. Makerin liike oli vielä jonkun aikaa sitten osoitteessa Freda 30, mutta siirtyivät tähän nykyiseen samalla kun muuttivat samoihin tiloihin Creativen kanssa. Todella miellyttävä, kaunis liike. Siellä alakerrassa on opetustilat, kävin kurkkaamassa sielläkin ja kivalta näytti.  Kaikki myyjät/ muuten siellä töissä olevat ovat mun tuttuja/ystäviä/ entisiä opettajia, ja todella mukavaa asiantuntevaa porukkaa!

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 17.08.06 - klo:22:43 »
Mulla on MUFilta Lift Concealer, sävy 3. Todella riittoisa, käytössä jo toista vuotta ja koostumus o säilynyt hyvänä. Hintansa väärti. Mulla on myös Compact Cream Foundation, sävyä en muista, myyjät valitsivat mulle sen liikkeessä. Toimi kivasti uutena, mutta voidemainen koostumus jotenkin kuivahti melko äkkiä.

Ostin nämä turkulaisesta meikkistudio Nanasta, jossa palvelu muuten oli erinomaista  :) . Lisäksi mulla on muutama huulikiilto, mutta ne ei ole järin kummallisia ihan halpis-huulikiiltoihinkaan verrattuna. Mascaroista olen kuullut huonoa, mutta muista tuotteista pääosin vain pelkkää hyvää!
Make it a great day

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 27.08.06 - klo:18:04 »
Olen miettinyt jo kauan, että ovatkohan omistamani MUFin luomivärit aitoja. Ostin ne ebaystä koska muualta en niitä ole päässyt ostamaan enkä täten edes tarkalleen tiedä miten erottaisi aidon feikistä. Otin pari kuvaa jotka ovat kyllä tosi sumeita, mutta jos joku niistä osaisi sanoa näyttävätkö aidoilta, niin olisi kiva :)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #13 : 27.08.06 - klo:23:06 »
loota, kyllä tuo ihan samalta näyttää kuin aidotkin. Mulla itellä on luomivärejä Mufilta useita kymmeniä, mutta olen ne kaikki irottanut koteloistaan ja laittanut kahteen isoon nahkakuoriseen Mufin luomiväripakkaukseen. Ko. merkillä siis myynnissä näitä pakkauksia jotka on aika kätsyjä kun saa kaikki omistamansa värit samaan pakkaukseen. Tosi kauniskin on kaikenlisäksi. Eli en voi siis varmistaa onko nuo sun fotojen kotelot ihan tismalleen samanlaisia kuin oikeat koska oon kaikki yksittäiset kuoret heittänyt pois. Mutta ihan samalta näyttää :) Feikataanko luomivärejäkin oikeesti?

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 28.08.06 - klo:00:38 »
^ Luulenpa että joo. Kyllä itse ainakin kaksi kertaa miettisin, ennen kuin tuolta Aasian suunnalta olevalta Ebay-myyjältä merkkimeikkejä tilaisin. Niiden ilmoituksetkin on monesti sitä luokkaa, että alkaa arveluttamaan. Ei sillä etteikö niitä väärentäjiä siis muualtakin löytyisi. Ja ainahan Ebayssä on riskinsä muutenkin. (vähän OT, sori)